gvd nou, ik zag op whatsapp filmpjes voorbijkomen over ufc 168, terwijl geen een van me vrienden mma volgtquote:Op zondag 29 december 2013 12:25 schreef thewallsareshifting het volgende:
Godverdomme die legkick van Silva is all over the internetKutspoilers.
Ja ben net klaar met het eventquote:Op zondag 29 december 2013 16:01 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
jij heb nu net het main event teruggekeken?
man man man, zo reageerde ik ook, compleet shocked!quote:Op zondag 29 december 2013 16:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ben net klaar met het event
Nu pas? Tegenwoordig staan het echt supersnel op internet. Gifs van een partij nog tijdens dezelfde partij is en vanochtend 9~10 uur zat alles al op usenet.quote:Op zondag 29 december 2013 16:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ben net klaar met het event
Dat is al snel zeg.quote:Op zondag 29 december 2013 08:00 schreef THEFXR het volgende:
Cool announcement, Feb 22, Sara McMann vs Rousey.
Tsja, dan moet je ook rond die tijden wakker zijn hèquote:Op zondag 29 december 2013 16:08 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nu pas? Tegenwoordig staan het echt supersnel op internet. Gifs van een partij nog tijdens dezelfde partij is en vanochtend 9~10 uur zat alles al op usenet.
Niet letterlijk domquote:Op zondag 29 december 2013 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom is Rousey dom Taz? Ik vond Tate juist niet snugger dat ze maar takedown attempts bleef makenDie judoskills van Rousey zijn echt ziek, dan doe je dat toch niet, zeker als je weet hoe graag ze die armbar wil pakken.
Nou ik ben Rousey fanquote:Op zondag 29 december 2013 16:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Niet letterlijk dom
Tate's gameplan met die TD's was idd niet snugger, zeker niet.
Rousey is gewoon een stomme kut
Pettis, Aldoquote:Op zondag 29 december 2013 12:50 schreef perezoso het volgende:
[..]
lol
Waar kijken jullie naar uit in 2014? Ik zelf voornamelijk naar elk gevecht van Josh Thomson, Gegard Mousasi, Anthony Pettis en Cub Swanson, andere grote namen zijn ook leuk maar ben erg benieuwd hoe 2014 voor de net genoemde personen uitpakt.
Is er wel een voor de Dumbest gameplan of the year awardquote:Op zondag 29 december 2013 17:59 schreef Klaphark het volgende:
Ohhhhh shit! Wtf. Gelukkig al het nieuws gemist vandaag.
TateElke keer in die heupworp van Rousey rennen, gvd.
Voor januari kijk ik echt uit naar Saffiedine vs. Lim en het debuut van Kawajiri.quote:Op zondag 29 december 2013 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pettis, Aldoen natuurlijk K1 Werdum
Sowieso benieuwd naar de 2 fights die gaan bepalen wie de title shot krijgt op HW Browne, Werdum etc.. En DC naar LHW tegen Bones wil ik ook wel zien
Dacht dat ik verder achter zou staan op jullie alwetende. Ik ga 'm pakken!!quote:Op zondag 29 december 2013 07:08 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
♪ Jaaa hoog.... jaaa hoog... ♫
dat is maar voor 3 landenquote:Op zondag 29 december 2013 13:33 schreef slashdotter3 het volgende:
UFC FIGHT PASS - their new digital site is up. (Free Trial until Feb 28, 2014)
http://forums.sherdog.com(...)eb-28-2014-a-2637429
Had ik niet verwacht, vond dat ik achteraf de laatste twee events slecht gepicked hadquote:Op zondag 29 december 2013 07:08 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
♪ Jaaa hoog.... jaaa hoog... ♫
ko of the night vind ik wel terecht voor browne. sub had wel naar miller mogen gaan, ook omdat die dames al fotn hebbenquote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef Nober het volgende:
Knockout of the night niet voor Johnson
Submission of the night niet voor Miller
KO was toch duidelijk voor Browne, daar lijkt me geen discussie over mogelijk. En Miller's armbar was wel goed, maar wel via het been van Camoes en aangezien Ronda al de hele wedstrijd er voor ging en ondanks dat Tate bijzonder goed verdedigde toch nog zo'n cleane armbar weet te pakken vind ik dat eigenlijk ook wel terecht.quote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef Nober het volgende:
Knockout of the night niet voor Johnson
Submission of the night niet voor Miller
Dit, maar ook nog zeker Khabib Nurmagomedov.quote:Op zondag 29 december 2013 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pettis, Aldoen natuurlijk K1 Werdum
Sowieso benieuwd naar de 2 fights die gaan bepalen wie de title shot krijgt op HW Browne, Werdum etc.. En DC naar LHW tegen Bones wil ik ook wel zien
Moeilijk zeg, ik vond 2013 sowieso veel leuker dan 2012 omdat er toen veel belangrijke fights wegvielen ivm blessures.quote:Op zondag 29 december 2013 19:53 schreef aadspagaat het volgende:
wat zijn jullie favoriete events van 2013??
vond de laatste paar events sowieso dik, dus ben die van het begin van het jaar aardig vergeten!
als ik nu moet kiezen denk ufc 165 met jones-gustafson en renan barao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |