quote:
Topic 35, reactie 251quote:Op zondag 29 december 2013 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik herinner me je nog wel van vorig jaar Dven.
Dat is al dat voetbalvee toch?quote:Op zondag 29 december 2013 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen was je alleen de hele dag bezig met de een of andere jongedame
Ik vond jou echt een heel ongemakkelijke persoonlijkheid. Maar dat lag waarschijnlijk meer omdat je PSV-fan was en ik je enkel van de Ajax of PSV topics kendequote:Op zondag 29 december 2013 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik herinner me je nog wel van vorig jaar Dven.
Wat is er mis met daarmee bezig te zijn?quote:Op zondag 29 december 2013 01:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is al dat voetbalvee toch?
Voetbal, soms nog erger dan religiequote:Op zondag 29 december 2013 01:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vond jou echt een heel ongemakkelijke persoonlijkheid. Maar dat lag waarschijnlijk meer omdat je PSV-fan was en ik je enkel van de Ajax of PSV topics kende
Heb je wel het glas opgeruimd?quote:
Dat heb ik zelf ook met een aantal users in VBL die niet voor PSV zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 01:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vond jou echt een heel ongemakkelijke persoonlijkheid. Maar dat lag waarschijnlijk meer omdat je PSV-fan was en ik je enkel van de Ajax of PSV topics kende
quote:Op zondag 29 december 2013 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierop aansluitend:
[ afbeelding ]
(Willie Nelson)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |