quote:
quote:
Dus lag het toch aan mij!quote:Op zondag 29 december 2013 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was vorig jaar bijna niemand die ik dit jaar niet heb gezien.
Yup.. maar jij zegt me ook nietsquote:
Ik heb ooit nog een nummer geprezen toen ze in de stad warenquote:Op zondag 29 december 2013 01:35 schreef Dven het volgende:
Ik ben in alle jaren dat ik de Top 2000 al letterlijk volg nog geen enkele keer op de radio genoemd terwijl ik al zo veel moois gezonden heb
quote:
Daar noem je dan ook wel een albumquote:Op zondag 29 december 2013 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
Gewoon met een albumtrack ZO hoog staan. Zo'n geweldig liedje.
Volger van de Top 2000 sinds het eerste nummer (letterlijk) en ik post in het top 2000 topic sinds ik actief ben op FOK! (dit is m'n derde keer volgens mij). Dus ik heb een letterlijk ongekende indruk achtergelaten. Net als de rest naar mijquote:Op zondag 29 december 2013 01:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Yup.. maar jij zegt me ook niets
Is dat bij de Beatles nog bekend? Heb het idee dat alles daar wel scoortquote:Op zondag 29 december 2013 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
Gewoon met een albumtrack ZO hoog staan. Zo'n geweldig liedje.
Als je niet post dan kan datquote:Op zondag 29 december 2013 01:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Volger van de Top 2000 sinds het eerste nummer (letterlijk) en ik post in het top 2000 topic sinds ik actief ben op FOK! (dit is m'n derde keer volgens mij). Dus ik heb een letterlijk ongekende indruk achtergelaten. Net als de rest naar mij
Ah, bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 29 december 2013 01:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
[..]
Toen Paul verscheen op de MTV Music awards
We zijn blij dat je er bent hoorquote:Op zondag 29 december 2013 01:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Volger van de Top 2000 sinds het eerste nummer (letterlijk) en ik post in het top 2000 topic sinds ik actief ben op FOK! (dit is m'n derde keer volgens mij). Dus ik heb een letterlijk ongekende indruk achtergelaten. Net als de rest naar mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |