abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134813422
Ik zit nu in me bed weer na een teleurstelling en dat komt best vaak voor.

Hoe komt het nou dat bij mij alles tegenzit en helemaal niks goed gaat? Ik begin letterlijk en figuurlijk kanker in mijn hoofd te krijgen. Hoe kan iedereen goed leven en mijne met de dag en nog grotere hel worden?
pi_134813478
Doordat je erin zwelgt. Iedereen heeft wel wat, niet iedereen heeft evenveel last van zelfmedelijden.
compact en kleverig.
pi_134813484
wat was die teleurstelling dan
pi_134813491
Welkom in de mallemolen van het leven.
pi_134813496
Dramaqueen. Wees eens een vent man.
5 Ferrari's op videoband!
pi_134813504
Het draait in het leven om geluk en talent. Aan jou de taak om je talenten te benutten.
pi_134813522
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doordat je erin zwelgt. Iedereen heeft wel wat, niet iedereen heeft evenveel last van zelfmedelijden.
Geloof me maar dit kan je niet meer zelfmedelijden noemen
pi_134813550
Goed verhaal, vriend
pi_134813551
Slecht verhaal, vriend.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134813562
Nog niet zo lang hier op het forum maar gelukkig zit ik niet op een stoel want dan zou ik er van verbazing toch al paar keer afgevallen zijn met alles wat ik hier lees en zie whaha :D
pi_134813567
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:10 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
<knip> Ik begin letterlijk <knip> kanker in mijn hoofd te krijgen. <knip>
Tip: ga naar de huisarts.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_134813596
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dramaqueen. Wees eens een vent man.
Ik probeer het al een paar jaar maar met elke ding dat ik doe krijg ik spijt en weer teleurstellingen. Het is niet zo dat ik het opgeef maar teleurstelling na teleurstelling maakt je wel kapot
pi_134813621
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:14 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Ik probeer het al een paar jaar maar met elke ding dat ik doe krijg ik spijt en weer teleurstellingen. Het is niet zo dat ik het opgeef maar teleurstelling na teleurstelling maakt je wel kapot
Je lijkt wel een wijf.
  zondag 29 december 2013 @ 01:16:16 #14
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134813643
quote:

[..]

Dan moet je dus je verwachtingen bijstellen met de dingen die je doet.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_134813665
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Je lijkt wel een wijf.
Dit. Niet eens om dat dramaqueengehalte maar wel door het expres vaag blijven zodat mensen vragen naar je probleempjes. Doen vrouwen ook op facebook. 'boehoe zo verdrietig' 'wat is er dan?' 'zeg ik niet' :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134813730
quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2013 01:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit. Niet eens om dat dramaqueengehalte maar wel door het expres vaag blijven zodat mensen vragen naar je probleempjes. Doen vrouwen ook op facebook. 'boehoe zo verdrietig' 'wat is er dan?' 'zeg ik niet' :')
Ja beetje aandacht trekken terwijl het grote probleem is hun nagellak niet bij hun tasje past.
pi_134813735
quote:

[..]

hoe oud ben je?
pi_134813750
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:13 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

jawel, de manier waarop je schrijft is daar heel duidelijk in.

WAAROM IK?!!!!?!?! :'( :'( :'(

Ik geloof best dat t kut gaat met je, maar dat kun je ook normaal zeggen. Bovendien

Insert plaatje met :'zeg dan ook gelijk wat er is, schimmelkut!!'

(Kan het niet vinden)
compact en kleverig.
pi_134813761
Elke dag is een nieuwe dag, en aan de shit van gisteren kan je niks meer veranderen. Wel aan morgen. Stop dus gewoon met dit soort gedachtes a la 'boehoe alles zit altijd tegen', geef jezelf een trap onder je reet en begin morgen eens vrolijk.
Your opinion of me is none of my business.
pi_134813763
quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2013 01:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou ik zal wel hier een opsomming maken zonder voorbeelden.

- 18 jaar
- geen vrienden
- familie die je niet mag
- geen baan
- geen studie
- geen geld
- geen vriendin
- nog maagd
- nog niet ontgroend
Ik mis er zeker een paar maar dit is wat in me op komt
pi_134813807
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:20 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

- 18 jaar
- geen vrienden
- geen baan
- geen studie
- geen geld
- geen vriendin
- nog maagd
- nog niet ontgroend
ahh en nu maak je hier ook niet echt vrienden!
  zondag 29 december 2013 @ 01:21:37 #22
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134813811
quote:

[..]

- 18 jaar
- geen vrienden
- geen baan
- geen studie
- geen geld
- geen vriendin
- nog maagd
- nog niet ontgroend
De meeste van die dingen heb je zelf in de hand, dus zeik niet zo.
En huilen omdat je op je 18e nog maagd bent.. Jezus man, wees een vent. Dit zijn geen dingen om zo over te jammeren :{
pi_134813855
quote:

[..]

- 18 jaar
- geen vrienden
- geen baan
- geen studie
- geen geld
- geen vriendin
- nog maagd
- nog niet ontgroend
Nja, lullig, maar de meeste dingen zijn niet onoplosbaar.
pi_134813891
Als je het leger ingaat los je in 1 klap 7 van die 9 punten op.
pi_134813899
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 01:21 schreef Civilian het volgende:

[..]

De meeste van die dingen heb je zelf in de hand, dus zeik niet zo.
En huilen omdat je op je 18e nog maagd bent.. Jezus man, wees een vent. Dit zijn geen dingen om zo over te jammeren :{
Dit zijn alleen de feiten, als ik verhalen erbij zeg.. Dan begrijp je me wel. Elke keer probeer ik iets te doen maar steeds weer teleurstellingen. En op je 18e stoppen met proberen is ook weer zo iets van ja..
pi_134813912
Zoek een baan, volg een studie, onderneem leuke dingen (om vrienden te maken) en stop met whinen. :')
  zondag 29 december 2013 @ 01:25:07 #27
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134813928
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:23 schreef Plantagehouder het volgende:
Als je het leger ingaat los je in 1 klap 7 van die 9 punten op.
Misschien is hij wel dik? :')
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  zondag 29 december 2013 @ 01:25:29 #28
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134813946
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:23 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Dit zijn alleen de feiten, als ik verhalen erbij zeg.. Dan begrijp je me wel. Elke keer probeer ik iets te doen maar steeds weer teleurstellingen. En op je 18e stoppen met proberen is ook weer zo iets van ja..
Die verhalen zijn geschiedenis. Ik kan bijna niet voorstellen dat je op je 18e geen studie, werk of geld kan vinden. En het geen vrienden hebben en familie "die jou niet mag" zijn denk ik toch een gevolg van jouw zelfmedelijden..
pi_134813960
Klinkt als een hele hoop 18-jarigen.
Ik mis de ernstige dingen.

Ontslagen omdat je de appeltaart van de baas neukte uit eenzaamheid en nu je huis kwijtraken.
Je beste vriend overrijden met een tractor.
Door een dronken bestuurder aangereden worden en voor de rest van je leven gehandicapt zijn.
Je beide ouders verliezen aan een of andere ziekte.
Je vriendin die er vandoor gaat met je beste vriend.

Weet ik t.
compact en kleverig.
pi_134813977
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:24 schreef Sarasi het volgende:
Zoek een baan, volg een studie, onderneem leuke dingen (om vrienden te maken) en stop met whinen. :')
Precies.
Zoek een baantje, ga naar school, ga bij de schaakclub om vrienden te maken, versier het lelijkste meisje daar en maak haar je vriendin etc.
pi_134813989
Ik snap ook niet wat 18 jaar in je lijstje doet.
compact en kleverig.
  zondag 29 december 2013 @ 01:28:36 #32
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814021
Ik denk dat TS misschien wat te kieskeurig is in zijn zoektocht naar een baan, opleiding en vriendin. Zijn eisenlijstje zal misschien wat bijschaaft moeten worden.
pi_134814046
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Precies.
Zoek een baantje, ga naar school, ga bij de schaakclub om vrienden te maken, versier het lelijkste meisje daar en maak haar je vriendin etc.
Een baantje vinden of naar school gaan gaat me niet gelukkig maken, hetzelfde geldt voor het ontmaagd worden door een lelijke meisje..
pi_134814066
Mijn issues zijn erger.

- ik word dik(ker)/7 kilo erbij
- ik moet studeren (tentamens) maar kan mij niet focussen
pi_134814071
jammer joh!
pi_134814082
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:29 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Een baantje vinden of naar school gaan gaat me niet gelukkig maken, hetzelfde geldt voor het ontmaagd worden door een lelijke meisje..
Nee lul, geluk ga je vinden in iets van je leven maken. (denk ik :P)

Hey ik ben er ook niet klaar voor dus ik voer ook niks uit, maar als jij verbetering wilt dan ga je naar school / werk vinden en doen zoals jij wilt zijn.
Rustig aan.
pi_134814087
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Precies.
Serieus lelijkste meisje?
  zondag 29 december 2013 @ 01:32:00 #38
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814121
quote:

[..]

Het staat op je lijstje van dingen waardoor jij je niet ongelukkig voelt. Maar het kan je ook niet gelukkig maken als je 't wel hebt?

Gast, kruip uit die slachtofferrol en verander je eigen leven. Je bent niet zielig, je komt eerder een beetje triest over zo.

Je leven zal niet in een klap verbeteren. Daar moet je aan werken, je hele leven lang.
pi_134814135
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 01:28 schreef Civilian het volgende:
Ik denk dat TS misschien wat te kieskeurig is in zijn zoektocht naar een baan, opleiding en vriendin. Zijn eisenlijstje zal misschien wat bijschaaft moeten worden.
Niet echt hoor, kwa baan heb ik al zo'n 4 jaar afgewassen in een restaurant. (Fysiek heel hard werken) en kwa opleiding ik heb net klaar met havo en zit in het 1e jaar hbo, maar door al deze telleurstellingen ben ik ermee gestopt omdat ik zoals eerder zij, gewoon gek begin te worden, en vriendin, naja als ze maar gewoon een 6je is is het prima..
pi_134814140
quote:

[..]

waarom noem je die dingen dan als redenen waarom je óngelukkig bent?
compact en kleverig.
pi_134814177
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:32 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
opleiding ik heb net klaar met havo en zit in het 1e jaar hbo, maar door al deze telleurstellingen ben ik ermee gestopt omdat ik zoals eerder zij, gewoon gek begin te worden, en vriendin, naja als ze maar gewoon een 6je is is het prima..
Hey, waarom kap je met dat werken dan? Ga je rijbewijs halen en ga bij Selektvracht werken. :P
Beetje teren op je ouders voor je rijbewijs en hun auto gebruiken voor een jaar.
Rustig aan.
pi_134814188
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:31 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Serieus lelijkste meisje?
TS moet toch ergens mee beginnen om te oefenen.
Wat wil je dan, een knap meisje met een mooi figuur voor deze negatieveling?
pi_134814189
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 01:32 schreef Civilian het volgende:

[..]

Het staat op je lijstje van dingen waardoor jij je niet ongelukkig voelt. Maar het kan je ook niet gelukkig maken als je 't wel hebt?

Gast, kruip uit die slachtofferrol en verander je eigen leven. Je bent niet zielig, je komt eerder een beetje triest over zo.

Je leven zal niet in een klap verbeteren. Daar moet je aan werken, je hele leven lang.
Wat is het leven toch top! Fenomenaal.
pi_134814208
quote:

[..]

Waarom maakt het niet hebben ervan je ook ongelukkig dan? Kies iets, jongen. Besluit waar je wel voldoening uit gaat halen en ga ervoor dan. Meisjes ga je alleen ontmoeten als je ergens heengaat waar meisjes zijn en een vriendin ga je niet vinden zolang je zwelgt in zelfmedelijden want honestly, niets zo afstotelijk als dat.
pi_134814221
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

TS moet toch ergens mee beginnen om te oefenen.
Een knap meisje met een mooi figuur is wat te hoog gegrepen als hij zo negatief is toch.
Is toch sneu ja, lelijkste chickie maar zien te fixen.
  zondag 29 december 2013 @ 01:34:51 #46
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134814223
quote:

[..]

Niet echt hoor, kwa baan heb ik al zo'n 4 jaar afgewassen in een restaurant. (Fysiek heel hard werken) en kwa opleiding ik heb net klaar met havo en zit in het 1e jaar hbo, maar door al deze telleurstellingen ben ik ermee gestopt omdat ik zoals eerder zij, gewoon gek begin te worden, en vriendin, naja als ze maar gewoon een 6je is is het prima..
Of je bent ontzettend aan het trollen of je bent echt een ontzettend verwend kutkind. :) Volgens mij heb je gewoon een normaal familie die wel om je geeft maar jij gewoon een lui kutkind bent die levensmoe is. Ze kunnen je beter uit huis trappen, misschien dat je je dan minder als een fucking pussy gaat gedragen.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_134814250
wat een depri gedoe!
pi_134814266
quote:

[..]

En je ouders?
  zondag 29 december 2013 @ 01:36:55 #49
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814274
En TS, aangezien je toch tijd over hebt. Een paar bezoekjes aan een psycholoog kan geen kwaad, als je overal zoveel moeite mee hebt.
pi_134814282
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hey, waarom kap je met dat werken dan? Ga je rijbewijs halen en ga bij Selektvracht werken. :P
Beetje teren op je ouders voor je rijbewijs en hun auto gebruiken voor een jaar.
Mn ouders hebben geen auto. Ik heb ook nog nooit een vader gehad maar ik werd ontslagen toen ik mij slecht voelde en het heel druk was en die baas schreeuwde op me dus schold ik hem uit en toen klaar.. Nu zoek ik iets nieuws maar niks lijkt me aan te nemen..
  zondag 29 december 2013 @ 01:37:52 #51
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814304
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:37 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Mn ouders hebben geen auto. Ik heb ook nog nooit een vader gehad maar ik werd ontslagen toen ik mij slecht voelde en het heel druk was en die baas schreeuwde op me dus schold ik hem uit en toen klaar.. Nu zoek ik iets nieuws maar niks lijkt me aan te nemen..
Ga naar 'n uitzendbureau. Callcenter werk is zo gevonden.
pi_134814305
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:34 schreef Sarasi het volgende:
Waarom maakt het niet hebben ervan je ook ongelukkig dan? Kies iets, jongen. Besluit waar je wel voldoening uit gaat halen en ga ervoor dan. Meisjes ga je alleen ontmoeten als je ergens heengaat waar meisjes zijn en een vriendin ga je niet vinden zolang je zwelgt in zelfmedelijden want honestly, niets zo afstotelijk als dat.
Hoe werkt dat ''besluit'' mechanisme bij jou dan?
Meisjes ga je alleen ontmoeten als je ze aanspreekt en ermee gaat praten, anders leven ze langs je heen. (ja en er zijn uitzonderingen maar dat gebeurt niet zo vaak)
En met een negatief gevoel is communiceren erg lastig, dus dat helpt niet nee.
Rustig aan.
pi_134814311
Is dit topic serieus? :')
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_134814319
Ik ken btw veel mensen die een dergelijk topic zouden kunnen openen ( waarom ik??!!!) maar die kunnen relativeren.
Dat kun jij ook leren TS! *O*
compact en kleverig.
pi_134814330
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 01:37 schreef Civilian het volgende:

[..]

Is ook niet voor autisten weggelegd.
  zondag 29 december 2013 @ 01:39:06 #56
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134814340
Ga een BBL opleiding volgen. Lekker werken en leren sinds je toch geen zin hebt in een HBO studie.
  zondag 29 december 2013 @ 01:39:17 #57
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134814343
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:38 schreef Laura.b het volgende:

[..]

:')
  zondag 29 december 2013 @ 01:39:38 #58
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814352
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:38 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Sociale werkplaats dan, of burgers flippen bij de Mac. Als hij maar bezig is. Van thuiszitten word je ook niet vrolijker
pi_134814369
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 01:37 schreef Civilian het volgende:

[..]

Zovaak gedaan, na elke sollicitatie krijg ik te horen we hebben iemand al, of we zoeken iemand met ervaring... Ik wil het graag leren gvd..
pi_134814374
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe werkt dat ''besluit'' mechanisme bij jou dan?
Meisjes ga je alleen ontmoeten als je ze aanspreekt en ermee gaat praten, anders leven ze langs je heen. (ja en er zijn uitzonderingen maar dat gebeurt niet zo vaak)
En met een negatief gevoel is communiceren erg lastig, dus dat helpt niet nee.
Je gaat zitten en je gaat nadenken. Wat nou als heel even alles mogelijk was, wat zou er dan veranderen? Dat schrijf je op en dan ga je backtracken naar wat je kunt gaan doen om die veranderingen te bewerkstelligen. Dat lijstje hang je boven je bed/pc/badkamerspiegel als reminder en vanaf dat moment ga je elke dag minstens x uur bezig met het bereiken van je doel. Beetje discipline kweken.
pi_134814393
Meld je bij de gemeente voor een uitkering , vervolgens krijg je een baantje met collega's enz
  zondag 29 december 2013 @ 01:41:17 #62
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814399
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:40 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Zovaak gedaan, na elke sollicitatie krijg ik te horen we hebben iemand al, of we zoeken iemand met ervaring... Ik wil het graag leren gvd..
Dat antwoord krijg je echt niet bij callcenters :')
pi_134814403
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:40 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Ben je gepest vroeger?
pi_134814416
Waarom denken jullie dat deze topic niet serieus is? Ik weet zeker dat sommige van jullie in mijn situatie en hetzelfde dingen hadden meegemaakt allang al er een einde aan hadden gemaakt
pi_134814425
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef Civilian het volgende:

[..]

Uitzendbureau's
  zondag 29 december 2013 @ 01:42:42 #66
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134814435
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Waarom denken jullie dat deze topic niet serieus is? Ik weet zeker dat sommige van jullie in mijn situatie en hetzelfde dingen hadden meegemaakt allang al er een einde aan hadden gemaakt
:')
pi_134814446
quote:
Wat voor einde precies?
pi_134814447
Time to man up.

Gast, je hebt havo gedaan, je hebt een diploma. Er zij genoeg mensen die dat niet kunnen zeggen. Ga gewoon een studie zoeken, beetje studeren en bier drinken, en in je nieuwe studentenstad lekker op stap, of bij een of andere vereniging. En dan doe je zo nieuwe contacten op. En misschien ook wel contacten met vrouwmenschen. En gewoon een beetje positief blijven. En proberen je leven op de rails te krijgen.
En als je nu niet meer aan een studie kan beginnen. Kan je ook kijken of je in baantje in het buitenland kan vinden zo ken ik iemand die 4 maanden in Spanje in een hotel\restaurant heeft gewerkt, en de huisvesting en alles werd door het hotel geregeld. Kortom genoeg mogelijkheden om je leven een beetje leuker te maken.
En doe vooral hem dingen omdat andere mensen zeggen dat je dat moet doen, of omdat alle andere mensen dat ook doen.
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_134814449
quote:
Dat denk ik ook maar jij gelukkig niet!
pi_134814452
quote:
5s.gif Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ben je gepest vroeger?
Ja, best wel veel. Had alleen niemand die mij kon helpen en ik zelf naja ik was nog klein, en wist weinig.
  zondag 29 december 2013 @ 01:43:15 #71
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814456
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:42 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Uitzendbureau's
Ja, uitzendbureaus zoeken voortdurend naar mensen voor callcenters. Die wijzen je daar echt niet voor af, tenzij je als een complete retard overkomt bij een test.
pi_134814461
quote:
Nah, je geest is ziek, je specifieke situatie is niet heel erg, dat denk je alleen (en door dat te denken is die heel erg ja)
Rustig aan.
pi_134814474
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Ja, best wel veel. Had alleen niemand die mij kon helpen en ik zelf naja ik was nog klein, en wist weinig.
Ik wist het. Echt standaard bij dit soort verhalen.
pi_134814483
Wat ben ik eigenlijk ook inspirerend
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_134814489
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef Civilian het volgende:

[..]

behalve als je de stem van Gerald Vanenburg hebt
pi_134814503
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef arjan1112 het volgende:
Meld je bij de gemeente voor een uitkering , vervolgens krijg je een baantje met collega's enz
Wat?
pi_134814522
quote:
weet je hoe denigrerend en belachelijk die aanname is?
Ik weet zeker dat hier mensen zitten die meer hebben meegemaakt dan jij en die gewoon niet zo zielig doen.
compact en kleverig.
pi_134814523
ja je word toch aan het werk gezet tegenwoordig
  zondag 29 december 2013 @ 01:45:26 #79
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814524
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef Zaaza het volgende:

[..]

Dat denk ik ook maar jij gelukkig niet!
Really? Ik denk nou niet dat dit zo'n situatie is waar mensen snel een eind aan hunzelf zullen maken. Dit is verre van uitzichtloos..
pi_134814529
Wat wil je? (realistische doelen dus..)
Hoe ga je dat aanpakken? (stappenplan)
Wanneer ga je welke stap doen?
Wat heb je nodig om dat te bereiken?
Wie heb je nodig?

Opschrijven, realistische planning maken en DOEN.
pi_134814534
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Ik voel me eenzaam denk ik soms maak ik een vriend en dan stabt ie mij hard in mijn rug.. Dus niet echt meer zin om vrienden te maken
pi_134814543
je bent nog maar 18.. als je nou 45 was en je had nog niks voor elkaar
pi_134814544
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Niet alleen gepeste mensen zijn depressief en zwelgen in zelfmedelijden.
Rustig aan.
  zondag 29 december 2013 @ 01:46:08 #84
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_134814545
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer, dat in R&P teveel mensen zo ontzettend fucking cunt reageren. Gelukkig heeft TS al een paar semi serieuze vragen beantwoord.

Nou TS. Laten we het zo zeggen. Je dealt met een heleboel dingen die vrij normaal zijn in het leven. Dat heb je misschien nog niet door, maar dat is normaal voor jouw leeftijd. De stoere mannetjes die nu reageren moet je maar negeren. Die menen zich wat, maar wat doen ze in eigenlijk in R&P? Ze zoeken zelf naar antwoorden, maar hopen eigenlijk op mensen die in hun ogen zieliger zijn dan zichzelf ( in ieder geval, dat denken ze.) Dan kunnen ze zich eventjes erop afreageren, zodat ze zichzelf weer tof voelen.

Maar geef een beetje achtergrond informatie. Ik zat ook met veel vragen en onzekerheden op die leeftijd. Maar heel veel is op zijn pootjes terechtgekomen.
Horrible Cunt!
pi_134814553
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 01:45 schreef Civilian het volgende:

[..]

Really? Ik denk nou niet dat dit zo'n situatie is waar mensen snel een eind aan hunzelf zullen maken. Dit is verre van uitzichtloos..
ja kan me ook niet voorstellen dat iemand hier serieus is...
pi_134814556
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:45 schreef arjan1112 het volgende:
ja je word toch aan het werk gezet tegenwoordig
Verschilt per gemeente, maar heb niet echt verstand van uitkeringen
  zondag 29 december 2013 @ 01:46:34 #87
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814558
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:45 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Ik voel me eenzaam denk ik soms maak ik een vriend en dan stabt ie mij hard in mijn rug.. Dus niet echt meer zin om vrienden te maken
En wat versta jij onder "in de rug steken"? Dat hij jou in de steek laat door je negativiteit?
pi_134814568
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:46 schreef arjan1112 het volgende:
je bent nog maar 18.. als je nou 45 was en je had nog niks voor elkaar
Tief toch op.
Zo een ''jonge mensen mogen niet depressief zijn'' post kan ik slecht tegen.
Rustig aan.
pi_134814589
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet alleen gepeste mensen zijn depressief en zwelgen in zelfmedelijden.
Meestal wel. Is soms ook een oorzaak dat ze gepest zijn.
  zondag 29 december 2013 @ 01:48:30 #90
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_134814619
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:47 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Meestal wel. Is soms ook een oorzaak dat ze gepest zijn.
Dat kan, maar is dat de oorzaak? Vaker niet dan wel.
Horrible Cunt!
  zondag 29 december 2013 @ 01:48:38 #91
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814623
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tief toch op.
Jonge mensen mogen depressief zijn. Alleen jonge mensen verwarren de term "depressief" heel snel met "ik zit niet lekker in mn vel"
pi_134814636
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 01:45 schreef Civilian het volgende:

[..]

Voor hem is het dus uitzichtloos zo te lezen. Hij ziet het niet meer zitten. Ik heb ook eens zo'b periode gehad toen ik 18/19 was, heel raar.
pi_134814642
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:40 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Je gaat zitten en je gaat nadenken. Wat nou als heel even alles mogelijk was, wat zou er dan veranderen? Dat schrijf je op en dan ga je backtracken naar wat je kunt gaan doen om die veranderingen te bewerkstelligen. Dat lijstje hang je boven je bed/pc/badkamerspiegel als reminder en vanaf dat moment ga je elke dag minstens x uur bezig met het bereiken van je doel. Beetje discipline kweken.
Elke keer als ik een doel stel en bezig ermee ben confronteerd iets mij waardoor ik mij zeer slecht voel
pi_134814648
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef Civilian het volgende:

[..]

Jonge mensen mogen depressief zijn. Alleen jonge mensen verwarren de term "depressief" heel snel met "ik zit niet lekker in mn vel"
Deze jongen is geestelijk zo in de war dat die helemaal niet meer constructief kan denken. :')
Rustig aan.
pi_134814654
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Dat kan, maar is dat de oorzaak? Vaker niet dan wel.
Nouja, niemand wordt zomaar gepest.
pi_134814658
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Voor hem is het dus uitzichtloos zo te lezen. Hij ziet het niet meer zitten. Ik heb ook eens zo'b periode gehad toen ik 18/19 was, heel raar.
En plots weg?
Rustig aan.
  zondag 29 december 2013 @ 01:50:13 #97
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814662
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Deze jongen is geestelijk zo in de war dat die helemaal niet meer constructief kan denken. :')
En dat weet jij na 1 topic op een willekeurig forum? :')
pi_134814670
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:46 schreef tong_poh het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer, dat in R&P teveel mensen zo ontzettend fucking cunt reageren. Gelukkig heeft TS al een paar semi serieuze vragen beantwoord.

Nou TS. Laten we het zo zeggen. Je dealt met een heleboel dingen die vrij normaal zijn in het leven. Dat heb je misschien nog niet door, maar dat is normaal voor jouw leeftijd. De stoere mannetjes die nu reageren moet je maar negeren. Die menen zich wat, maar wat doen ze in eigenlijk in R&P? Ze zoeken zelf naar antwoorden, maar hopen eigenlijk op mensen die in hun ogen zieliger zijn dan zichzelf ( in ieder geval, dat denken ze.) Dan kunnen ze zich eventjes erop afreageren, zodat ze zichzelf weer tof voelen.

Maar geef een beetje achtergrond informatie. Ik zat ook met veel vragen en onzekerheden op die leeftijd. Maar heel veel is op zijn pootjes terechtgekomen.
mooi gesproken!
  zondag 29 december 2013 @ 01:50:28 #99
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_134814673
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef Civilian het volgende:

[..]

Ik zit niet lekker in mijn vel is een idioom voor depressief of angstig.
Horrible Cunt!
pi_134814674
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tief toch op.
Dat zeg ik niet.
Eigenlijk is zelfmoord nooit goed, maar zeker niet als je 18 jaar bent

Je hebt nog zoveel tijd om er iets aan te doen
pi_134814689
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Elke keer als ik een doel stel en bezig ermee ben confronteerd iets mij waardoor ik mij zeer slecht voel
Ja mooi kut inderdaad..
Ik heb geen idee hoelang je deze shit al hebt, maar ik ben toen toch aan de anti depressiva gegaan, maakte mij in ieder geval constructief en ik was een stuk minder in mijn gevoel gekeerd.
Rustig aan.
pi_134814690
quote:

[..]

Je plaatst jezelf ook echt in een slachtofferrol, schatje toch.
pi_134814713
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 01:50 schreef Civilian het volgende:

[..]

En dat weet jij na 1 topic op een willekeurig forum? :')
Kijk naar zijn reacties, gaat nergens over. :+
Waar zie jij dat TS constructief bezig is? Dit is pure zelfmedelijden.
Rustig aan.
  zondag 29 december 2013 @ 01:51:57 #104
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134814715
quote:

Ik zit in R&P voor leedvermaak. Dat zeg ik je gewoon eerlijk. Ik ben dan ook meestal een lurker in R&P. :) Deze jongen heeft wel professioneel hulp nodig.
  zondag 29 december 2013 @ 01:52:10 #105
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814720
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:50 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik zit niet lekker in mijn vel is een idioom voor depressief of angstig.
Nee man. Dat je je ff kut voelt, maakt je in de verste verte nog niet depressief of angstig.
pi_134814757
Je bent depressief als je dus 6 weken 24 uur per dag down bent, dagenlang in bed blijft liggen, kleding aantrekken gaat erg moeizaam en dergelijke dingen meer.
pi_134814763
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:53 schreef arjan1112 het volgende:
Je bent depressief als je dus 6 weken 24 uur per dag down bent, dagenlang in bed blijft liggen, kleding aantrekken gaat erg moeizaam en dergelijke dingen meer.
Nou nee.
Google eens zou ik zeggen.
Rustig aan.
pi_134814783
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En plots weg?
Tsja, ja, ben sowieso wel wat nadenkend over van alles, maar toen was ik (denk ik) wel depressief. Ik wist niet wat ik wilde, had nergens echt zin in, was onzeker. Een beetje zoals TS alleen dan anders, want ik ondernam nog wel en had/heb genoeg vrienden. Maar studie kwam niks van, werken was ook altijd gezeik qua discipline.

Ik denk ook dat het een kwestie van leeftijd kan zijn dat je overal over twijfelt enzo.
pi_134814787
joh ik heb zoveel psychiaters, behandelaars enz gesproken, dat wil jij niet weten
pi_134814799
quote:

ik vind het jammer dat iemand met een op komt waaruit het zelfmedelijden overstroomt, daar kan ik heel slecht tegen...
Iemand kan best depressief zijn, je kan het best moeilijk hebben en het even niet meer zien zitten (heb ik ook gehad op die leeftijd) maar dan kun je nog wel zonder dat 'arme ik' ondertoontje dingen zeggen. Heb zelf bv nooit gedacht dat er wel een hoop mensen waren die als ze hetzelfde mee hadden gemaakt als ik allang een eind eraan gemaakt zouden hebben.
I
compact en kleverig.
pi_134814818
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:54 schreef Laura.b het volgende:
el wat nadenkend over van alles, maar toen was ik (denk ik) wel depressief. Ik wist niet wat ik wilde, had nergens echt zin in, was onzeker. Een beetje zoals TS alleen dan anders, want ik ondernam nog wel en had/heb genoeg vrienden. Maar studie kwam niks van, werken was ook altijd gezeik qua discipline.

Ik denk ook dat het een kwestie van leeftijd kan zijn dat je overal over twijfelt enzo.
Oke niks actief veranderd aan je eigen levensstijl ofzo?
Rustig aan.
  zondag 29 december 2013 @ 01:57:22 #112
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_134814853
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:51 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Je plaatst jezelf ook echt in een slachtofferrol, schatje toch.
Soms zijn mensen gewoon slachtoffer. Dat maakt ze niet persé zwak of fucked up. Het is vaak een gevolg van dieper nadenken over denken. Soms denken mensen wel eens, dat iemand zwak is, maar dat valt viest tegen. Op het moment, dat ze hun kracht vinden, kunnen ze je flink verbazen.
Horrible Cunt!
pi_134814881
Ja klopt. Ik word vaak in de steek gelaten. Vaak in mijn leven heb ik wel 1-2-3 vrienden gehad maar die lieten mij ook in de steek waardoor ik mij vroeger niet zo goed meer voelde. En vaak was ik alleen enzo werd ik zomaar in elkaar geslagen enzo. Maar dat is allemaal over en denk ik alleen aan als ik mij heel slecht voel. Door al die dingen ben ik mij gaan isoleren voor ongeveer 5 jaar en ben verslaafd geworden aan spelletjes (11-16) jaar. Waardoor ik communicatief denk ik slecht ben en nu het moeilijk heb om met leeftijdsgenoten om te gaan. Sinds mijn 16e ben ik bezig om een beetje een normaal leven te gaan leiden maar nu 2 jaar verder, denk ik dat ik beter in spelletjes spelen ben.

Trouwens mijn vader is sinds zijn 30e psychisch ziek (hij was arts vroeger) misschien zit het in de genen?

Mijn broertje is trouwens wel normaal
  zondag 29 december 2013 @ 01:58:39 #114
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134814884
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Soms zijn mensen gewoon slachtoffer. Dat maakt ze niet persé zwak of fucked up. Het is vaak een gevolg van dieper nadenken over denken. Soms denken mensen wel eens, dat iemand zwak is, maar dat valt viest tegen. Op het moment, dat ze hun kracht vinden, kunnen ze je flink verbazen.
Er is een verschil tussen slachtoffer zijn en jezelf in een slachtofferrol plaatsen. TS is geen slachtoffer..
pi_134814885
quote:

[..]

Zit niet te janken vent, tjeezzzzzzz!
Mijn leven in grove lijnen?
Seksueel misbruik (goddank geen verkrachting ofwel penetratie met niks niet)
Getreiterd op school
Kindje verloren toen hij 22 maandjes oud was en ook ik was op mn 18e nog wel maagd. En nog wat dingetjes, maar dit was maar even een voorbeeldje.

Kap met dat gejank and get a grip. Niets of niemand kan jouw leven leuk maken. "Leuk maken" moet je echt zelf doen. Je gedraagt je nu als s'werelds grootste slachtoffer en daar wordt zelfs een "zesje" niet opgewonden van.

Ow, mijn leven is trouwens heel leuk nu.
:Y ;)

Stop iig met jezelf zielig te vinden. Mensen die zielig zijn worden namelijk niet serieus genomen.
The waves you made will always be
pi_134814894
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oke niks actief veranderd aan je eigen levensstijl ofzo?
Nee, niet echt eigenlijk. Ja, volg nu een studie waarin ik echt plezier heb, maar ja. Kwestie van leeftijd soms, denk ik.

Sommige mensen vinden het leven niet leuk en een opgave, misschien is Ts ook wel zo iemand.
  zondag 29 december 2013 @ 02:00:06 #117
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_134814916
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:51 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Ik zit in R&P voor leedvermaak. Dat zeg ik je gewoon eerlijk. Ik ben dan ook meestal een lurker in R&P. :) Deze jongen heeft wel professioneel hulp nodig.
Ik vind het wel relaxed, dat je eerlijk bent. Maar laat mensen in hun waarde. Vaak zijn de problemen voor sommigen makkelijk op te lossen, maar ze hebben het nog niet door. Help ze liever. Vaak kun je door een paar simpele wijze woorden iemand helpen.
Horrible Cunt!
pi_134814947
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:59 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Nee, niet echt eigenlijk. Ja, volg nu een studie waarin ik echt plezier heb, maar ja. Kwestie van leeftijd soms, denk ik.

Sommige mensen vinden het leven niet leuk en een opgave, misschien is Ts ook wel zo iemand.
Ik wel maar de dingen die ik wel wil stomp ik ook een beetje af ofzo... Mag wel wat impulsiever zijn en meer ondernemen... Lastig om daarmee te beginnen als je eenmaal niks zit te doen en je tijd verkloot met gamen / porno / fok.
Rustig aan.
pi_134814952
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:00 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik vind het wel relaxed, dat je eerlijk bent. Maar laat mensen in hun waarde. Vaak zijn de problemen voor sommigen makkelijk op te lossen, maar ze hebben het nog niet door. Help ze liever. Vaak kun je door een paar simpele wijze woorden iemand helpen.
Simpele wijze woorden heb ik hem net gegeven. ;)
Kijken wat hij er mee doet......
pi_134814972
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:57 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar ook een slachtoffer hoeft zich niet als een slachtoffer te gedragen. Op dit moment legt hij de schuld ook alleen maar bij andere personen neer ipv zichzelf.
pi_134815022
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:00 schreef tong_poh het volgende:

[..]

en soms kan een flinke schop onder je reet ook helpen ^O^
Toen ik advies nodig had, was ik iig blij met de grove en onvriendelijke kutposters, daar werd ik wel geïrriteerd van, maar daardoor ging ik ook nadenken, veel meer dan van de vriendelijke. ^O^
compact en kleverig.
pi_134815026
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:02 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar ook een slachtoffer hoeft zich niet als een slachtoffer te gedragen. Op dit moment legt hij de schuld ook alleen maar bij andere personen neer ipv zichzelf.
Ik begrijp heel goed dat het aan mij is om te veranderen en waarschijnlijk voor het overgrote deel aan mij ligt dat ik in deze situatie ben maar ik ben een paar jaar verder nu en ben geen flikker opgeschoten.
  zondag 29 december 2013 @ 02:05:05 #123
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134815030
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:58 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Ja klopt. Ik word vaak in de steek gelaten. Vaak in mijn leven heb ik wel 1-2-3 vrienden gehad maar die lieten mij ook in de steek waardoor ik mij vroeger niet zo goed meer voelde. En vaak was ik alleen enzo werd ik zomaar in elkaar geslagen enzo. Maar dat is allemaal over en denk ik alleen aan als ik mij heel slecht voel. Door al die dingen ben ik mij gaan isoleren voor ongeveer 5 jaar en ben verslaafd geworden aan spelletjes (11-16) jaar. Waardoor ik communicatief denk ik slecht ben en nu het moeilijk heb om met leeftijdsgenoten om te gaan. Sinds mijn 16e ben ik bezig om een beetje een normaal leven te gaan leiden maar nu 2 jaar verder, denk ik dat ik beter in spelletjes spelen ben.

Trouwens mijn vader is sinds zijn 30e psychisch ziek (hij was arts vroeger) misschien zit het in de genen?

Mijn broertje is trouwens wel normaal
Ergelijk of niet. Ik heb niet echt de indruk dat je probeert om het voor jezelf makkelijker te maken. Ik krijg dan eerder het idee dat je denkt van "ach het zit in de genen. Ik ga er niks aan doen, het kan toch niet".
Ben je zelf al achter professionele hulp aan gegaan?
  zondag 29 december 2013 @ 02:06:23 #124
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134815058
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

en soms kan een flinke schop onder je reet ook helpen ^O^
Toen ik advies nodig had, was ik iig blij met de grove en onvriendelijke kutposters, daar werd ik wel geïrriteerd van, maar daardoor ging ik ook nadenken, veel meer dan van de vriendelijke. ^O^
De "ach komt wel goed"-typetjes zijn ook van die types waar iemand vaak weinig aan heeft :P
pi_134815071
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 02:05 schreef Civilian het volgende:

[..]

Ergelijk of niet. Ik heb niet echt de indruk dat je probeert om het voor jezelf makkelijker te maken. Ik krijg dan eerder het idee dat je denkt van "ach het zit in de genen. Ik ga er niks aan doen, het kan toch niet".
Ben je zelf al achter professionele hulp aan gegaan?
Professionele hulp als in wat? Denk je dat een psychiater of een paar medicijnen met dit probleem gaan helpen? Ik moet het zelf veranderen maar het lukt maar niet
pi_134815126
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:07 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Professionele hulp als in wat? Denk je dat een psychiater of een paar medicijnen met dit probleem gaan helpen? Ik moet het zelf veranderen maar het lukt maar niet
Kennelijk lukt het alleen niet, en een psycholoog of psychiater kan daarbij helpen.
  zondag 29 december 2013 @ 02:09:33 #127
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134815139
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:07 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik wel zeker. Want blijkbaar kan je het niet alleen oplossen. Zij kunnen je handvaten aanreiken
  zondag 29 december 2013 @ 02:09:38 #128
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_134815142
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:02 schreef Laura.b het volgende:

[..]

Je kunt pech hebben, dat je soms iets te vaak slachtoffer bent. Ook als je je normaal gedraagt. Dan ga je je automatisch als slachtoffer zien. Of dat juist is, dat is niet de vraag. Maar om iemand dan af te zeiken gaat geen verandering in dat gedrag brengen. Je moet dan zo iemand positief benaderen. Genoeg mensen hebben pech met de mensen die ze om zich heen hebben. Sommigen zijn alleen maar omringd door klootzakken. Dan ben je snel het vertrouwen in de menheid kwijt.

Ik heb zelf rare dingen meegemaakt. Ik heb op meerdere scholen gezeten en meerder opleidingen gevolgd. Soms was ik populair en soms was ik het lachertje van de klas/groep. ik ben niet veranderd in de tussentijd. Ligt gewoon aan de mensen waarmee je te maken hebt.
Horrible Cunt!
pi_134815195
Eerlijk gezegd was/ben ik een normale jongen maar ik had nooit geld waardoor ik nergens aan mee kon doen en ja waardoor vrienden krijgen moeilijker werd denk ik.

Bios met vrienden, schoolkamp enzo (basisschool tijd en begin middelbare)
En ook met lelijke oude kleding werd je niet echt populair.
  zondag 29 december 2013 @ 02:12:40 #130
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134815220
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:13 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Nou vertel op. Ben benieuwd. Is je hamster net overleden? Is je parkiet weggevlogen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 29 december 2013 @ 02:13:02 #131
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134815230
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:11 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Eerlijk gezegd was/ben ik een normale jongen maar ik had nooit geld waardoor ik nergens aan mee kon doen en ja waardoor vrienden krijgen moeilijker werd denk ik.
Geld is niet heilig. Je eigen uitstraling en instelling wel
pi_134815281
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 02:13 schreef Civilian het volgende:

[..]

Geld is niet heilig. Je eigen uitstraling en instelling wel
Zeker. Maar waarschijnlijk had ik beide niet en had ik een ouder nodig die mij kon helpen maar had ik dat niet, en mijn situatie is daar het gevolg van i guess
pi_134815300
Ik lees erg veel "had" en "was"... da's allemaal verleden tijd.
Kijk naar het heden en de toekomst.
pi_134815310
Pluk de dag
  zondag 29 december 2013 @ 02:17:19 #135
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134815318
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:15 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Zeker. Maar waarschijnlijk had ik beide niet en had ik een ouder nodig die mij kon helpen maar had ik dat niet, en mijn situatie is daar het gevolg van i guess
Hoezo een ouder iemand nodig? En die instelling en uitstraling moet je aan werken. Maar je hebt overal een excuus voor heb ik het idee en dat helpt ook niet mee om hulp te krijgen als je telkens blijft zeggen "ja maar.."
pi_134815324
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik lees erg veel "had" en "was"... da's allemaal verleden tijd.
Kijk naar het heden en de toekomst.
Deze topic heb ik gemaakt omdat ik naar het heden en de toekomst kijk maar dat ik het nog somberder in zie dan het waarschijnlijk zal zijn, want elke dag is een telleursteling.
pi_134815349

[ Bericht 100% gewijzigd door Goedverhaalvriend op 29-12-2013 02:19:17 ]
pi_134815416
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 02:17 schreef Civilian het volgende:

[..]

Hoezo een ouder iemand nodig? En die instelling en uitstraling moet je aan werken. Maar je hebt overal een excuus voor heb ik het idee en dat helpt ook niet mee om hulp te krijgen als je telkens blijft zeggen "ja maar.."
Vroeger toen ik wel eens naar buiten ging, werd ik vaak door oudere/sterkere jongens in elkaar geslagen en had geen vrienden of iemand die je kon helpen, je vader die je moeder sloeg en je elke dag huillend in slaap viel heeft denk ik zeker invloed op mijn situatie nu.
pi_134815418
Maar eens naar de huisarts en vervolgens naar een psychiater gaan , je bent erg depressief.
  zondag 29 december 2013 @ 02:22:46 #140
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134815425
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:17 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Deze topic heb ik gemaakt omdat ik naar het heden en de toekomst kijk maar dat ik het nog somberder in zie dan het waarschijnlijk zal zijn, want elke dag is een telleursteling.
Nee.. jij ziet elke dag als een teleurstelling. Dat is wat anders.
Stel je verwachtingen van een dag bij naar beneden en zoek professionele hulp

En het is ook heel belangrijk dat je niet verwacht dat een psycholoog zoiets met een paar weekjes oplost.. Scheelt ook weer een teleurstelling
pi_134815474
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 02:22 schreef Civilian het volgende:

[..]

Nee.. jij ziet elke dag als een teleurstelling. Dat is wat anders.
Stel je verwachtingen van een dag bij naar beneden en zoek professionele hulp
Mijn verwachting van een dag is om met iets bezig zijn te geweest en er voldoening uit hebben gehaald en niet steeds domme fouten te maken.. Zo hoog is deze verwachting toch niet?

Ik ben niet van plan om naar een psychiater te gaan ik geef het een paar jaar om er zelf uit te komen en gelukkig te worden anders is het over
  zondag 29 december 2013 @ 02:29:46 #142
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134815542
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:25 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Mijn verwachting van een dag is om met iets bezig zijn te geweest en er voldoening uit hebben gehaald en niet steeds domme fouten te maken.. Zo hoog is deze verwachting toch niet?

Ik ben niet van plan om naar een psychiater te gaan ik geef het een paar jaar om er zelf uit te komen en gelukkig te worden anders is het over
Als je geen hulp wil zoeken, dan vind ik het niet gek dat mensen niet met jou om willen gaan.

Dan is dit topic dus alleen maar om aandacht te zoeken?
pi_134815549
quote:

[..]

Met zo'n instelling zal het niet beter worden.
pi_134815602
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 02:29 schreef Civilian het volgende:

[..]

Als je geen hulp wil zoeken, dan vind ik het niet gek dat mensen niet met jou om willen gaan.

Dan is dit topic dus alleen maar om aandacht te zoeken?
Neehoor. Sommige mensen op fok kunnen gewoon helpen toch? Ik weet heus wel dat naar een psychiater het beste is, maar niet echt iets voor mij op mn 18e
  zondag 29 december 2013 @ 02:33:32 #145
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134815639
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:32 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Neehoor. Sommige mensen op fok kunnen gewoon helpen toch? Ik weet heus wel dat naar een psychiater het beste is, maar niet echt iets voor mij op mn 18e
Die mensen helpen jou door te zeggen dat je naar 'n psychiater moet..
Verwacht jij van nieuwe vrienden ook dat ze jou gaan helpen dan?

En wat heeft naar een psychiater gaan te maken met jouw leeftijd?
pi_134815688
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 02:33 schreef Civilian het volgende:

[..]

Die mensen helpen jou door te zeggen dat je naar 'n psychiater moet..
Verwacht jij van nieuwe vrienden ook dat ze jou gaan helpen dan?

En wat heeft naar een psychiater gaan te maken met jouw leeftijd?
Nee tuurlijk niet. Maar mensen hier kun je niet echt vrienden noemen, ze lezen het en besluiten te helpen, of te trollen of ze negeren het.

En ja ik weet het niet. Ik heb het niet zo met hulp zoeken omdat ik mijn hele leven al alleen ben
pi_134815713
Hoezo word je elke dag in elkaar geslagen als je naar buiten gaat ?
  zondag 29 december 2013 @ 02:38:09 #148
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134815724
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:36 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet. Maar mensen hier kun je niet echt vrienden noemen, ze lezen het en besluiten te helpen, of te trollen of ze negeren het.

En ja ik weet het niet. Ik heb het niet zo met hulp zoeken omdat ik mijn hele leven al alleen ben
Ja en dat zal je ook blijven als je geen hulp zoekt.

Ik ken je net en ik irriteer me al flink door jouw instelling.
Zoek hulp en kruip uit die slachtofferrol.

Mensen op dit forum kunnen je best advies geven, maar ik vind het nogal wat dat je verwacht dat ze jou serieus hulp kunnen bieden. (En die verwachting zal weer veranderen in een teleurstelling voor je)
pi_134815727
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:37 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo word je elke dag in elkaar geslagen als je naar buiten gaat ?
Was over vroeger
pi_134815731
quote:
Vind je?
Ik heb ook best dagen waarvan ik achteraf denk "jezus, wat een kutdag". Niks lukt, alles gaat fout, hoe goed je je best ook doet. En achteraf weet je dat je echt domme fouten hebt gemaakt.
En weet je? Da's niet erg.
Van fouten maken leer je meer dan van alles goed doen. Een kutdag waar je totaal geen voldoening uit haalt? Dat mag. Niks mis mee. Zolang je dat da maar niet gaat gebruiken om jezelf naar beneden te halen en te bestraffen.

quote:
Met passief afwachten kom je er niet uit en word je zeker niet gelukkig.
pi_134815751
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 02:38 schreef Civilian het volgende:

[..]

Ja en dat zal je ook blijven als je geen hulp zoekt.

Ik ken je net en ik irriteer me al flink door jouw instelling.
Zoek hulp en kruip uit die slachtofferrol.

Mensen op dit forum kunnen je best advies geven, maar ik vind het nogal wat dat je verwacht dat ze jou serieus hulp kunnen bieden. (En die verwachting zal weer veranderen in een teleurstelling voor je)
Het is geen verwachting maar er is er een kans op. (Hoe groot de kans is weet geen beide van ons)
pi_134815770
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:39 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Het is geen verwachting maar er is er een kans op. (Hoe groot de kans is weet geen beide van ons)
Dat heb je zelf in de hand, zielepoot die je bent. Als je jezelf zielig vindt, dan zul je ook zielig worden en mislukken in het leven. Veel plezier als alleenstaande 40'er in rijtjeshuis van je.
  zondag 29 december 2013 @ 02:41:34 #153
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134815778
quote:

[..]

Dus je hoopt er op.. Ook dan kan weer een teleurstelling zijn. Het is gewoon niet realistisch. Want de mensen op dit forum kennen jou niet persoonlijk en een paar posts gaan jou niet uit deze situatie helpen.
pi_134815795
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:38 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Vind je?
Ik heb ook best dagen waarvan ik achteraf denk "jezus, wat een kutdag". Niks lukt, alles gaat fout, hoe goed je je best ook doet. En achteraf weet je dat je echt domme fouten hebt gemaakt.
En weet je? Da's niet erg.
Van fouten maken leer je meer dan van alles goed doen. Een kutdag waar je totaal geen voldoening uit haalt? Dat mag. Niks mis mee. Zolang je dat da maar niet gaat gebruiken om jezelf naar beneden te halen en te bestraffen.

[..]

Met passief afwachten kom je er niet uit en word je zeker niet gelukkig.
Er zijn wel veel fouten in het leven dat je kunt maken, en bij mij komen ze waarschijnlijk allemaal voor, samen met een beetje ongeluk.
pi_134815804
quote:

[..]

Ik was 18, werd depressief, kap in februari met de studie, ging het jaar daarop pas naar de psychiater... Was al 1.5 jaar down zogezegd, gaat nog steeds niet top maar de neerslachtigheid is weg, de geslotenheid en ontevredenheid zijn er nog.

Als je slim bent vind je ergens de energie om er vanaf te willen, ga je stappen maken.. Als jij niks kunt doen zonder je gevoel tegen je te hebben dan ga je naar een psychiater om te vragen of je daar pillen voor kunt krijgen..
Rustig aan.
pi_134815817
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:41 schreef Robuustheid het volgende:

[..]

Dat heb je zelf in de hand, zielepoot die je bent. Als je jezelf zielig vindt, dan zul je ook zielig worden en mislukken in het leven. Veel plezier als alleenstaande 40'er in rijtjeshuis van je.
Ik voel me niet zielig ik voel me slecht
pi_134815818
Oja wakker zijn op dit tijdstip zonder reden... Lang blijven liggen in je nest en niks eten is ook niet goed... Hup naar bed en om 10 uur gewoon je nest uit.
Rustig aan.
pi_134815829
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:42 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Er zijn wel veel fouten in het leven dat je kunt maken, en bij mij komen ze waarschijnlijk allemaal voor, samen met een beetje ongeluk.
Je weet donders goed dat dit nonsens is.
pi_134815830
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik was 18, werd depressief, kap in februari met de studie, ging het jaar daarop pas naar de psychiater... Was al 1.5 jaar down zogezegd, gaat nog steeds niet top maar de neerslachtigheid is weg, de geslotenheid en ontevredenheid zijn er nog.

Als je slim bent vind je ergens de energie om er vanaf te willen, ga je stappen maken.. Als jij niks kunt doen zonder je gevoel tegen je te hebben dan ga je naar een psychiater om te vragen of je daar pillen voor kunt krijgen..
Hoelang speelde het bij jou al? Ik heb het al sinds mijn kindertijd.
  zondag 29 december 2013 @ 02:45:53 #160
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134815836
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:43 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Ik voel me niet zielig ik voel me slecht
Jij doet zielig tegenover anderen met jouw instelling. Vooral omdat je dus geen hulp wil zoeken
pi_134815841
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:45 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Ik heb het nooit gehad, dat het bij jou langer al erin zit verklaard alleen maar dat je jezelf indekt om er niks constructiefs mee te doen, dat heb je namelijk NOOIT gedaan.

Wil jij verandering moet je daar verandering in brengen wat je dus sinds je kindertijd nog niet gedaan hebt.
Rustig aan.
  zondag 29 december 2013 @ 02:46:37 #162
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134815843
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:45 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Als dit al sinds jouw kindertijd speelt en dit in al die jaren niet is opgelost. Waarom denk je dat het de aankomende jaren wel gaat lukken door op je luie reet te zitten?
pi_134815861
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:43 schreef kingtoppie het volgende:
Oja wakker zijn op dit tijdstip zonder reden... Lang blijven liggen in je nest en niks eten is ook niet goed... Hup naar bed en om 10 uur gewoon je nest uit.
Meestal heb ik nu geen zin meer om samen met de samenleving te zijn. Ik slaap wanneer mensen wakker worden en word wakker als ze gaan slapen. Ik zal over een paar dagen wel weer proberen en mijn leven te verbeteren maar heb nu 2 dagen achter elkaar teleurstellingen gehad, moet me zelf weer herstellen en er over nadenken
pi_134815864
Er iets mee doen TS dat is de tip.
Lijkt mij een goed plan toch?
Rustig aan.
pi_134815879
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:47 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Meestal heb ik nu geen zin meer om samen met de samenleving te zijn. Ik slaap wanneer mensen wakker worden en word wakker als ze gaan slapen. Ik zal over een paar dagen wel weer proberen en mijn leven te verbeteren maar heb nu 2 dagen achter elkaar teleurstellingen gehad, moet me zelf weer herstellen en er over nadenken
Prima.. Take your time, maar weet wel dat als je eenmaal begint je er wel volle kracht tegenin moet gaan.

Tis als een stromende rivier waar je tegenin zwemt, stop je met zwemmen dan drijf je weer terug naar af (redelijk snel) als je eenmaal zwemt dus blijven zwemmen.
En de eerste keer is in principe het belangrijkste, goed begin is het halve werk geldt voor enorm veel dingen.
Rustig aan.
pi_134815883
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 02:46 schreef Civilian het volgende:

[..]

Als dit al sinds jouw kindertijd speelt en dit in al die jaren niet is opgelost. Waarom denk je dat het de aankomende jaren wel gaat lukken door op je luie reet te zitten?
Waarschijnlijk omdat ik toen klein was en weinig wist en ik nu wat meer van de wereld begrijp?
  zondag 29 december 2013 @ 02:50:22 #167
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134815891
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:49 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ik toen klein was en weinig wist en ik nu wat meer van de wereld begrijp?
Volgens mij begrijp jij nog vrij weinig van het leven.. Anders keek je er nu wel anders tegen aan. Het feit dat je weigert hulp te zoeken zegt daar genoeg over.
pi_134815909
Eerlijk gezegd denk ik vaak dat ikzelf een fout ben en jullie bevestigen dit.
  zondag 29 december 2013 @ 02:52:44 #169
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134815918
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:51 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik vaak dat ikzelf een fout ben en jullie bevestigen dit.
Je bent geen fout, je denkt fout.

En weer die slachtofferrol..
pi_134815928
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Prima.. Take your time, maar weet wel dat als je eenmaal begint je er wel volle kracht tegenin moet gaan.

Tis als een stromende rivier waar je tegenin zwemt, stop je met zwemmen dan drijf je weer terug naar af (redelijk snel) als je eenmaal zwemt dus blijven zwemmen.
En de eerste keer is in principe het belangrijkste, goed begin is het halve werk geldt voor enorm veel dingen.
Mooi voorbeeld! Alleen is de stroom waar ik tegen moet zwemmen heel sterk :/
pi_134815932
quote:

[..]

oké
quote:
- 18 jaar
Je hebt nog niet eens een heel kleine stap gemaakt in het leven..
quote:
- geen vrienden
Bezoek een vereniging. Voor de kerk, voor je evt. hobby, praatgroep, wat dan ook. Vrienden maak je door overeenkomsten te herkennen en daar gebruik van te maken, en vooral NIET door je onmacht tegenover de wereld te laten zien.
quote:
Aan jou de taak om daar wat aan te doen. Doe eens wat voor je ouders; naar de winkel, bloemetje kopen voor je moeder, daar zijn ze vast blij mee.
quote:
- geen baan
Zonder studie geen baan.
quote:
- geen studie
Doe een gratis beroepskeuzetest op internet, leen wat geld van de overheid (studiebeurs aanvragen) en doe een opleiding die toekomstbestendig is. Na wat speurwerk op internet kom je daar vast wel achter.
quote:
- geen geld
Zonder baan geen geld, tenzij je de bijstand in gaat. Let wel, vanaf het krijgen van bijstand ben je het pispaaltje van (hard)werkend Nederland. Indien je dat niet aankan, vooral niet aanvragen.
quote:
- geen vriendin
Zonder geld, baan, eigen onderdak, moed, wil, durf, uithoudingsvermogen en vooral veel geduld -> geen vriendin.
quote:
- nog maagd
Zonder vriendin geen seks, tenzij je de dames van lichte zeden inschakelt. Maar dat is ook weer zo oneervol.
quote:
- nog niet ontgroend
Ik weet niet wat voor eisen jouw leeftijdsgenoten aan hun medetijdlingen stellen, maar 'ontgroend worden' komt, voor zover ik weet, alleen voor bij studentenverenigingen.
quote:
Houd het daar maar bij, je hebt er zelf niks aan. Problemen heeft iedereen, de kunst is om door de vallei het pad te kiezen. Dit pad is voor iedereen uniek, de een gaat recht over een berg, een ander gaat erdoorheen. Aangezien je zoveel problemen denkt te hebben, zou ik voorstellen om tussen elk obstakel langs te gaan. Bijvoorbeeld met je familie; doe wat leuks voor ze. Denk niet gelijk aan een object met een hoog prijskaartje, maar eerder aan iets kleins en sentimenteels (van emotionele waarde). Het best maak je het zelf, dan stop je er gelijk liefde in.

Succes.
Google is your friend, abuse your friends
  zondag 29 december 2013 @ 02:55:08 #172
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134815944
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:53 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld! Alleen is de stroom waar ik tegen moet zwemmen heel sterk :/
En daar heb je dus professionele hulp voor.
pi_134815984
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:54 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

oké

[..]

Je hebt nog niet eens een heel kleine stap gemaakt in het leven..

[..]

Bezoek een vereniging. Voor de kerk, voor je evt. hobby, praatgroep, wat dan ook. Vrienden maak je door overeenkomsten te herkennen en daar gebruik van te maken, en vooral NIET door je onmacht tegenover de wereld te laten zien.

[..]

Aan jou de taak om daar wat aan te doen. Doe eens wat voor je ouders; naar de winkel, bloemetje kopen voor je moeder, daar zijn ze vast blij mee.

[..]

Zonder studie geen baan.

[..]

Doe een gratis beroepskeuzetest op internet, leen wat geld van de overheid (studiebeurs aanvragen) en doe een opleiding die toekomstbestendig is. Na wat speurwerk op internet kom je daar vast wel achter.

[..]

Zonder baan geen geld, tenzij je de bijstand in gaat. Let wel, vanaf het krijgen van bijstand ben je het pispaaltje van (hard)werkend Nederland. Indien je dat niet aankan, vooral niet aanvragen.

[..]

Zonder geld, baan, eigen onderdak, moed, wil, durf, uithoudingsvermogen en vooral veel geduld -> geen vriendin.

[..]

Zonder vriendin geen seks, tenzij je de dames van lichte zeden inschakelt. Maar dat is ook weer zo oneervol.

[..]

Ik weet niet wat voor eisen jouw leeftijdsgenoten aan hun medetijdlingen stellen, maar 'ontgroend worden' komt, voor zover ik weet, alleen voor bij studentenverenigingen.

[..]

Houd het daar maar bij, je hebt er zelf niks aan. Problemen heeft iedereen, de kunst is om door de vallei het pad te kiezen. Dit pad is voor iedereen uniek, de een gaat recht over een berg, een ander gaat erdoorheen. Aangezien je zoveel problemen denkt te hebben, zou ik voorstellen om tussen elk obstakel langs te gaan. Bijvoorbeeld met je familie; doe wat leuks voor ze. Denk niet gelijk aan een object met een hoog prijskaartje, maar eerder aan iets kleins en sentimenteels (van emotionele waarde). Het best maak je het zelf, dan stop je er gelijk liefde in.

Succes.
Thanks. Met het helpen van mijn moeder haal ik wel voldoening maar op een of ander manier doe ik alsof ik der niet mag en ben altijd boos op haar. Terwijl ze een hele goede moeder is doe ik niks voor haar??
pi_134816010
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:58 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Thanks. Met het helpen van mijn moeder haal ik wel voldoening maar op een of ander manier doe ik alsof ik der niet mag en ben altijd boos op haar. Terwijl ze een hele goede moeder is doe ik niks voor haar??
Tijd om daar nu wat aan te doen, dan.
pi_134816015
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 02:55 schreef Civilian het volgende:

[..]

En daar heb je dus professionele hulp voor.
Als ik daarheen ga dan zal het heel emotioneel worden denk ik en daar heb ik geen zin in en kan ik daarheen zonder dat iemand dit weet? En wat zal ik vertellen aan hun?
pi_134816032
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 03:00 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Tijd om daar nu wat aan te doen, dan.
Iets houd me tegen om mijn moeder te helpen en een goed persoon te zijn. Alleen weet ik niet wat
pi_134816039
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 03:02 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Iets houd me tegen om mijn moeder te helpen en een goed persoon te zijn. Alleen weet ik niet wat
Puberteit. Geloof me, iedereen op jouw leeftijd heeft daar last van. Je weet niet wat je wil, weet niet wat je met je onwil moet, weet niet hoe je op anderen moet reageren. Maar om op te groeien naar een volwaardig mens MOET je door deze periode heen. De strijd die je met je moeder maakt, is een product van het feit dat je je los wil wrikken van de autoriteit die je moeder is. Dat je je eigen stappen wil zetten in de wereld. Verantwoordelijkheid willen nemen.

Maar dat kan ook MET je moeder. Spreek met je moeder bijvoorbeeld af dat je een zekere dag de afwas doet, nog voordat er afwas staat. Staat de afwas er, doe het dan. De verantwoordelijkheid wordt dan genomen. Doe je de afwas niet, dan moet je de verantwoordelijkheid afleggen.

[ Bericht 40% gewijzigd door Metalfrost op 29-12-2013 03:07:37 ]
  zondag 29 december 2013 @ 03:02:46 #178
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134816042
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 03:00 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Als ik daarheen ga dan zal het heel emotioneel worden denk ik en daar heb ik geen zin in en kan ik daarheen zonder dat iemand dit weet? En wat zal ik vertellen aan hun?
Kerel, kap eens met excuusjes verzinnen. Wees een vent en los je problemen op.
Als je geen zin hebt in hulp dan moet je hier ook niet gaan huilen :{

En hoezo wat zal je vertellen aan hun? Jij weet 't beste wat jouw problemen zijn dat kunnen wij je niet vertellen.
pi_134816068
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 03:02 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Puberteit.
Tot wanneer duurt dit ik ben 18
  zondag 29 december 2013 @ 03:07:10 #180
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_134816109
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 03:02 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Puberteit.
Dat is geen excuus voor zijn problemen. Straks gaat hij nog wachten tot zn puberteit over is voordat hij hulp gaat zoeken..
  zondag 29 december 2013 @ 03:12:06 #181
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_134816176
Ik weet niet of dit helpt maar een poging:
Ik kan me heel erg in jouw situatie vinden, toen ik 16 was bleef ik zitten, raakte ik mijn vriendengroep kwijt (bleek dat zij mij alleen mochten, omdat mijn beste vriend populair was, toen hij weg ging, werd ik kapot gepest), ik werd ontslagen, veel problemen thuis en ik bleef dus zitten.
Ouders praatten mij helemaal neer en ik bleef zo'n 30% van de dagen thuis.
Op een gegeven moment had ik een fuck dit moment, dit wordt toch niet erger en ging ik weer naar school, puur voor resultaten.
Uiteindelijk werd ik gelukkig, want ik had weer afleiding, dit zorgde voor een positieve instelling, zorgde voor vrienden, zorgde voor een leuke part time baan en leuke tijden.
Ik ben nu 20, van de 8 punten die jij opsomt(18 jaar even weghalen):
- geen vrienden
- geen baan
- geen studie
- geen geld
- geen vriendin
- nog maagd
- nog niet ontgroend

heb ik er 3 nog niet weggewerkt.]
In 2 jaar, heb ik heel die lijst verandert puur vanwege een positievere houding.

Dat zijn:
- geen vriendin (tbh. zoek ik er niet meer naar, als het komt dan komt het)
- geen studie (ik had havo gehaald, koos een saaie studie en werk nu een jaartje)
- nog maagd (in weekends/vakantie maak ik lol met vrienden, en ga ik niet op meidentour)

Ik ben op mijn 19e ontgroend, op vakantie in Spanje, toen ik tering dronken was, die meid heb ik nooit terug gezien.
Ik weet niet of ze knap was, wie het was, wat dan ook.
Enigszins op het begin viel er een last van mijn schouders, maar als je er over nadenkt dan bedenk je, je hoe onbenullig zoiets is.
Ik heb liever gehad dat die eerste kus met iemand speciaal was, dan met één of andere meid in Spanje.
Je moet je niet zoveel aantrekken van wat iedereen tegen je/over je zegt. Wees gewoon jezelf, zoek vrienden met dezelfde interesses en als andere daar problemen mee hebben, dan zijn dat leuk hun problemen.
Mijn vrienden avonden begonnen ook als avonden vol fifa.

Dus:
- Positieve houding aannemen, ook al lijkt alles uitzichtloos;
- Als mensen iets zeggen wat negatief is over jou persoonlijk, negeren.
pi_134816249
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 03:12 schreef yamiown het volgende:
Ik weet niet of dit helpt maar een poging:
Ik kan me heel erg in jouw situatie vinden, toen ik 16 was bleef ik zitten, raakte ik mijn vriendengroep kwijt (bleek dat zij mij alleen mochten, omdat mijn beste vriend populair was, toen hij weg ging, werd ik kapot gepest), ik werd ontslagen, veel problemen thuis en ik bleef dus zitten.
Ouders praatten mij helemaal neer en ik bleef zo'n 30% van de dagen thuis.
Op een gegeven moment had ik een fuck dit moment, dit wordt toch niet erger en ging ik weer naar school, puur voor resultaten.
Uiteindelijk werd ik gelukkig, want ik had weer afleiding, dit zorgde voor een positieve instelling, zorgde voor vrienden, zorgde voor een leuke part time baan en leuke tijden.
Ik ben nu 20, van de 8 punten die jij opsomt(18 jaar even weghalen):
- geen vrienden
- geen baan
- geen studie
- geen geld
- geen vriendin
- nog maagd
- nog niet ontgroend

heb ik er 3 nog niet weggewerkt.]
In 2 jaar, heb ik heel die lijst verandert puur vanwege een positievere houding.

Dat zijn:
- geen vriendin (tbh. zoek ik er niet meer naar, als het komt dan komt het)
- geen studie (ik had havo gehaald, koos een saaie studie en werk nu een jaartje)
- nog maagd (in weekends/vakantie maak ik lol met vrienden, en ga ik niet op meidentour)

Ik ben op mijn 19e ontgroend, op vakantie in Spanje, toen ik tering dronken was, die meid heb ik nooit terug gezien.
Ik weet niet of ze knap was, wie het was, wat dan ook.
Enigszins op het begin viel er een last van mijn schouders, maar als je er over nadenkt dan bedenk je, je hoe onbenullig zoiets is.
Ik heb liever gehad dat die eerste kus met iemand speciaal was, dan met één of andere meid in Spanje.
Je moet je niet zoveel aantrekken van wat iedereen tegen je/over je zegt. Wees gewoon jezelf, zoek vrienden met dezelfde interesses en als andere daar problemen mee hebben, dan zijn dat leuk hun problemen.
Mijn vrienden avonden begonnen ook als avonden vol fifa.

Dus:
- Positieve houding aannemen, ook al lijkt alles uitzichtloos;
- Als mensen iets zeggen wat negatief is over jou persoonlijk, negeren.
Dit helpt zeker! Dus bij jou ging alles beter omdat je focuste op je school en daardoor meer gelukkig leek naar anderen toe?
  zondag 29 december 2013 @ 03:21:18 #183
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_134816290
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 03:18 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Dit helpt zeker! Dus bij jou ging alles beter omdat je focuste op je school en daardoor meer gelukkig leek naar anderen toe?
Ik focusde me eerst op mijn ellende, waardoor ik veel afreageerde op mijn familie, "vrienden" en collega's.
Die mentaliteit zette ik aan de kant en ik ging me concentreren op andere dingen, hierdoor ontsnapte ik enigszins wat meer aan de realiteit en kwam ik positiever over.
En je werkproblemen ken ik, ik heb ruim 70x moeten solliciteren voor ik mijn nieuwe baan had (als afwasser ;)).
pi_134816396
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 03:21 schreef yamiown het volgende:

[..]

Ik focusde me eerst op mijn ellende, waardoor ik veel afreageerde op mijn familie, "vrienden" en collega's.
Die mentaliteit zette ik aan de kant en ik ging me concentreren op andere dingen, hierdoor ontsnapte ik enigszins wat meer aan de realiteit en kwam ik positiever over.
En je werkproblemen ken ik, ik heb ruim 70x moeten solliciteren voor ik mijn nieuwe baan had (als afwasser ;)).
We hebben best veel gemeen! Wel nice en respect dat jij je leven hebt kunnen verbeteren man. Alleen waarop zou ik mij op kunnen concentreren? Ik denk nu alleen maar aan chicks want nog niet ontgroend enzo en leeftijdsgenoten praten alleen maar daarover en het is allemaal ellende omdat het niet lukt
  zondag 29 december 2013 @ 03:38:23 #185
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_134816479
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 03:29 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

We hebben best veel gemeen! Wel nice en respect dat jij je leven hebt kunnen verbeteren man. Alleen waarop zou ik mij op kunnen concentreren? Ik denk nu alleen maar aan chicks want nog niet ontgroend enzo en leeftijdsgenoten praten alleen maar daarover en het is allemaal ellende omdat het niet lukt
Je hoort wat je wil horen. Ik denk dat er bij ons op school bijv. vaker over de nieuwe cod (oid.) werd gesproken dan over meiden.
Ontgroenen (en ontmaagden lijkt me enigszins ook) is een soort druk die van je af valt, maar als je het met de verkeerde doet lijkt het me dat je er wel spijt van krijgt.
Wacht gewoon af en praat jezelf aan dat het je niet minderwaardig maakt als je dat nog niet hebt gedaan (ik praatte mezelf wel altijd zoiets aan en dat brak me dus ook een stukje af).

Anyway, waar je, je op moet focussen is een moeilijke.
Bedenk iets van een hobby, ik zit dit jaar halve dagen thuis (ik werk zo'n 20u per week) en om te zorgen dat ik niet de rest van de tijd game/slaap doe ik standaard een uur Spaans leren gratis via een site, omdat ik talen leuk vindt om te leren.
Je moet iets pakken wat je leuk vindt, wat je kan doen en waar je heel je geest in gooit.
(Maar gamen werkt niet, want vaak zul je zien dat je daar nog gefrustreerder door raakt).

Verder raad ik je echt aan om weer een baantje te zoeken, al is het maar part time.
Brieven verzenden is leuk, maar bellen is 20x zo effectief.
pi_134817003
bakkes jonge ik heb een snee in mn hand voor een vrouw
pi_134817900
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:10 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Ik zit nu in me bed weer na een teleurstelling en dat komt best vaak voor.

Hoe komt het nou dat bij mij alles tegenzit en helemaal niks goed gaat? Ik begin letterlijk en figuurlijk kanker in mijn hoofd te krijgen. Hoe kan iedereen goed leven en mijne met de dag en nog grotere hel worden?
Je begrijpt dat als je zegt: 'letterlijk' je bedoelt dat je ook echt kanker hebt he? In dat geval zou ik eens een dokter gaan opzoeken.

Verder is 'me' geen bezittelijk voornaamwoord.
pi_134817932
Wat is het verschil tussen ontmaagd worden en ontgroend worden?

Ik ken ontgroenen alleen uit mijn studententijd maar blijkbaar bedoelen de kinderen van vandaag er iets anders mee

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 09:43:00 ]
pi_134817960
TS, ga op een sport en ga je inzetten voor je vereniging. Het is wetenschappelijk bewezen dat beweging en vrijwilligerswerk je gelukkig maken. Bovendien ontmoet je er nieuwe mensen / vrienden waarmee je uit kan gaan, feesten etc... Serieus, zoek een sport uit die je leuk lijkt en ga vandaag nog contact leggen. Stel dat voor vandaag als doel en haal dat doel! Voel je je direct een stuk beter.
pi_134818125
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 09:42 schreef Nielsch het volgende:
Wat is het verschil tussen ontmaagd worden en ontgroend worden?

Ik ken ontgroenen alleen uit mijn studententijd maar blijkbaar bedoelen de kinderen van vandaag er iets anders mee
Dat vroeg ik me ook al af, maar denk dat het zoenen ed betekent?
pi_134818183
quote:
11s.gif Op zondag 29 december 2013 10:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af, maar denk dat het zoenen ed betekent?
Ja, maar dan zonder e.d.
pi_134818219
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2013 10:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja, maar dan zonder e.d.
Ah... Mijn ervaring met ontgroenen is de minder prettige variant vanuit het studentenleven, dus ik kon er aan het begin geen wijs uit worden. Al snap ik nog steeds niet waarom het ontgroenen heet, dat in mijn ogen een negatieve connotatie heeft. Zoenen is juist leuk!

Bedankt voor de toelichting. ;)
pi_134818647
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Waarom? Waarom ga jij je slecht voelen van 'een confrontatie'? Confrontaties zijn kansen om te laten zien hoe stevig je in je schoenen staat.

Ga eens naar je huisarts en laat je doorverwijzen. Ik enk dat cognitieve gedragstherapie jou heel goed zou kunnen helpen. Je moet dingen gaan aanpakken en veranderen, maar je moet ook uit die eeuwige neerslachtige spiraal. Ik liep van mijn 12e tot mijn 16e bij verschillende psychologen en psychiaters en dat is niets om je voor te schamen.

Op je 18e kan dat gewoon zonder dat je ouders dat weten.
pi_134820168
Just dont give a fuck :)

Beste advies ever.
pi_134820581
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 02:58 schreef Goedverhaalvriend het volgende:

[..]

Boos omdat ze zich liet meppen door pa, waardoor jij het, behalve zielig voor haar, jezelf ook onveilig en onbeschermd voelde.

Zo, weet je dat ook weer. ;)

Je moeder is/was dus zielig, van zielige mensen die zichzelf ook zo zien straalt zwakte uit. Daarom ging het meppen ook door.

Van zielige mensen, die zichzelf niet 24/7 zielig voelen/gedragen, straalt kracht uit.
pi_134826096
Serieus ik wordt gewoon boos als ik dit lees, ik ben 19 en heb veel ergere dingen mee gemaakt.
Maar goed gewoon doorgaan uiteindelijk komt het wel goed, ga anders vrijwilligers werk doen je ontmoet nieuwe mensen en je hebt een dag besteding :)
plus het staat goed op je cv!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')