Serieus lelijkste meisje?quote:Op zondag 29 december 2013 01:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Precies.
Zoek een baantje, ga naar school, ga bij de schaakclub om vrienden te maken, versier het lelijkste meisje daar en maak haar je vriendin etc.
Het staat op je lijstje van dingen waardoor jij je niet ongelukkig voelt. Maar het kan je ook niet gelukkig maken als je 't wel hebt?quote:Op zondag 29 december 2013 01:29 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Een baantje vinden of naar school gaan gaat me niet gelukkig maken, hetzelfde geldt voor het ontmaagd worden door een lelijke meisje..
Niet echt hoor, kwa baan heb ik al zo'n 4 jaar afgewassen in een restaurant. (Fysiek heel hard werken) en kwa opleiding ik heb net klaar met havo en zit in het 1e jaar hbo, maar door al deze telleurstellingen ben ik ermee gestopt omdat ik zoals eerder zij, gewoon gek begin te worden, en vriendin, naja als ze maar gewoon een 6je is is het prima..quote:Op zondag 29 december 2013 01:28 schreef Civilian het volgende:
Ik denk dat TS misschien wat te kieskeurig is in zijn zoektocht naar een baan, opleiding en vriendin. Zijn eisenlijstje zal misschien wat bijschaaft moeten worden.
waarom noem je die dingen dan als redenen waarom je óngelukkig bent?quote:Op zondag 29 december 2013 01:29 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Een baantje vinden of naar school gaan gaat me niet gelukkig maken, hetzelfde geldt voor het ontmaagd worden door een lelijke meisje..
Hey, waarom kap je met dat werken dan? Ga je rijbewijs halen en ga bij Selektvracht werken.quote:Op zondag 29 december 2013 01:32 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
opleiding ik heb net klaar met havo en zit in het 1e jaar hbo, maar door al deze telleurstellingen ben ik ermee gestopt omdat ik zoals eerder zij, gewoon gek begin te worden, en vriendin, naja als ze maar gewoon een 6je is is het prima..
TS moet toch ergens mee beginnen om te oefenen.quote:
Wat is het leven toch top! Fenomenaal.quote:Op zondag 29 december 2013 01:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Het staat op je lijstje van dingen waardoor jij je niet ongelukkig voelt. Maar het kan je ook niet gelukkig maken als je 't wel hebt?
Gast, kruip uit die slachtofferrol en verander je eigen leven. Je bent niet zielig, je komt eerder een beetje triest over zo.
Je leven zal niet in een klap verbeteren. Daar moet je aan werken, je hele leven lang.
Waarom maakt het niet hebben ervan je ook ongelukkig dan? Kies iets, jongen. Besluit waar je wel voldoening uit gaat halen en ga ervoor dan. Meisjes ga je alleen ontmoeten als je ergens heengaat waar meisjes zijn en een vriendin ga je niet vinden zolang je zwelgt in zelfmedelijden want honestly, niets zo afstotelijk als dat.quote:Op zondag 29 december 2013 01:29 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Is toch sneu ja, lelijkste chickie maar zien te fixen.quote:Op zondag 29 december 2013 01:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
TS moet toch ergens mee beginnen om te oefenen.
Een knap meisje met een mooi figuur is wat te hoog gegrepen als hij zo negatief is toch.
Of je bent ontzettend aan het trollen of je bent echt een ontzettend verwend kutkind.quote:Op zondag 29 december 2013 01:32 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Niet echt hoor, kwa baan heb ik al zo'n 4 jaar afgewassen in een restaurant. (Fysiek heel hard werken) en kwa opleiding ik heb net klaar met havo en zit in het 1e jaar hbo, maar door al deze telleurstellingen ben ik ermee gestopt omdat ik zoals eerder zij, gewoon gek begin te worden, en vriendin, naja als ze maar gewoon een 6je is is het prima..
En je ouders?quote:Op zondag 29 december 2013 01:32 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Niet echt hoor, kwa baan heb ik al zo'n 4 jaar afgewassen in een restaurant. (Fysiek heel hard werken) en kwa opleiding ik heb net klaar met havo en zit in het 1e jaar hbo, maar door al deze telleurstellingen ben ik ermee gestopt omdat ik zoals eerder zij, gewoon gek begin te worden, en vriendin, naja als ze maar gewoon een 6je is is het prima..
Mn ouders hebben geen auto. Ik heb ook nog nooit een vader gehad maar ik werd ontslagen toen ik mij slecht voelde en het heel druk was en die baas schreeuwde op me dus schold ik hem uit en toen klaar.. Nu zoek ik iets nieuws maar niks lijkt me aan te nemen..quote:Op zondag 29 december 2013 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey, waarom kap je met dat werken dan? Ga je rijbewijs halen en ga bij Selektvracht werken.
Beetje teren op je ouders voor je rijbewijs en hun auto gebruiken voor een jaar.
Ga naar 'n uitzendbureau. Callcenter werk is zo gevonden.quote:Op zondag 29 december 2013 01:37 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Mn ouders hebben geen auto. Ik heb ook nog nooit een vader gehad maar ik werd ontslagen toen ik mij slecht voelde en het heel druk was en die baas schreeuwde op me dus schold ik hem uit en toen klaar.. Nu zoek ik iets nieuws maar niks lijkt me aan te nemen..
Hoe werkt dat ''besluit'' mechanisme bij jou dan?quote:Op zondag 29 december 2013 01:34 schreef Sarasi het volgende:
Waarom maakt het niet hebben ervan je ook ongelukkig dan? Kies iets, jongen. Besluit waar je wel voldoening uit gaat halen en ga ervoor dan. Meisjes ga je alleen ontmoeten als je ergens heengaat waar meisjes zijn en een vriendin ga je niet vinden zolang je zwelgt in zelfmedelijden want honestly, niets zo afstotelijk als dat.
Is ook niet voor autisten weggelegd.quote:Op zondag 29 december 2013 01:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ga naar 'n uitzendbureau. Callcenter werk is zo gevonden.
quote:Op zondag 29 december 2013 01:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Is ook niet voor autisten weggelegd.
Sociale werkplaats dan, of burgers flippen bij de Mac. Als hij maar bezig is. Van thuiszitten word je ook niet vrolijkerquote:Op zondag 29 december 2013 01:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Is ook niet voor autisten weggelegd.
Zovaak gedaan, na elke sollicitatie krijg ik te horen we hebben iemand al, of we zoeken iemand met ervaring... Ik wil het graag leren gvd..quote:Op zondag 29 december 2013 01:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ga naar 'n uitzendbureau. Callcenter werk is zo gevonden.
Je gaat zitten en je gaat nadenken. Wat nou als heel even alles mogelijk was, wat zou er dan veranderen? Dat schrijf je op en dan ga je backtracken naar wat je kunt gaan doen om die veranderingen te bewerkstelligen. Dat lijstje hang je boven je bed/pc/badkamerspiegel als reminder en vanaf dat moment ga je elke dag minstens x uur bezig met het bereiken van je doel. Beetje discipline kweken.quote:Op zondag 29 december 2013 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat ''besluit'' mechanisme bij jou dan?
Meisjes ga je alleen ontmoeten als je ze aanspreekt en ermee gaat praten, anders leven ze langs je heen. (ja en er zijn uitzonderingen maar dat gebeurt niet zo vaak)
En met een negatief gevoel is communiceren erg lastig, dus dat helpt niet nee.
Dat antwoord krijg je echt niet bij callcentersquote:Op zondag 29 december 2013 01:40 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Zovaak gedaan, na elke sollicitatie krijg ik te horen we hebben iemand al, of we zoeken iemand met ervaring... Ik wil het graag leren gvd..
Ben je gepest vroeger?quote:Op zondag 29 december 2013 01:40 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Zovaak gedaan, na elke sollicitatie krijg ik te horen we hebben iemand al, of we zoeken iemand met ervaring... Ik wil het graag leren gvd..
Uitzendbureau'squote:Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat antwoord krijg je echt niet bij callcenters
quote:Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Waarom denken jullie dat deze topic niet serieus is? Ik weet zeker dat sommige van jullie in mijn situatie en hetzelfde dingen hadden meegemaakt allang al er een einde aan hadden gemaakt
Wat voor einde precies?quote:Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Waarom denken jullie dat deze topic niet serieus is? Ik weet zeker dat sommige van jullie in mijn situatie en hetzelfde dingen hadden meegemaakt allang al er een einde aan hadden gemaakt
Dat denk ik ook maar jij gelukkig niet!quote:Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Ja, best wel veel. Had alleen niemand die mij kon helpen en ik zelf naja ik was nog klein, en wist weinig.quote:
Ja, uitzendbureaus zoeken voortdurend naar mensen voor callcenters. Die wijzen je daar echt niet voor af, tenzij je als een complete retard overkomt bij een test.quote:
Nah, je geest is ziek, je specifieke situatie is niet heel erg, dat denk je alleen (en door dat te denken is die heel erg ja)quote:Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |