Ik wist het. Echt standaard bij dit soort verhalen.quote:Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Ja, best wel veel. Had alleen niemand die mij kon helpen en ik zelf naja ik was nog klein, en wist weinig.
behalve als je de stem van Gerald Vanenburg hebtquote:Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat antwoord krijg je echt niet bij callcenters
Wat?quote:Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef arjan1112 het volgende:
Meld je bij de gemeente voor een uitkering , vervolgens krijg je een baantje met collega's enz
weet je hoe denigrerend en belachelijk die aanname is?quote:Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Waarom denken jullie dat deze topic niet serieus is? Ik weet zeker dat sommige van jullie in mijn situatie en hetzelfde dingen hadden meegemaakt allang al er een einde aan hadden gemaakt
Really? Ik denk nou niet dat dit zo'n situatie is waar mensen snel een eind aan hunzelf zullen maken. Dit is verre van uitzichtloos..quote:Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef Zaaza het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar jij gelukkig niet!
Ik voel me eenzaam denk ik soms maak ik een vriend en dan stabt ie mij hard in mijn rug.. Dus niet echt meer zin om vrienden te makenquote:Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik wist het. Echt standaard bij dit soort verhalen.
Niet alleen gepeste mensen zijn depressief en zwelgen in zelfmedelijden.quote:Op zondag 29 december 2013 01:43 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik wist het. Echt standaard bij dit soort verhalen.
ja kan me ook niet voorstellen dat iemand hier serieus is...quote:Op zondag 29 december 2013 01:45 schreef Civilian het volgende:
[..]
Really? Ik denk nou niet dat dit zo'n situatie is waar mensen snel een eind aan hunzelf zullen maken. Dit is verre van uitzichtloos..
Verschilt per gemeente, maar heb niet echt verstand van uitkeringenquote:Op zondag 29 december 2013 01:45 schreef arjan1112 het volgende:
ja je word toch aan het werk gezet tegenwoordig
En wat versta jij onder "in de rug steken"? Dat hij jou in de steek laat door je negativiteit?quote:Op zondag 29 december 2013 01:45 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Ik voel me eenzaam denk ik soms maak ik een vriend en dan stabt ie mij hard in mijn rug.. Dus niet echt meer zin om vrienden te maken
Tief toch op.quote:Op zondag 29 december 2013 01:46 schreef arjan1112 het volgende:
je bent nog maar 18.. als je nou 45 was en je had nog niks voor elkaar
Meestal wel. Is soms ook een oorzaak dat ze gepest zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet alleen gepeste mensen zijn depressief en zwelgen in zelfmedelijden.
Dat kan, maar is dat de oorzaak? Vaker niet dan wel.quote:Op zondag 29 december 2013 01:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Meestal wel. Is soms ook een oorzaak dat ze gepest zijn.
Jonge mensen mogen depressief zijn. Alleen jonge mensen verwarren de term "depressief" heel snel met "ik zit niet lekker in mn vel"quote:Op zondag 29 december 2013 01:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tief toch op.
Zo een ''jonge mensen mogen niet depressief zijn'' post kan ik slecht tegen.
Voor hem is het dus uitzichtloos zo te lezen. Hij ziet het niet meer zitten. Ik heb ook eens zo'b periode gehad toen ik 18/19 was, heel raar.quote:Op zondag 29 december 2013 01:45 schreef Civilian het volgende:
[..]
Really? Ik denk nou niet dat dit zo'n situatie is waar mensen snel een eind aan hunzelf zullen maken. Dit is verre van uitzichtloos..
Elke keer als ik een doel stel en bezig ermee ben confronteerd iets mij waardoor ik mij zeer slecht voelquote:Op zondag 29 december 2013 01:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je gaat zitten en je gaat nadenken. Wat nou als heel even alles mogelijk was, wat zou er dan veranderen? Dat schrijf je op en dan ga je backtracken naar wat je kunt gaan doen om die veranderingen te bewerkstelligen. Dat lijstje hang je boven je bed/pc/badkamerspiegel als reminder en vanaf dat moment ga je elke dag minstens x uur bezig met het bereiken van je doel. Beetje discipline kweken.
Deze jongen is geestelijk zo in de war dat die helemaal niet meer constructief kan denken.quote:Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jonge mensen mogen depressief zijn. Alleen jonge mensen verwarren de term "depressief" heel snel met "ik zit niet lekker in mn vel"
Nouja, niemand wordt zomaar gepest.quote:Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dat kan, maar is dat de oorzaak? Vaker niet dan wel.
En plots weg?quote:Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Voor hem is het dus uitzichtloos zo te lezen. Hij ziet het niet meer zitten. Ik heb ook eens zo'b periode gehad toen ik 18/19 was, heel raar.
En dat weet jij na 1 topic op een willekeurig forum?quote:Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Deze jongen is geestelijk zo in de war dat die helemaal niet meer constructief kan denken.
mooi gesproken!quote:Op zondag 29 december 2013 01:46 schreef tong_poh het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer, dat in R&P teveel mensen zo ontzettend fucking cunt reageren. Gelukkig heeft TS al een paar semi serieuze vragen beantwoord.
Nou TS. Laten we het zo zeggen. Je dealt met een heleboel dingen die vrij normaal zijn in het leven. Dat heb je misschien nog niet door, maar dat is normaal voor jouw leeftijd. De stoere mannetjes die nu reageren moet je maar negeren. Die menen zich wat, maar wat doen ze in eigenlijk in R&P? Ze zoeken zelf naar antwoorden, maar hopen eigenlijk op mensen die in hun ogen zieliger zijn dan zichzelf ( in ieder geval, dat denken ze.) Dan kunnen ze zich eventjes erop afreageren, zodat ze zichzelf weer tof voelen.
Maar geef een beetje achtergrond informatie. Ik zat ook met veel vragen en onzekerheden op die leeftijd. Maar heel veel is op zijn pootjes terechtgekomen.
Ik zit niet lekker in mijn vel is een idioom voor depressief of angstig.quote:Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jonge mensen mogen depressief zijn. Alleen jonge mensen verwarren de term "depressief" heel snel met "ik zit niet lekker in mn vel"
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 29 december 2013 01:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tief toch op.
Zo een ''jonge mensen mogen niet depressief zijn'' post kan ik slecht tegen.
Ja mooi kut inderdaad..quote:Op zondag 29 december 2013 01:49 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Elke keer als ik een doel stel en bezig ermee ben confronteerd iets mij waardoor ik mij zeer slecht voel
Je plaatst jezelf ook echt in een slachtofferrol, schatje toch.quote:Op zondag 29 december 2013 01:45 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Ik voel me eenzaam denk ik soms maak ik een vriend en dan stabt ie mij hard in mijn rug.. Dus niet echt meer zin om vrienden te maken
Kijk naar zijn reacties, gaat nergens over.quote:Op zondag 29 december 2013 01:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
En dat weet jij na 1 topic op een willekeurig forum?
Ik zit in R&P voor leedvermaak. Dat zeg ik je gewoon eerlijk. Ik ben dan ook meestal een lurker in R&P.quote:Op zondag 29 december 2013 01:46 schreef tong_poh het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer, dat in R&P teveel mensen zo ontzettend fucking cunt reageren. Gelukkig heeft TS al een paar semi serieuze vragen beantwoord.
Nou TS. Laten we het zo zeggen. Je dealt met een heleboel dingen die vrij normaal zijn in het leven. Dat heb je misschien nog niet door, maar dat is normaal voor jouw leeftijd. De stoere mannetjes die nu reageren moet je maar negeren. Die menen zich wat, maar wat doen ze in eigenlijk in R&P? Ze zoeken zelf naar antwoorden, maar hopen eigenlijk op mensen die in hun ogen zieliger zijn dan zichzelf ( in ieder geval, dat denken ze.) Dan kunnen ze zich eventjes erop afreageren, zodat ze zichzelf weer tof voelen.
Maar geef een beetje achtergrond informatie. Ik zat ook met veel vragen en onzekerheden op die leeftijd. Maar heel veel is op zijn pootjes terechtgekomen.
Nee man. Dat je je ff kut voelt, maakt je in de verste verte nog niet depressief of angstig.quote:Op zondag 29 december 2013 01:50 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik zit niet lekker in mijn vel is een idioom voor depressief of angstig.
Nou nee.quote:Op zondag 29 december 2013 01:53 schreef arjan1112 het volgende:
Je bent depressief als je dus 6 weken 24 uur per dag down bent, dagenlang in bed blijft liggen, kleding aantrekken gaat erg moeizaam en dergelijke dingen meer.
Tsja, ja, ben sowieso wel wat nadenkend over van alles, maar toen was ik (denk ik) wel depressief. Ik wist niet wat ik wilde, had nergens echt zin in, was onzeker. Een beetje zoals TS alleen dan anders, want ik ondernam nog wel en had/heb genoeg vrienden. Maar studie kwam niks van, werken was ook altijd gezeik qua discipline.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |