https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:
Trustenquote:
Jij mag een hapje van mijquote:
Wat is het geworden?quote:Op zondag 29 december 2013 01:00 schreef Leafeon672 het volgende:
Altijd als ik op vrijdag/zaterdagavond naar een film ga zoeken ben ik twee uur verder voordat ik eindelijk een leuke gevonden heb.
Fight Clubquote:
Netflixquote:Op zondag 29 december 2013 01:16 schreef Maxbet het volgende:
En het is ineens stil hier, iedereen naar bed?
Oja klopt, afkickenquote:
Op vakantie jaquote:
Al de hele maand toch? Tenminste zo voelt het welquote:Op zondag 29 december 2013 01:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
VLC is best wel brutaal, zomaar een kerstmuts op het icoontje op mn macdock
VLCquote:Op zondag 29 december 2013 01:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
VLC is best wel brutaal, zomaar een kerstmuts op het icoontje op mn macdock
edit : [ afbeelding ]
hoiquote:
Ik heb al mijn TIPS verkocht met 66,6% verliesquote:
Ik heb het ook opgegeven, kan er niet doorheen kijken.quote:Op zondag 29 december 2013 01:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Boss is singlecamdoodzonde, next.
Ga gewoon House of Cards kijken.quote:Op zondag 29 december 2013 02:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb het ook opgegeven, kan er niet doorheen kijken.
Dat niet allang gezien hebbenquote:
Ja, shakey shit, domme hoeken en veel te veel overdreven close upsquote:
Die mensen bestaan.quote:Op zondag 29 december 2013 02:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat niet allang gezien hebben
Hoi Simbaquote:
Sommige mensen schijnen er goed tegen te kunnen. The Office is blijkbaar ook populairquote:Op zondag 29 december 2013 02:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klinkt erg irritant ja. Dan begin ik er ook niet aan. Mijn ribs waren er toen ik het postte, dus tijd om een ep te downloaden had ik al niet meer.
US? Daar heb ik wel alle seizoenen van gezien. Kan me wel iets herinneren betreft het wennen aan de cameramode oid ja. Moet zeggen dat The Office US echt mega grappig is. Is denk ik de enige serie waar ik ooit hardop heb moeten lachen.quote:Op zondag 29 december 2013 02:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen er goed tegen te kunnen. The Office is blijkbaar ook populair
Ja maar daar was dat camgebeuren nog nieuw + die vent is gewoon fackin grappigquote:Op zondag 29 december 2013 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
US? Daar heb ik wel alle seizoenen van gezien. Kan me wel iets herinneren betreft het wennen aan de cameramode oid ja. Moet zeggen dat The Office US echt mega grappig is. Is denk ik de enige serie waar ik ooit hardop heb moeten lachen.
Orphan Black is een aanraderquote:Op zondag 29 december 2013 02:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zoek ook nog een nieuwe serie though. Wil Sherlock sowieso nog kijken. Heb gehoord dat Justified ook goed is.
Oh neequote:Op zondag 29 december 2013 02:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
It's always sunny in Philadelphia is trouwens ook zo'n serie waar ik hard om moet lachen.
Ja, fucking Michael.quote:Op zondag 29 december 2013 02:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja maar daar was dat camgebeuren nog nieuw + die vent is gewoon fackin grappig![]()
Ik vind Charly juist wel grappig. Zo'n panisch ventje.quote:Op zondag 29 december 2013 02:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh nee!!! Ik wilde die kijken omdat Danny devito maar nee die mongolen zijn de hele tijd aan het schreeuwen
ja, Michaelquote:Op zondag 29 december 2013 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, fucking Michael.Toen hij eruit geschreven werd was de hele serie ook ineens een stuk minder imo.
quote:Op zondag 29 december 2013 02:27 schreef bondage het volgende:
Godver wat ben ik stoned.
Oeps, verkeerde reeks.
Jaquote:Op zondag 29 december 2013 02:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is ook goed in "Crazy, Stupid, Love".
Ik klikte op een ander topic maar blijkbaar versprong de lijst net, ik zag dat pas toen ik de post al had verzondenquote:
Nou space ze he, en remember: koop alle coins!quote:Op zondag 29 december 2013 02:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik klikte op een ander topic maar blijkbaar versprong de lijst net, ik zag dat pas toen ik de post al had verzonden
Godverdomme.quote:Op zondag 29 december 2013 02:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
whut
[..]
Ja![]()
en in 40 year old virgin . Maar die hele kop van hem is voor mij al genoeg om te lachen
![]()
[ afbeelding ]
Heb jij ook bitcoinsquote:Op zondag 29 december 2013 02:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik klikte op een ander topic maar blijkbaar versprong de lijst net, ik zag dat pas toen ik de post al had verzonden
Ik ga zo op bed nog ff verder spacen en dromen dat ik in een vroeg stadium een hele berg bitcoins had gemined.quote:Op zondag 29 december 2013 02:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nou space ze he, en remember: koop alle coins!
Snel, kopen!! Voor je het weet staat ie op de duizend!quote:
Nee man ik kijk een dramaseriequote:Op zondag 29 december 2013 04:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
NietDacht dat je al lang met laptop en al aan het slapen was
Nog steeds? Hoeveel afleveringen zijn dat wel niet?quote:Op zondag 29 december 2013 04:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee man ik kijk een dramaserie
Straks drogen de buy orders op en dan kan niemand zijn TIPS meer verkopenquote:0.00000001 96735274.939991 0.96835275
quote:0.00000002 837848921.92235339 16.73411328
quote:0.00000003 402100404.98759907 12.05207798
quote:Op zondag 29 december 2013 04:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nog steeds? Hoeveel afleveringen zijn dat wel niet?
Ik ben ook nog gewoon weeds aan het kijkenquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 05:14 schreef Leafeon672 het volgende:
Voor TIPS zijn er geen buy orders meer. Dat gaat Toto morgen niet leuk vinden
Ben blij dat ik daar ver vandaan ben geblevenquote:Op zondag 29 december 2013 07:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Nu kun je COL en TIPS met LTC kopen, dus dat zegt al genoeg [ afbeelding ].
![]()
TIPS nix waard? haha ik heb er 7,5 miljoen geminedquote:Op zondag 29 december 2013 07:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar ver vandaan ben gebleven
quote:Op zondag 29 december 2013 07:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Nu kun je COL en TIPS met LTC kopen, dus dat zegt al genoeg [ afbeelding ].
![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 02:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja maar daar was dat camgebeuren nog nieuw + die vent is gewoon fackin grappig![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 04:36 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Straks drogen de buy orders op en dan kan niemand zijn TIPS meer verkopen![]()
Mochten er mensen zijn die het geld dat ze in TIPS hebben gestoken niet kunnen missen: verkoop nu voordat het te laat is. Met zulke buywalls kun je ze straks nergens meer kwijt:
[..]
[..]
quote:Op zondag 29 december 2013 10:22 schreef MichaelScott het volgende:
We gaan tot het gaatje!
De dood of de gladiolen!
0.00000001 143370148.21911806 1.43370148
0.00000002 485593750.50417536 9.69158028
0.00000003 366019324.69446409 10.97464556
![]()
Ah men kan maar niet ophouden over TIP hequote:Op zondag 29 december 2013 10:45 schreef MichaelScott het volgende:
TIPS wordt wel steeds bekender, er is nu zelfs al een forum:
http://www.forums.fedoraforum.org/
Het is Phyllis Penzo ook gelukt om miljonair te worden dankzij TIPS.quote:Op zondag 29 december 2013 10:47 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ah men kan maar niet ophouden over TIP he
Let it go... Let it go... tis net als een ouwe hond die je moet laten inslapen
In principe zou het kunnen, alleen duurt het wegkrijgen van Dollars/Euro's belachelijk lang. Schijnt echt in de maanden te lopen nu. En zo gelden er voor de andere exchanges ook wel dingen waardoor er prijsverschil in zit. BTC-e heeft een hoge fee, andere exchanges hebben bijvoorbeeld gewoon weinig volume.quote:Op zondag 29 december 2013 10:57 schreef A321456 het volgende:
Wil eigenlijk ook een klein bedrag investeren in Bitcoins, kijken hoe het gaat. Dacht eerst de buygrens bij 500 te leggen, maar als ik naar de koers van de laatste paar dagen kijk denk ik niet dat ie daar onder gaat duiken... Ik kijk daarbij naar Bitonic inkoopwaarde.
Ondertussen druk in aan het lezen, al kan ik straks niet de koers per minuut in de gaten houden. Wordt dan ook een middellange termijnsinvestering.
Wat ik alleen nog niet helemaal snap is hoe de bitcoin verschillende waardes op verschillende exchanges kan hebben. Anders kan iedereen toch inkopen op localbitkcoins en gelijk na ontvangst verkopen op mtgox?
Ik geloof dat de meeste mensen hier gewoon bij Bitconic kopen jaquote:Op zondag 29 december 2013 11:05 schreef A321456 het volgende:
Thanks! Dat wetende is het verstandig om voor een tussenpersoon a la Bitonic te gaan toch? Akkoord, hogere kosten maar op lange termijn is dat minder schadelijk. Ik hecht er ook waarde aan om het geld snel terug te kunnen hebben op rekening.
Verwachten jullie een grote daling met O&N? Verschrikkelijk moeilijk voorspelbare koers...
What goes up must come downquote:Op zondag 29 december 2013 11:07 schreef Maxbet het volgende:
Koers valt verder niks over te zeggen imo.
Ze gaan natuurlijk niet elke waardeloze coin zoals TIPS toevoegenquote:Op zondag 29 december 2013 11:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Valt mij op dat cryptsy echt niets meer erbij zet qua coins. Misschien door de feestdagen. Who knows.
Earth doet het anders niet slecht.quote:Op zondag 29 december 2013 11:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze gaan natuurlijk niet elke waardeloze coin zoals TIPS toevoegen
Lotto en billion zou wel leuk zijn. Tips mag sterven imho.quote:Op zondag 29 december 2013 11:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Je wens is al in vervulling gegaan.quote:Op zondag 29 december 2013 11:32 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Lotto en billion zou wel leuk zijn. Tips mag sterven imho.
quote:Buy TIPS
No buy orders.
Niet bij tips/LTCquote:Op zondag 29 december 2013 11:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Je wens is al in vervulling gegaan.
[..]
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 11:55 schreef Spatieloos het volgende:
Tips is nu in LTC te koop omdat het zo weinig waard is
Ik ga wat anders minen.
quote:Op zondag 29 december 2013 11:31 schreef Sands het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2013 10:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is Phyllis Penzo ook gelukt om miljonair te worden dankzij TIPS.![]()
Wacht maar tot ik over 2 maanden rijk ben.
edit: Net 574 tips ontvangen dankziij een faucet.![]()
quote:
Suicide pact in the making?quote:Op zondag 29 december 2013 12:13 schreef robin007bond het volgende:
Wij gaan samen zinken MichaelScott, met onze TIPS. We'll continue to fight!
quote:
Inderdaadquote:Op zondag 29 december 2013 12:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ach ja. Wij hebben zoveel geld dat we deze floppen kunnen veroorloven. Zo moet je het zien. De rest schijt het uit omdat ze het niet kunnen missen.
Ik weet eindelijk waar je ( H gebouw ) zit. Je zit bij Albron met die chille bankjes. Ik moet altijd in T (18e verdieping, uitzichtquote:Op zondag 29 december 2013 12:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Suicide pact in the making?
Mijn verstand zegt pak je verlies, maar ik blijf hopen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Goed artikel.quote:Op zondag 29 december 2013 12:19 schreef MaGNeT het volgende:
Goeiemoggel!
http://cointrader.org/what-is-earthcoin/
quote:Op zondag 29 december 2013 12:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik weet eindelijk waar je ( H gebouw ) zit. Je zit bij Albron met die chille bankjes. Ik moet altijd in T (18e verdieping, uitzicht) of L zijn. Jammer van L met die houten stoeltjes, vorig jaar zat ik in de bazige zalen van M
Wanneer zit je weer in L? Dan weet ik waar ik moet zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Oke, hier is mn roosterquote:Op zondag 29 december 2013 12:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wanneer zit je weer in L? Dan weet ik waar ik moet zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op zondag 29 december 2013 12:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oke, hier is mn rooster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je doet je naam weer eens eer aan
![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 12:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oke, hier is mn rooster
Ook goed, dan doe ik het wel op de moeilijke manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Het lijkt wel weer juni/juli 2012: een onafgebroken stroom van coinsquote:Op zondag 29 december 2013 12:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed artikel.
Ik ben benieuwd allemaal. We zullen denk ik nog veel leuke alt-coins krijgen om mee te speculeren.
Yeah!quote:Op zondag 29 december 2013 12:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het lijkt wel weer juni/juli 2012: een onafgebroken stroom van coins
quote:Op zondag 29 december 2013 12:36 schreef MichaelScott het volgende:
Ik bedoel hoeveel 23-jarige rechtenstudentes die niet uit Rotterdam komen kunnen er nou rondlopen op de EUR?
Twijfel of ik ook wat Earths koop. Hij staat nu laag.quote:Op zondag 29 december 2013 12:35 schreef Nattekat het volgende:
All-in op Earth, alle winsten die ik heb gemaakt met minen zitten erin
Staat me nog te hoog om weer in te kopen, gisteren was het meer 300 met uitschieters naar 400. Vannacht heeftie dus de 501 aangetikt maar ik wacht even tot hij verder zakt ( 300nogwat) om weer in te stappen.quote:Op zondag 29 december 2013 12:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Twijfel of ik ook wat Earths koop. Hij staat nu laag.
Is daar een grafiekje met prijsverloop van te vinden? Ik heb er geloof ik ook nog een paar van het minen.quote:Op zondag 29 december 2013 12:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Twijfel of ik ook wat Earths koop. Hij staat nu laag.
Zelfde hierquote:Op zondag 29 december 2013 12:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ligt het aan mij of zie je bij coined up echt nergens een grafiekje bij? Alleen zo'n groot wit vlak?
Oh nee daar ga ik niks heen sturen neequote:Op zondag 29 december 2013 12:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kom alleen deze tegen, maar dat lijkt echt nergens op
http://www.dgex.com/
Hoeveel ben je nou kwijt?quote:
Op de mobiel zie je wel iets van een grafiekje maar dat werkt ook niet zo goed bij mij.quote:Op zondag 29 december 2013 12:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ligt het aan mij of zie je bij coined up echt nergens een grafiekje bij? Alleen zo'n groot wit vlak?
Nope. Helaas.quote:Op zondag 29 december 2013 12:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is daar een grafiekje met prijsverloop van te vinden? Ik heb er geloof ik ook nog een paar van het minen.
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 12:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik weet eindelijk waar je ( H gebouw ) zit. Je zit bij Albron met die chille bankjes. Ik moet altijd in T (18e verdieping, uitzicht) of L zijn. Jammer van L met die houten stoeltjes, vorig jaar zat ik in de bazige zalen van M
In het echt zit het er veel groter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Komt wel goed als hij op Cryptsy komt joh! Gewoon blijven holden.quote:
Even kijkenquote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op de mobiel zie je wel iets van een grafiekje maar dat werkt ook niet zo goed bij mij.
Ben je er geweestquote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In het echt zit het er veel groter uit
Is gewoon veilig hoor, behalve dan dat ze 1.4% vragen als je withdrawt!quote:Op zondag 29 december 2013 12:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh nee daar ga ik niks heen sturen nee
quote:Op zondag 29 december 2013 12:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Even kijken
[..]
Ben je er geweest?
quote:
quote:
Ah okequote:Op zondag 29 december 2013 12:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]ik moest naar een wiskunde olympiade ofzo, wat een doolhof zeg.
Hetzelfde hier.. Misschien moeten we een campagne starten om ze op coinedup te krijgenquote:Op zondag 29 december 2013 12:55 schreef brombeer_ het volgende:
Watt CENT ook van cryptsy af? Lekker dan zit ik dan met een shitload aan CENT
Ze doen waarschijnlijk de wallet update.quote:Op zondag 29 december 2013 12:55 schreef brombeer_ het volgende:
Watt CENT ook van cryptsy af? Lekker dan zit ik dan met een shitload aan CENT
'maar'quote:Op zondag 29 december 2013 12:57 schreef MichaelScott het volgende:
Oh gelukkig, ik ben ook maar 0,12 BTC kwijt.
Wij hebben toch nog over gelukkig. Toto is alles kwijt.quote:Op zondag 29 december 2013 12:57 schreef MichaelScott het volgende:
Oh gelukkig, ik ben ook maar 0,12 BTC kwijt.
Verdomme had voor 1BTC CENT gekochtquote:Op zondag 29 december 2013 12:55 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Hetzelfde hier.. Misschien moeten we een campagne starten om ze op coinedup te krijgen
Sarcasme, herken hetquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 12:58 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Verdomme had voor 1BTC CENT gekocht![]()
Ik ook wel met jou, en flink ookquote:
Holy fuck gast.quote:Op zondag 29 december 2013 12:58 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Verdomme had voor 1BTC CENT gekocht![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 13:02 schreef MichaelScott het volgende:
Kunnen we niet een soort giro 555 openen voor Toto?
Ik doneer 1000 Doge
wil ook wel 70000 TIPS geven maar weet niet of hij daar blij van wordt.
quote:Op zondag 29 december 2013 13:02 schreef MichaelScott het volgende:
Kunnen we niet een soort giro 555 openen voor Brombeer_?
Hij had voor 2 satoshi Tips gekocht dacht ik en nu is tips minder dan 0.00000020 LTC waard. Dus eigenlijk zou hij nog wel paar euro hebben denk ik.quote:Op zondag 29 december 2013 13:04 schreef Maxbet het volgende:
Maar hoe raak je eigenlijk letterlijk alles kwijt?
Er blijft toch altijd wel wat achter qua coins?
Nou ja, als je ze helemaal niet kan verkopen of kan veruilen voor iets is er geen waarde meer. Dan zijn het gewoon getalletjes op je scherm.quote:Op zondag 29 december 2013 13:04 schreef Maxbet het volgende:
Oh ja, TIPSquote:Op zondag 29 december 2013 13:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, als je ze helemaal niet kan verkopen of kan veruilen voor iets is er geen waarde meer. Dan zijn het gewoon getalletjes op je scherm.
Klopt, maar zie jij TIPS nog stijgen in de toekomst dan?quote:Op zondag 29 december 2013 13:04 schreef Maxbet het volgende:
Wie weetquote:Op zondag 29 december 2013 13:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Klopt, maar zie jij TIPS nog stijgen in de toekomst dan?
quote:Op zondag 29 december 2013 13:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie weet
Over 100 jaar zijn Fedora neckbeards een hele grote groep van miljard mensen en komen ze erachter dat ze ergens nog een eigen coin hadden en dan wordt de coin ineens 32834029839 keer zoveel waard en dan is toto net dood.
Op zich een goed idee zo'n bitcoinverzekering.quote:
[..]
Wie weet
Over 100 jaar zijn Fedora neckbeards een hele grote groep van miljard mensen en komen ze erachter dat ze ergens nog een eigen coin hadden en dan wordt de coin ineens 32834029839 keer zoveel waard en dan is toto net dood.
quote:
[..]
Wie weet
quote:Op zondag 29 december 2013 13:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
EAC
zak zak zak zakzakzak zak zak
quote:Op zondag 29 december 2013 13:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
EAC
zak zak zak zakzakzak zak zak
Naisquote:Op zondag 29 december 2013 12:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Mooi, sell orders gelukt terwijl ik sliep
Uit LOT gestapt op 0.0031, ingestapt op 11 ---> profit
Uit TIPS gestapt op 0.00000001 ( ingestapt op 2, maar had er maar 1500 ben blij dat ze uberhaupt zijn verkocht )
Uit EARTH gestapt op 501, ingestapt op 345 --> profit
Uit NYM gestapt op 2998, ingestapt op 2000 --> proft
Verlies loopt nu op de crash van BIL, COL en Doge ( maar doge komt wel weer goed )
quote:Op zondag 29 december 2013 13:30 schreef Toto69 het volgende:
"Ik hou van je en dat weetje ik heb je zoveel liefde gegeven als ik kon ' ik begrijp het gewoon allemaal niet meer ik hoop dat ik wakker word en het allemaal gedroomt heb maar ik weet van me zelf dat dat nooit zal gebeuren ' ik was zo trots op onze relatie en op mezelf dat ik zo'n schat van een jonge had ik mis je dit word moeilijk voor me om nu zonder je te zijn — gebroken hart."![]()
![]()
Waarom is NMC ruk?quote:Op zondag 29 december 2013 13:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Billioncoin: Ruk. NYM: Ruk. Eartcoin: gaat wel. NMC: Ruk.
quote:Op zondag 29 december 2013 13:32 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel t.o.v mijn inkoop eerder deze week
Op hoeveel heb je NYM ingekocht? Gisteren werd hij even gepumpt van 2600 naar 3900.quote:Op zondag 29 december 2013 13:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Billioncoin: Ruk. NYM: Ruk. Eartcoin: gaat wel. NMC: Ruk.
Nou, in de afgelopen weken toch geregeld significante winsten mee gescoord. Mogelijkheden wat betreft speculatie zijn wel wat kleiner vergeleken met overige gare altcoins.quote:Op zondag 29 december 2013 13:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]NMC is niet om mee te speculeren, dacht dat dat ondertussen wel duidelijk was
2600quote:Op zondag 29 december 2013 13:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Op hoeveel heb je NYM ingekocht? Gisteren werd hij even gepumpt van 2600 naar 3900.
Je hebt de fundraising niet meegekregen?quote:Op zondag 29 december 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
Eigenlijk hoor ik niet meer in dit topic hé, zonder traden
Ik heb geen wallets behalve multibit en ik ga ook niks aannemen joh. Is m'n eigen schuld om in TIPS (quote:Op zondag 29 december 2013 13:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je hebt de fundraising niet meegekregen?
DM je Doge adres even, ik stuur je wel wat
c'est moiquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
c'est moi
foto's van mij posten: note
Heb je echt niks meerquote:Op zondag 29 december 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
Eigenlijk hoor ik niet meer in dit topic hé, zonder traden
Ik doe het graag hoor. Mocht je je bedenken stuur dan alsnog even een DM met een Doge adres.quote:Op zondag 29 december 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
Overigens mogen jullie wel fundraising doen voor trolletje.
Zorg maar dat ze me wil.
quote:
Haha thanks maar hoeft echt niet joh. Ik wacht wel tot TIPS to the moon gaat (quote:Op zondag 29 december 2013 13:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik doe het graag hoor. Mocht je je bedenken stuur dan alsnog even een DM met een Doge adres.
Als ik haar gelokaliseerd heb dm ik haar gegevens.quote:Op zondag 29 december 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
Overigens mogen jullie wel fundraising doen voor trolletje.
Zorg maar dat ze me wil.
quote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als ik haar gelokaliseerd heb dm ik haar gegevens.
Dat is natuurlijk niet genoeg, je hebt een compleet psychologisch profiel nodig.quote:
Van mijquote:Op zondag 29 december 2013 13:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet genoeg, je hebt een compleet psychologisch profiel nodig.
Waar houdt ze van of juist niet etc. etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
µquote:Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef µ het volgende:
Tering gasten. Laten we het meisje netjes met rust?
Nee man, kreeg doge niet gecompileerd op de openssl-snap waardoor ik de nieuwe curves mis. Dus kan doge niet startenquote:Op zondag 29 december 2013 13:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
µ
Heb je die Doge wallet nou nog voor elkaar gekregen?
Oké meneer Mu.quote:Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef µ het volgende:
Tering gasten. Laten we het meisje netjes met rust?
quote:Op zondag 29 december 2013 13:57 schreef µ het volgende:
[..]
Nee man, kreeg doge niet gecompileerd op de openssl-snap waardoor ik de nieuwe curves mis. Dus kan doge niet starten.
Jammer ik heb nog steeds een doge voor jequote:Op zondag 29 december 2013 13:57 schreef µ het volgende:
[..]
Nee man, kreeg doge niet gecompileerd op de openssl-snap waardoor ik de nieuwe curves mis. Dus kan doge niet starten.
True, maar ltc komt ook als binary, dus dan draai ik die maarquote:Op zondag 29 december 2013 14:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]Maar dat is toch hetzelfde dan met vrijwel alle LTC clonecoins?
Raincheck.quote:Op zondag 29 december 2013 14:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jammer ik heb nog steeds een doge voor je
Allemaal elkaar opgehitst, velen zijn er met 0.12 of 0.15 bitc ofzo in gestapt.Gekocht op 3 en meteen gekelderd naar 1. Iedereen verdrietig.quote:Op zondag 29 december 2013 14:09 schreef µ het volgende:
Heb het hele gedoe met TIPS gemist, wie heeft een tl;dr?
Mine....Wait.....Wait.....Wait for it!......Dump?....No Wait for it....Worthless....quote:Op zondag 29 december 2013 14:09 schreef µ het volgende:
Wat is er zoquote:Op zondag 29 december 2013 14:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Nicede bios op de campus gaat The Wolf of Wall Street draaien
![]()
Met Firefox kun je in de adresbalk op dat "schild" klikken en toestaan dat ie alles laat zien. Dan zie je wel grafiekjesquote:
Geld = wegquote:Op zondag 29 december 2013 14:09 schreef µ het volgende:
Dat ik die film wil zien, dat het daar geen drol kost en dat het lekker makkelijk is om daar te kijkenquote:
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Met Firefox kun je in de adresbalk op dat "schild" klikken en toestaan dat ie alles laat zien. Dan zie je wel grafiekjes
quote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Met Firefox kun je in de adresbalk op dat "schild" klikken en toestaan dat ie alles laat zien. Dan zie je wel grafiekjes
Oh ! Nice !!quote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef kthxbye het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2013 13:52 schreef Maxbet het volgende:
Begint een beetje creepy cryptsy te worden dit
Waarom gebruik je dan ook RedHat?quote:Op zondag 29 december 2013 13:57 schreef µ het volgende:
[..]
Hé, ú. Ik heb een gecompilde DOGE. Zal ik de binary voor je uploaden? Zolang je x86-64 hebt en de benodigde dependencies maakt het niet veel uit lijkt me toch?quote:Op zondag 29 december 2013 14:01 schreef µ het volgende:
[..]
True, maar ltc komt ook als binary, dus dan draai ik die maar.
Hier begrijp ik echt niets van hèquote:Op zondag 29 december 2013 14:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hé, ú. Ik heb een gecompilde DOGE. Zal ik de binary voor je uploaden? Zolang je x86-64 hebt en de benodigde dependencies maakt het niet veel uit lijkt me toch?
quote:Op zondag 29 december 2013 14:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hier begrijp ik echt niets van hè
quote:Op zondag 29 december 2013 14:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hier begrijp ik echt niets van hè
IT'ers united.quote:
Mijn sig al gelezen?quote:
Omdat RPM en systemdquote:Op zondag 29 december 2013 14:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan ook RedHat?
Ben geen IT'er en gebruik vrijwel nooit Linux maar toch is het gewoon duidelijk wat er staat. Of ben ik nu raar?quote:
Op Arch heb je ook systemd, een goede package manager en heb je tenminste altijd alles van het nieuwste.quote:
Weer geen miljonair gewordenquote:Op zondag 29 december 2013 14:26 schreef robin007bond het volgende:
COL is van 1 satoshi naar 9 gegaan. Zo waardeloos was dat dan ook weer niet als je op 1 had gekocht.
Lijkt me wel. Maar je bent wel gewoon geïnteresseerd in IT. Veel mensen hier niet zozeer.quote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben geen IT'er en gebruik vrijwel nooit Linux maar toch is het gewoon duidelijk wat er staat. Of ben ik nu raar?
Rare kwast.quote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben geen IT'er en gebruik vrijwel nooit Linux maar toch is het gewoon duidelijk wat er staat. Of ben ik nu raar?
Thanks, zal eens kijken!quote:Op zondag 29 december 2013 14:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hé, ú. Ik heb een gecompilde DOGE. Zal ik de binary voor je uploaden? Zolang je x86-64 hebt en de benodigde dependencies maakt het niet veel uit lijkt me toch?
Nee hoor, je bent helemaal gezondquote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gemiste kansenquote:Op zondag 29 december 2013 14:26 schreef robin007bond het volgende:
COL is van 1 satoshi naar 9 gegaan. Zo waardeloos was dat dan ook weer niet als je op 1 had gekocht.
Zo sneaky altijd die opmerkingen van jouquote:
Wat er nu in fedora zit komt later in RHEL, en dat is weer handig om te weten voor werkquote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op Arch heb je ook systemd, een goede package manager en heb je tenminste altijd alles van het nieuwste.![]()
Maar goed, zie je DM.
Ik BEN sneakyquote:Op zondag 29 december 2013 14:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zo sneaky altijd die opmerkingen van jou
Dat is helemaal waar. Dan snap ik je keuze wel.quote:Op zondag 29 december 2013 14:29 schreef µ het volgende:
[..]
Wat er nu in fedora zit komt later in RHEL, en dat is weer handig om te weten voor werk.
Was het wel ooit 1?quote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef robin007bond het volgende:
COL staat nu op 12 LTC-satoshi gasten!
Als we nu op 1 LTC-satoshi hadden gekocht en niet zo zaten te doemdenken dan waren we nu 12 keer zo welvarend.
quote:Op zondag 29 december 2013 14:26 schreef robin007bond het volgende:
was dat dan ook weer niet als je op 1 had gekocht.
Dat is toch niet hetzelfde als je in btc hebt gekocht manquote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef robin007bond het volgende:
Als we nu op 1 LTC-satoshi hadden gekocht en niet zo zaten te doemdenken dan waren we nu 12 keer zo welvarend.
Als je nou gisteren je TIPS verkocht had wel jaquote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb ze ook niet gekocht.quote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch niet hetzelfde als je in btc hebt gekocht mandie staat nog steeds op 1
Wow nice!quote:Op zondag 29 december 2013 14:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
HUHCOL SELL op 0.00000002 btc gelukt
hahaha profit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |