quote:
Wacht even... als je het verschil tussen een gewoon en een verkleinwoord al een contradictie noemt... hoe noem je dan het verschil tussen de beweringen van je bronnen die je gebruikt om je verhaal te onderbouwen...?
Erg zwak argument.
quote:
Hier zien we het dus: toon ik een paar bewijzen dan wordt dit weggewuifd. Door je hele agressie had ik daar dus geen trek in.
1) Je 'bewijzen' zijn gewoon zwak. Dat je niet inhoudelijk op de kritiek ingaat bevestigd dat je dat zelf ook wel inziet.
2) Je hebt nog steeds
geen enkel bewijs geleverd voor je belachelijke stelling dat het RTL Nieuws wordt beïnvloed door adverteerders. Nul. Helemaal niets. Waar blijft dat? Je beschuldigt RTL van grove overtredingen van de wet, het is dan op zijn minst normaal om dit feitelijk te onderbouwen, of deze beschuldiging gewoon in te trekken. Waarom doe je dat niet gewoon?
Ook van diverse andere beweringen heb ik nog geen feiten of andere zaken gezien die dit fatsoenlijk onderbouwen. En nee, een bewering van Emile Roemer noem ik niet fatsoenlijk. Een tabelletje in een rapport van de UvA ook niet, als diezelfde tabel een paar pagina's verderop wordt genuanceerd.
Kom met feiten in plaats van persoonlijke aanvallen, gescheld of ontwijkingen!