quote:Op zondag 29 december 2013 00:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee die FOK!user hier dan..
LEFT: 80
BEST CHECKOUT: D20 - D20
Mwah tegen MvG zal ie het niet zo heel makkelijk krijgen. Wade ben je ook nog niet van af, al wil die soms na 2 sets stoppenquote:Op zondag 29 december 2013 00:39 schreef GwaiLow het volgende:
Ik neem wel aan dat Lewis dit WK met heel veel gemak zal winnen.
Je Wade 't nooit.quote:Op zondag 29 december 2013 00:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mwah tegen MvG zal ie het niet zo heel makkelijk krijgen. Wade ben je ook nog niet van af, al wil die soms na 2 sets stoppen
Oke.quote:Op zondag 29 december 2013 00:43 schreef Nober het volgende:
Webster wint gewoon het WK en word zo de vijfde darter die het BDO WK en het PDC WK wint na Priestley, Taylor, Part en Van Barneveld.
De kans dat Webster dit WK wint is 0,1%. Dus dat is inderdaad een mogelijkheid.quote:Op zondag 29 december 2013 00:43 schreef Nober het volgende:
Webster wint gewoon het WK en word zo de vijfde darter die het BDO WK en het PDC WK wint na Priestley, Taylor, Part en Van Barneveld.
Ja ik ook want anders moet MVG tegen Lewis en dat gaat 'm nie worre.quote:
Kans is inmiddels 1 op 6.quote:Op zondag 29 december 2013 00:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De kans dat Webster dit WK wint is 0,1%. Dus dat is inderdaad een mogelijkheid.
En de eerste "lefty".quote:Op zondag 29 december 2013 00:43 schreef Nober het volgende:
Nice tryquote:Op zondag 29 december 2013 00:43 schreef Nober het volgende:
Van wat ik gezien heb vond ik die partij ook wel 1 van de mooiste. Al vond ik Smith-Taylor ook erg leuk!quote:Op zondag 29 december 2013 10:33 schreef polderturk het volgende:
Wat was de beste wedstrijd tot nu toe volgens jullie? Voor mij was dat Smith-Wright. Beide darters haalden een zeer hoog niveau.
Youtube? In de OP staan al wat links.quote:Op zondag 29 december 2013 11:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar kan ik wedstrijden terug kijken?
En niet te vergeten RTL7darts.nlquote:Op zondag 29 december 2013 11:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Youtube? In de OP staan al wat links.
Dat wisten we al, maar toch bedankt.quote:Op zondag 29 december 2013 12:03 schreef Max23 het volgende:
Vanavond eerst Van Gerwen - Webster en daarna pas Wade - Lewis
Zonder een echte tegenstander van formaat is dat wel lastig.quote:Op zondag 29 december 2013 12:23 schreef polderturk het volgende:
Laten we zien of van Gerwen vandaag zijn topvorm vandaag nog iets meer kan benaderen. Hij is wel in het toernooi gegroeid.
quote:Op zondag 29 december 2013 11:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Youtube? In de OP staan al wat links.
Wanneer ze beiden in topvorm verkeren is van Gerwen beter.quote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef xzaz het volgende:
van Gerwen en Lewis zijn toch wel van een ander niveau dan al die andere. Lewis misschien nog wel wat beter.
Mja, dat riep men de vorige keer ook. Zal niet makkelijk worden, maar van Gerwen is wel degelijk in staat om Lewis te verslaan.quote:Op zondag 29 december 2013 00:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja ik ook want anders moet MVG tegen Lewis en dat gaat 'm nie worde
Andersom ook. Beiden doen het wel eens minder goed op de dubbels. Bepalend wordt hoe ze het daarop doen. Scorend zijn ze allebei (bijna) altijd erg sterk, dus wordt een mooie wedstrijd.quote:Op zondag 29 december 2013 13:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, dat riep men de vorige keer ook. Zal niet makkelijk worden, maar van Gerwen is wel degelijk in staat om Lewis te verslaan.
Oh zeker, maar er heerste hier een beetje het idee dat Lewis een angstgegner van v. Gerwen was waar hij maar niet van kan winnen.quote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Andersom ook. Beiden doen het wel eens minder goed op de dubbels. Bepalend wordt hoe ze het daarop doen. Scorend zijn ze allebei (bijna) altijd erg sterk, dus wordt een mooie wedstrijd.
Dat lijkt me eerder Taylor voor Van Barneveldquote:Op zondag 29 december 2013 13:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh zeker, maar er heerste hier een beetje het idee dat Lewis een angstgegner van v. Gerwen was waar hij maar niet van kan winnen.
Taylor verliest sowieso niet zoveel en van Barneveld is gewoon niet goed genoeg meer om Taylor te verslaan.quote:Op zondag 29 december 2013 13:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder Taylor voor Van BarneveldIs volgens mij al lang geleden dat 'ie daarvan won.
Dit ook ver uit zelfs.quote:Op zondag 29 december 2013 10:33 schreef polderturk het volgende:
Wat was de beste wedstrijd tot nu toe volgens jullie? Voor mij was dat Smith-Wright. Beide darters haalden een zeer hoog niveau.
Zal leuk zijn als hij vanavond 2 9darters gooit danquote:Op zondag 29 december 2013 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Helaas moet ik MVG missen vanavond. Ach, wint toch wel 5-0 en zal niet het beste laten zien.
Have fun daarquote:Op zondag 29 december 2013 13:54 schreef hafcfan het volgende:
Lewis is juist veel beter op de dubbels dan MVG. Hele toernooi al rond de 50 %. Vandaag is t zover ga zo vliegen en dan ben ik er morgen bij tijdens de halve finales. Nu al zin in MVG-Lewis![]()
Hoop echt op een 6-5 of 5-6. Wright-Witlock is ook wel een geweldig pot, maar toch een stukkie minder.
Probeer je Snakebite aan te raken?quote:Op zondag 29 december 2013 13:54 schreef hafcfan het volgende:
Lewis is juist veel beter op de dubbels dan MVG. Hele toernooi al rond de 50 %. Vandaag is t zover ga zo vliegen en dan ben ik er morgen bij tijdens de halve finales. Nu al zin in MVG-Lewis![]()
Hoop echt op een 6-5 of 5-6. Wright-Witlock is ook wel een geweldig pot, maar toch een stukkie minder.
Dan kan ie beter voor een walk on girl gaanquote:Op zondag 29 december 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeer je Snakebite aan te raken?
van Barneveld heeft gewoon van die periodes dat hij even niet lekker in zijn vel zit. Bij hem moet gewoon alles kloppen. Het is vooral psychologisch bij hem. In potentie kan hij heel goed gooien. Vincent van der Voort zie ik trouwens ook nog beter worden. Tegen Lewis was hij gewoon top.quote:Op zondag 29 december 2013 13:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Taylor verliest sowieso niet zoveel en van Barneveld is gewoon niet goed genoeg meer om Taylor te verslaan.
Toen het 3-1 werd voor Anderson was ik gestopt met kijken. Ik kon er niet meer tegen. Tot mijn grote verrassing had MvG toch gewonnen.quote:Op zondag 29 december 2013 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat baal ik dat ik gisteren van Gerwen niet heb kunnen zien! Dat was een aardig spannende pot geloof ik als ik live dartsdata mocht geloven?
Vanavond zal van Gerwen makkelijk moeten kunnen winnen. Lewis zal wade ook wel van het bord vegen. Jammer dat vervolgens of van Gerwen of Lewis eraf gaat in de halve finale. Dat had de finale moeten zijn. Een van die 2 wordt sowieso wereldkampioen.
Zekersquote:Op zondag 29 december 2013 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat baal ik dat ik gisteren van Gerwen niet heb kunnen zien! Dat was een aardig spannende pot geloof ik als ik live dartsdata mocht geloven?
Vanavond zal van Gerwen makkelijk moeten kunnen winnen. Lewis zal wade ook wel van het bord vegen. Jammer dat vervolgens of van Gerwen of Lewis eraf gaat in de halve finale. Dat had de finale moeten zijn. Een van die 2 wordt sowieso wereldkampioen.
Wade is favoriet als je het onderlinge resultaat erbij pakt.quote:Op zondag 29 december 2013 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ajacied422 maakt ze altijd, meer kan ik niet vinden;quote:Op zondag 29 december 2013 17:52 schreef de_boswachter het volgende:
Waar kan ik ergens statistieken vorige partijen terug vinden? Dus gemiddeldes, checkout, 180's etc.
tja, hij toont een hoop emotie en hoog knuffelgehalte, de meeste van die gasten zijn saaie lui die geen spier vertrekken. die peter wright probeert ook geliefd te worden met een leuker opkomstmuziekje en dat clownspak, maar het blijft een saaie lulquote:Op zondag 29 december 2013 16:28 schreef polderturk het volgende:
Het valt me trouwens op dat van Gerwen zo populair is bij het Engelse publiek. Nog populairder dan menig Engelsman.
En gisteren was weer één van de zelden voorkomende partijen waar van Gerwen scorend achterliep op zijn tegenstander.quote:Op zondag 29 december 2013 18:05 schreef nightfall het volgende:
Ik denk dat het ook afhankelijk is hoe het met MVG gaat, gisteren was ie wat ziek, als dat doorzet wordt het niet makkelijker voor hem. ik heb zelf al vanaf het begin het gevoel dat lewis de titel gaat pakken, maar hij en van gerwen zijn precies net zo goed vind ik, Heb altijd wel het idee dat MVG wat beter met druk en publiek om kan gaan. Vreemd genoeg toch dit gevoel, ik hoop ongelijk te krijgen
Aan het einde had van Gerwen toch een hoger gemiddelde.quote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En gisteren was weer één van de zelden voorkomende partijen waar van Gerwen scorend achterliep op zijn tegenstander.
En toch had hij drie pijlen voor de eerste set (ondanks een gemiddelde van 81) en ook in set 4 weer twee pijlen op dubbel 8 waardoor hij ook 3-1 voor had kunnen staan.quote:Op zondag 29 december 2013 19:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En gisteren was weer één van de zelden voorkomende partijen waar van Gerwen scorend achterliep op zijn tegenstander.
Yuhquote:Op zondag 29 december 2013 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is M.v.g de eerste partij gelijk?
Ben jij mijn broer?quote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zit klaar hoor. Broekje uit en al.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:03 schreef Keukendrol het volgende:
Wanneer Ronald Scholten in beeld komt twijfel ik altijd of de beeldverhouding van mijn tv nog klopt.
Wanneer Ronald Scholten in beeld komt twijfel ik altijd of de beeldverhouding van mijn tv nog klopt.
Ze hebben nu je post gelezen. Jacques is een beetje boos op jou.quote:Op zondag 29 december 2013 20:08 schreef Djnormandy het volgende:
Als je doet #rlt7darts Jacques je bent dik zullen hun dat lezen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |