Ik denk nooit aan hemquote:Op zondag 29 december 2013 00:57 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Michael Bublé
Heb je niet een middel-of-the-road vogel thuis?quote:Op zondag 29 december 2013 00:58 schreef Uccie het volgende:
Moet ik in mijn eentje doorhalendan sneuvel ik vroegtijdig
That about sums it upquote:
Heeft hij dit gecovered???quote:Op zondag 29 december 2013 00:57 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Michael Bublé
Nee, die moeten netjes slapen van mammaquote:Op zondag 29 december 2013 00:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je niet een middel-of-the-road vogel thuis?
Sorry dat ik je geheugen heb opgefrist.quote:Op zondag 29 december 2013 00:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft hij dit gecovered???
Ok zelfs ik heb dat uit mijn geheugen gewist dan
Let It Be is een nummer waar ik instant kippenvel van kan krijgenquote:Op zondag 29 december 2013 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
Het beste Beatles-jaar is trouwens 1967: twaalf (!) noteringen uit dat jaar in de Top 2000. Eentje daarvan komt komend uur voorbij
Nee, kan het me nog steeds niet herinneren...dus dat komt goed.quote:Op zondag 29 december 2013 01:00 schreef Martinello het volgende:
[..]
Sorry dat ik je geheugen heb opgefrist.
Erg mooi.quote:Op zondag 29 december 2013 01:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Let It Be is een nummer waar ik instant kippenvel van kan krijgen
Dat heb ik ooit bij karaoke 'moeten' zingenquote:Op zondag 29 december 2013 01:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Let it Bequote:Op zondag 29 december 2013 01:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geldt voor heel veel Beatles-nummers. Ik heb gestemd op mijn favoriet: A Day In The Life (uit 1967) en - uit protest - op All You Need Is Love (ook uit 1967).quote:Op zondag 29 december 2013 01:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Muziekles in de brugklas, hele tekst uitgeplozen.quote:Op zondag 29 december 2013 01:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit bij karaoke 'moeten' zingen
Er was een half jaar terug nog een item over hem op studio sport.. Toen ging het erom of hij zou degraderen of niet. Ik dacht dat hij ontslagen wasquote:
Slaap lekkerquote:
Vast niet zo moeilijk als Love Shack van B52's in je eentje.quote:Op zondag 29 december 2013 01:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit bij karaoke 'moeten' zingen
quote:Op zondag 29 december 2013 01:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vast niet zo moeilijk als Love Shack van B52's in je eentje.Dat heb ik gedaan...
Ik een keertje Mexico......iets met heeeul veeul alcohol enulksquote:Op zondag 29 december 2013 01:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vast niet zo moeilijk als Love Shack van B52's in je eentje.Dat heb ik gedaan...
Leuk!quote:Op zondag 29 december 2013 01:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Muziekles in de brugklas, hele tekst uitgeplozen.
Samen met Dreadlock Holiday en Dreamer.
quote:Op zondag 29 december 2013 01:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik een keertje Mexico......iets met heeeul veeul alcohol enulks
quote:Op zondag 29 december 2013 01:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik een keertje Mexico......iets met heeeul veeul alcohol enulks
Geen idee, maar ik had best veel publiekquote:Op zondag 29 december 2013 01:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was je afrijden?quote:Op zondag 29 december 2013 01:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moest Dodenrit doen in mn eentje
Ik kon ook In the Air tonight drummenquote:
quote:
Nee die hadden gelukkig ook veel alcohol op, dus die gingen meedoen en alles.quote:
Wel leuk toch?quote:Op zondag 29 december 2013 01:04 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had best veel publiek
Was een soort van ontgroening
Ben je goed mee weg gekomenquote:Op zondag 29 december 2013 01:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die hadden gelukkig ook veel alcohol op, dus die gingen meedoen en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |