Ik denk nooit aan hemquote:Op zondag 29 december 2013 00:57 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Michael Bublé
Heb je niet een middel-of-the-road vogel thuis?quote:Op zondag 29 december 2013 00:58 schreef Uccie het volgende:
Moet ik in mijn eentje doorhalendan sneuvel ik vroegtijdig
That about sums it upquote:
Heeft hij dit gecovered???quote:Op zondag 29 december 2013 00:57 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Michael Bublé
Nee, die moeten netjes slapen van mammaquote:Op zondag 29 december 2013 00:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je niet een middel-of-the-road vogel thuis?
Sorry dat ik je geheugen heb opgefrist.quote:Op zondag 29 december 2013 00:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft hij dit gecovered???
Ok zelfs ik heb dat uit mijn geheugen gewist dan
Let It Be is een nummer waar ik instant kippenvel van kan krijgenquote:Op zondag 29 december 2013 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
Het beste Beatles-jaar is trouwens 1967: twaalf (!) noteringen uit dat jaar in de Top 2000. Eentje daarvan komt komend uur voorbij
Nee, kan het me nog steeds niet herinneren...dus dat komt goed.quote:Op zondag 29 december 2013 01:00 schreef Martinello het volgende:
[..]
Sorry dat ik je geheugen heb opgefrist.
Erg mooi.quote:Op zondag 29 december 2013 01:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Let It Be is een nummer waar ik instant kippenvel van kan krijgen
Dat heb ik ooit bij karaoke 'moeten' zingenquote:Op zondag 29 december 2013 01:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Let it Bequote:Op zondag 29 december 2013 01:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |