O ja, joh?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:04 schreef Deisyy het volgende:
De nieuwjaarsduik was ontzettend leuk om een keer gedaan te hebben, leuke sfeer, maar verdomd koud
Een koude douche is erger hoor Fannquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Voor geen goud dat ik daar aan begin, een kouwe douche vind ik al niet te harden![]()
maar eh... respect hoor Dees!
écht???quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een koude douche is erger hoor Fann
Geen, maar dat het koud is zo'n Nieuwjaarsduik, daar hoef je geen weddenschappen op af te sluiten...quote:
Unox worst klinkt net zo raar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
klinkt een beetje raar Unox Mutsmaar je snapt wel wat ik bedoel denk ik
hoop ik dan maar
Tegenwoordig weet je het ooit, voor hetzelfde geld is het Lenteweer in Decemberquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen, maar dat het koud is zo'n Nieuwjaarsduik, daar hoef je geen weddenschappen op af te sluiten...
Ja dat klinkt een beetje raar, wie doet er nou zijn worst in zijn muts ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Unox worst klinkt net zo raar.
Unox worst in je Unox muts nog meer...
Dat water is nu toch echt wel koud, ongeacht de temperatuur aan land...quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tegenwoordig weet je het ooit, voor hetzelfde geld is het Lenteweer in December
Waar moet je 'm anders laten als je net uit het water komt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat klinkt een beetje raar, wie doet er nou zijn worst in zijn muts ofzo
Ik geloof het graagquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat water is nu toch echt wel koud, ongeacht de temperatuur aan land...
Die worst is om op te eten denk ik toch?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar moet je 'm anders laten als je net uit het water komt?
Ik heb een Unox muts en dappere duiker oorkondequote:Op woensdag 1 januari 2014 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
écht???Kan me niet voorstellen, maar ik geloof je
heb je nu ook zo'n Unox Muts?
Heb ik een weddenschap afgesloten dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen, maar dat het koud is zo'n Nieuwjaarsduik, daar hoef je geen weddenschappen op af te sluiten...
Tja, wie nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat klinkt een beetje raar, wie doet er nou zijn worst in zijn muts ofzo
Een Unox muts en een oorkondequote:Op woensdag 1 januari 2014 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een Unox muts en dappere duiker oorkonde![]()
Het is echt wel leuk om eens mee te maken en je krijgt er een ontzettende kick van......totdat je gaat douchen, daarna stort je in
We kregen trouwens geen worst na afloop, maar erwtensoep, dat kon alleen maar Unox zijnquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die worst is om op te eten denk ik toch?
Wat een raar gespek
Lus ik nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kregen trouwens geen worst na afloop, maar erwtensoep, dat kon alleen maar Unox zijn
hier mocht je erwtensoep, chocolademelk of kruidenbitterquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kregen trouwens geen worst na afloop, maar erwtensoep, dat kon alleen maar Unox zijn
Ik zou de kruidebitter in de chocomelk gieten mag dat ook?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
hier mocht je erwtensoep, chocolademelk of kruidenbitter
Je kent de uitdrukking 'Een open deur intrappen'?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik een weddenschap afgesloten dan?
Nee, ik vertel wat ik vandaag heb gedaan.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
hier mocht je erwtensoep, chocolademelk of kruidenbitter
Af en toe ben ik een excesquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:27 schreef sacha het volgende:
[..]
geen excessen, 2 glaasjes per dag, niets mis mee
dat doe ik op drie koningenquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan je kerstballen weer inpakken...
Ja dat wel maar ze zoeken contact met de buitenwereld...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je laten opsluiten in een hok zonder buitenwereld is zo 1999...
jij noemt met Hornbach bellen contact zoeken met de buitenwereld?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ze zoeken contact met de buitenwereld...
jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:55 schreef sacha het volgende:
[..]
jij noemt met Hornbach bellen contact zoeken met de buitenwereld?
Ze zitten aan de overkant in Zaanstad... iets te ver weg dus zou ik ze bellen.... Niet dat ik het doe ....quote:
Crailo ligt f*cking midden in het Gooiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zitten aan de overkant in Zaanstad... iets te ver weg dus zou ik ze bellen.... Niet dat ik het doe ....
De Hornbach bedoel ik toch...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:42 schreef sacha het volgende:
[..]
Crailo ligt f*cking midden in het Gooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |