vertel maar hoor, ik kan wel een geheimpje bewarenquote:Op maandag 30 december 2013 08:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij krijg je hier de zee niet in, ook niet met 30 graden.

Weinig geheim wat dat betreft, de Nederlandse zee is gewoon vies...quote:Op maandag 30 december 2013 10:55 schreef sacha het volgende:
[..]
vertel maar hoor, ik kan wel een geheimpje bewaren

Dat is wel een lastige opgave ... lijkt me ... Alhoewel er vast wel rapporten zullen zijn over de waterkwaliteit aldaar... Maar ja is dat dan genoeg in jouw optiekquote:Op maandag 30 december 2013 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Overtuig me van het tegendeel en ik kom naar De Wadden voor een gezamenlijke duik...

Twas hier redelijk droog volgens mij ....quote:Op maandag 30 december 2013 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Weer genoeg water uit de lucht vandaag.

yep, net fase 2, vanmiddag nog naar het carbidschieten, vannacht het siervuurwerk en dan ben ik weer vuurwerkvrij voor een jaar!quote:

Ook zo, Elizabeth!!quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:50 schreef ElizabethR het volgende:
Kortom, de dag kan al niet meer stuk!! Ik hoop dat dat voor iedereen zo is, en ik wens iedereen heel graag een heel erg gezond, gelukkig en welvarend 2014

Doe je dat nu voor je zelf ? Of meer voor Aap? Iig doe voorzichtig. Ik heb er niets mee om het zelf af te steken. Ik kijk er wel altijd naar en de geur vind ik ook wel lekker, maar daar hou ik het bij...quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:56 schreef sacha het volgende:
[..]
yep, net fase 2, vanmiddag nog naar het carbidschieten, vannacht het siervuurwerk en dan ben ik weer vuurwerkvrij voor een jaar!

alles voor de Aap, die vindt het prachtigquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je dat nu voor je zelf ? Of meer voor Aap? Iig doe voorzichtig. Ik heb er niets mee om het zelf af te steken. Ik kijk er wel altijd naar en de geur vind ik ook wel lekker, maar daar hou ik het bij...

Jij ook de beste wensen Chufiquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je dat nu voor je zelf ? Of meer voor Aap? Iig doe voorzichtig. Ik heb er niets mee om het zelf af te steken. Ik kijk er wel altijd naar en de geur vind ik ook wel lekker, maar daar hou ik het bij...

Ja dat dacht ik al.. Mag hij het ook zelf afsteken?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:29 schreef sacha het volgende:
[..]
alles voor de Aap, die vindt het prachtig
dank jequote:

als er een groot mens naast staat welquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al.. Mag hij het ook zelf afsteken?

Kom vanavond even langs voor een whisky en een knalfuif...quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]

leuk!quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom vanavond even langs voor een whisky en een knalfuif...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....

Goed voor de belastingdienst...quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:20 schreef sacha het volgende:
en de beurs sluit het jaar ook positief af

quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:22 schreef sacha het volgende:
[..]
leuk!Nu al niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat het daar dicht na 12.00 uur?

quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu al niet meer?
Gaat het daar dicht na 12.00 uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....

Bedankt voor de uitnodiging. Ik moet er nog even over nadenken, maar wie weet. Vanaf hoe laat? En waar natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom vanavond even langs voor een whisky en een knalfuif...

Is ie al gesloten? Kan ik de balans opmaken... Het zag er vrijdag iig al gunstig uit..quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:20 schreef sacha het volgende:
en de beurs sluit het jaar ook positief af

quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:26 schreef sacha het volgende:
[..]Terschelling toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze er al zo vroeg mee stoppen...

Richting sportvelden/rugbyveld.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging. Ik moet er nog even over nadenken, maar wie weet. Vanaf hoe laat? En waar natuurlijk

Zo lang je niet casht, heb je er nog niet veel aan...quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ie al gesloten? Kan ik de balans opmaken... Het zag er vrijdag iig al gunstig uit..

Nee klopt .... Waar 20% rendement vind ik OKquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang je niet casht, heb je er nog niet veel aan...

Eensch, heb begin vorig jaar een hoop verkocht, met winst dat wel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee klopt .... Waar 20% rendement vind ik OK

Dank en likewise natuurlijk.... Maar sommige dingen gaan we minderenquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:42 schreef sacha het volgende:
iedereen alvast veel gezondheid en meer in het nieuwe jaar

Andere keer MM... Fijne knalfuif 2014quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Richting sportvelden/rugbyveld.
Rond 23.00 uur of zo...

)
  )  

Jij ookquote:

Bossie De beste wensen .. Ik kijk ook ff weer verder.quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:06 schreef Bos81 het volgende:
Beste wensen.
Ik ga weer het balkon op Wat een uitzicht (alleen dat kabaal
)

Even de frituur aan. Krijg ik ook zo´n reetquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Bossie De beste wensen .. Ik kijk ook ff weer verder.
En Beste wensen allemaal

Zat net te denken.... Bitterballen of zoietsquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Even de frituur aan. Krijg ik ook zo´n reet

Frikandellen. Met majoquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat net te denken.... Bitterballen of zoiets

Lulquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:34 schreef MadMaster het volgende:
De beste wensen allemaal voor dit jaar met veel geluk, gezondheid en humor!
En met soms een beetje mopperen op elkaar, maar niet teveel...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |