Je bent te hard genomenquote:
Drie zelfsquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:00 schreef Leandra het volgende:
Dit is het topic dat tot drie koningen loopt?
mooi hè? met dank aan HaJeequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:02 schreef drakin het volgende:
Ik vind Sacha's ballen nu trouwens wel mooi
Als het moet doen we dat gewoon.. Maar normaal sluiten we eerder af..quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:00 schreef Leandra het volgende:
Wat was er eerst mis mee? Niks toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:02 schreef drakin het volgende:
Ik vind Sacha's ballen nu trouwens wel mooi
Neh, die vorige hebben we zo lang laten duren vanwege de ttquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:00 schreef Leandra het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Topic meteen weggedonderd uit MyAT...
Dat doe ik altijd met volle topics...... Zou automatisch moeten vind ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Topic meteen weggedonderd uit MyAT...
Jij was ook niet echt bevorderend ...quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, om die Amsterdammers (¾ van het topic dus) te treiteren?
Ja je straalt helemaal, je hebt ze dus goed opgepoetst sinds de vorige keer dat er schimmel uitkwam.quote:
Om een beetje te prikken en te pesten, best stoer hè in mijn eentje. Dus maar weer de lapo proberen te kapenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, om die Amsterdammers (¾ van het topic dus) te treiteren?
Duurt nog even schat of gaan we vanavond weer eens lekker kwekken ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om een beetje te prikken en te pesten, best stoer hè in mijn eentje. Dus maar weer de lapo proberen te kapen
Ik ben op mijn hoede...quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om een beetje te prikken en te pesten, best stoer hè in mijn eentje. Dus maar weer de lapo proberen te kapen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Duurt nog even schat of gaan we vanavond weer eens lekker kwekken ?
neh, als bij- en terug lezer vind ik dat geen goed planquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met volle topics...... Zou automatisch moeten vind ik
Kwekken is altijd beter dan kwakkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Duurt nog even schat of gaan we vanavond weer eens lekker kwekken ?
jah, gadverdamme, kon er bijna champignonnensoep van makenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja je straalt helemaal, je hebt ze dus goed opgepoetst sinds de vorige keer dat er schimmel uitkwam.
Je kunt het topic altijd simpel terugvinden door op het TT te klikken. Als het goed is krijg je dan de hele reeks te zien...quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
neh, als bij- en terug lezer vind ik dat geen goed plan
Af en toe en kwakje moet ik wel kwijt hoor ...quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kwekken is altijd beter dan kwakken
je meent hetquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt het topic altijd simpel terugvinden door op het TT te klikken. Als het goed is krijg je dan de hele reeks te zien...
Nee, als mij zo'n eenvoudige kans geboden wordt om Amsterdammers te pesten dan zal ik hem niet laten liggenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij was ook niet echt bevorderend ...
Die truc ken ik niet, dus laat maar lekker in myats staan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt het topic altijd simpel terugvinden door op het TT te klikken. Als het goed is krijg je dan de hele reeks te zien...
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Af en toe en kwakje moet ik wel kwijt hoor ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Kusquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als mij zo'n eenvoudige kans geboden wordt om Amsterdammers te pesten dan zal ik hem niet laten liggen
Ik las klusquote:
Het nummer van de topicchain is toevallig ons gemiddelde geboortejaar:quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die truc ken ik niet, dus laat maar lekker in myats staan.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Af en toe en kwakje moet ik wel kwijt hoor ...
Neequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij laat je ook altijd klussen?
1771quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het nummer van de topicchain is toevallig ons gemiddelde geboortejaar:
Topicreeks: [40+ SC #1] Het regent, het regent, de pannetjes worden nat
Wordt ie lekker fris vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met balsam?
Irriteert dat niet?
Mobiel weet ik ook niet, maar als je dit topic nou in je bookmarks zet dan heb je bij post #36 altijd een link naar het lijstjequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1771![]()
![]()
Geen idee hoe ik dat lijstje krijg, weer een mobiel verschilletje?
ehm, hè?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het nummer van de topicchain is toevallig ons gemiddelde geboortejaar:
Topicreeks: [40+ SC #1] Het regent, het regent, de pannetjes worden nat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |