Je bent te hard genomenquote:
Drie zelfsquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:00 schreef Leandra het volgende:
Dit is het topic dat tot drie koningen loopt?
mooi hè? met dank aan HaJeequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:02 schreef drakin het volgende:
Ik vind Sacha's ballen nu trouwens wel mooi
Als het moet doen we dat gewoon.. Maar normaal sluiten we eerder af..quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:00 schreef Leandra het volgende:
Wat was er eerst mis mee? Niks toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:02 schreef drakin het volgende:
Ik vind Sacha's ballen nu trouwens wel mooi
Neh, die vorige hebben we zo lang laten duren vanwege de ttquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:00 schreef Leandra het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Topic meteen weggedonderd uit MyAT...
Dat doe ik altijd met volle topics...... Zou automatisch moeten vind ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Topic meteen weggedonderd uit MyAT...
Jij was ook niet echt bevorderend ...quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, om die Amsterdammers (¾ van het topic dus) te treiteren?
Ja je straalt helemaal, je hebt ze dus goed opgepoetst sinds de vorige keer dat er schimmel uitkwam.quote:
Om een beetje te prikken en te pesten, best stoer hè in mijn eentje. Dus maar weer de lapo proberen te kapenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, om die Amsterdammers (¾ van het topic dus) te treiteren?
Duurt nog even schat of gaan we vanavond weer eens lekker kwekken ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om een beetje te prikken en te pesten, best stoer hè in mijn eentje. Dus maar weer de lapo proberen te kapen
Ik ben op mijn hoede...quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om een beetje te prikken en te pesten, best stoer hè in mijn eentje. Dus maar weer de lapo proberen te kapen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Duurt nog even schat of gaan we vanavond weer eens lekker kwekken ?
neh, als bij- en terug lezer vind ik dat geen goed planquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met volle topics...... Zou automatisch moeten vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |