Wel hè.quote:
Taylorquote:
Nummer 12 op de wereldranglijst nu.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:25 schreef SanAnt het volgende:
Zo Newton kunnen ze nu naar het circus !!
SnakeBite op zekers nu naar PL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OPquote:
Van Gerwen ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als Taylor of Barney heeft gewonnen, mogen die aanschuiven in de studio van Sky..
Tony David speelt al langer dan Whitlock.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:35 schreef Geralt het volgende:
Heeft die tovenaar het liedje van Tony David gekaapt?
Of had die altijd al dit liedje?![]()
![]()
Daarom ook mijn vraag of Whitlock dat nummer van Tony David gekaapt had.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tony David speelt al langer dan Whitlock.
Nouja gekaapt.. ze gebruiken het allebei omdat ze uit Australië komenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daarom ook mijn vraag of Whitlock dat nummer van Tony David gekaapt had.
Nouja de Nederlanders hebben toch ook niet allemaal hetzelfde liedje?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja gekaapt.. ze gebruiken het allebei omdat ze uit Australië komen
David gooit al jaren niet meer op TV. Alleen op Lakeside 2008 nog tegen Robson.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja de Nederlanders hebben toch ook niet allemaal hetzelfde liedje?
Slecht excuus dus.
Staat goed bij z'n shirtquote:
Die had dezelfde ziekte als Lucille Werner toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
David gooit al jaren niet meer op TV. Alleen op Lakeside 2008 nog tegen Robson.
Nee, maar Down Under is wel echt zo'n typisch liedje over Australië. Misschien heeft Whitlock wel uit bewondering voor David dat nummer uitgekozenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja de Nederlanders hebben toch ook niet allemaal hetzelfde liedje?
Slecht excuus dus.
Ja wie weet. Vraag het hem zou ik zeggenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar Down Under is wel echt zo'n typisch liedje over Australië. Misschien heeft Whitlock wel uit bewondering voor David dat nummer uitgekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |