Geen idee, zag alleen d'r snor, over de rest zat kleding. Jij vind dat dit gewoon moet kunnen..?quote:
goede ninja editquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef BadSnoopy het volgende:
HEB JE NOG TUSSEN HAAR BILSPLEET MOGEN RAKEN?
AHAHAHA ECHT WAAR? HAHAHAquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
Is voor status binnen de familie. Des te dikker je snor des te hoger je rang.
Volgens mij heeft je moeder een snor.quote:
GELDT DAT OOK TUSSEN HAAR BENEN?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
Is voor status binnen de familie. Des te dikker je snor des te hoger je rang.
HAHA, WAT. Nicequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je moeder een snor.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
G, hoe danquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je moeder een snor, of niet?
Mensenkennis.quote:
Natuurlijk niet, dat zou een sociaal ongewenste situatie opleveren, onprofessioneel (quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef De_Dorstige het volgende:
Heb je haar erop aangesproken, ts?
Daar moet je schijt aan hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat zou een sociaal ongewenste situatie opleveren, onprofessioneel () en awkward as fuck zijn.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:13 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Daar moet je schijt aan hebben.
Correctie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef RunescapeNerd het volgende:
arabische meisjes hebben zijn in het algemeen bebaard
Dat bedoel ik.quote:
Wel lekker zacht.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:16 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
meestal hebben ze ook rughaar
Ja, maar om nou zo'n hele scène te gaan schoppenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:13 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Maar dat ziet meestal niemand, een snor valt toch direct op, al helemaal als het zo'n dikke betreft?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:16 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
meestal hebben ze ook rughaar
Gatver dan heben ze ook tarrels.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:13 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Pre-fucking-cies dit gewoonquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:19 schreef E.B.A.H. het volgende:
Hier, zet in je OP G.
[ afbeelding ]
Echt he.. Ik haat het als mensen liegen om aardig te blijven. Ik heb liever dat mensen me gaan haten omdat ik ze gewoon eerlijk iets aanwijs. Zelfde met mensen die niks zeggen tegen mensen die uit hun moffo meuren. Gewoon staan sniffen die shit en niks zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Pre-fucking-cies dit gewoon. Hoe dan, als m'n moeder/tante/whatever zo'n snor zou hebben zou ik d'r echt niet in het openbaar laten lopen met zoiets. Dat doe je toch niemand aan. Ze moet wel aangestaard worden op straat
.
quote:Had al bijna om me heen gekeken over er niet ergens een verborgen camera geplaatst was.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:30 schreef maffeGeert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is zijn moeder
Moest lachenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:45 schreef eend112 het volgende:
Wanneer mag je een Turkse vrouw in haar gezicht spugen
[
Als haar snor in brand staat HAHAHAHAHAGAGAGSHAH![]()
HAHAHAHAHAHA GEIL!!!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:45 schreef eend112 het volgende:
[
MAG DAT OOK TUSSEN HAAR BILSPLEET?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:45 schreef eend112 het volgende:
[
VAN MIJ WEL HOORRRRRRquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:46 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
MAG DAT OOK TUSSEN HAAR BILSPLEET?
MAG JE M ER VAN MIJ OOK GELIIJK IN DOUWEN HOOR DAT IS PAS GEILquote:
LEKKER MAN ER METEEN IN DOUWEN.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
MAG JE M ER VAN MIJ OOK GELIIJK IN DOUWEN HOOR DAT IS PAS GEIL
LUCHTVERFRISSER VAN BREEZE GEEFT NIET ALLEEN EEN FRISSE GEUR MAAR VERWIJDERT OOK DE VIEZE LUCHTJES (TIP)quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:49 schreef BadSnoopy het volgende:
IK GEBRUIK DAAR WEL EEN DEO SPRAY BIJ HOOR.
JA OKE BEDANKT VOOR DE TIP IK ZAL HEM ONTHOUDEN. WC EEND IN HAAR KUT HELPT OOK WEL. TIP2.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:51 schreef eend112 het volgende:
[..]
LUCHTVERFRISSER VAN BREEZE GEEFT NIET ALLEEN EEN FRISSE GEUR MAAR VERWIJDERT OOK DE VIEZE LUCHTJES (TIP)
HOU JE BEK,quote:Op zondag 29 december 2013 00:02 schreef AMangold het volgende:
zo eindelijk die caps lock uit, was dat zo moeilijk ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🙈 🙉 🙊
WELKE CAPS LOCK?????quote:Op zondag 29 december 2013 00:02 schreef AMangold het volgende:
zo eindelijk die caps lock uit, was dat zo moeilijk ..
HAHA KWAK KWAK SNAP HET NU NIET MEER HOORquote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
GEEN IDEE WAAR ZE HET OVER HEBT EEND. KWAK.
HET GAAT OVER VROUWMENSEN MET EEN SNORRIE.quote:Op zondag 29 december 2013 00:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
HAHA KWAK KWAK SNAP HET NU NIET MEER HOOR
JA MAAR WAT IS KAPS LOK???!!!!!!!quote:Op zondag 29 december 2013 00:12 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
HET GAAT OVER VROUWMENSEN MET EEN SNORRIE.
Dat zijn juist de vrouwen die je kan pakken. Als ze zegt dat ze verstoten was wil zeggen dat er niks aan de hand is dus hoef je ook niet bang te zijn. Anders was ze sowieso dood geweest.quote:Op zondag 29 december 2013 00:01 schreef BadSnoopy het volgende:
Ik heb trouwens zonder grap wel eens een Turkse vrouw gehad, ik was 19 zij 32 ofzo. Ze was erg horny maar ik durfde niks bij haar. We hebben wel gezoend maar ik was bang dat er een horde famillie leden op mij af zouden komen.Is wel al 15 jaar geleden hoor ofzo. Zij zij dat ze was verstoten door haar famillie, maar ik wist op dat moment echt niet dat ze Turkse was.
Ja maar toch, ik heb het toch maar niet gedaan. We hebben gezoend, maar toen ik dat wist (want ik had het niet gezien aan haar) nou nee toch maar niet.quote:Op zondag 29 december 2013 00:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat zijn juist de vrouwen die je kan pakken. Als ze zegt dat ze verstoten was wil zeggen dat er niks aan de hand is dus hoef je ook niet bang te zijn. Anders was ze sowieso dood geweest.
WAT ZEI JIJ?quote:Op zondag 29 december 2013 00:17 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ja maar toch, ik heb het toch maar niet gedaan. We hebben gezoend, maar toen ik dat wist (want ik had het niet gezien aan haar) nou nee toch maar niet.
HAHAHAHAHquote:Op zondag 29 december 2013 00:18 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
IK ZEI IK BEN EEN EEND KWAK KWAK, EN BEN WEG GEWAGGELD. HAHAHA.
Nee serieus. Toen gewoon netjes afgezet waar ze wilde wezen en verder niks. Geen grapje hoor.quote:
LOLquote:Op zondag 29 december 2013 00:22 schreef LogiteX het volgende:
We hebben dan ook echt 2e rangs kwaliteit genen geïmporteerd. Sukkels dat we zijn.
Geen idee waar het over gaat ff terug lezenquote:Op zondag 29 december 2013 00:22 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nee serieus. Toen gewoon netjes afgezet waar ze wilde wezen en verder niks. Geen grapje hoor.
Je bent een nette jongenquote:Op zondag 29 december 2013 00:22 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nee serieus. Toen gewoon netjes afgezet waar ze wilde wezen en verder niks. Geen grapje hoor.
HAHAHA, GEKKE WAGGEL.quote:Op zondag 29 december 2013 00:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat ff terug lezen
HEB het al terug gelezen JE BENT EEN NETTE JONGEN GEWEEST HOORquote:
HEY COBY HOE IS IEquote:Op zondag 29 december 2013 00:26 schreef Enchanter het volgende:
WAT EEN LEUKE TOPIC IS DIT ZEG
GROETJES
COBY EN DE KIDS
Nou netjes, ik weet het niet. Als echte man had ik haar ook liever geneukt om het maar grof te zeggen. Maar het risico was mij een beetje te groot. Alhoewel ze zij van niet heb ik dat niet gedaan. Maar nogmaals is al 15/16 jaar geleden hoor.quote:
Nou ja, keuze, als er verder niks te neuken viel had je het gewoon moeten doen!quote:Op zondag 29 december 2013 00:28 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nou netjes, ik weet het niet. Als echte man had ik haar ook liever geneukt om het maar grof te zeggen. Maar het risico was mij een beetje te groot. Alhoewel ze zij van niet heb ik dat niet gedaan. Maar nogmaals is al 15/16 jaar geleden hoor.
Ja achteraf misschien wel, maar ik heb de schade wel in gehaald hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 00:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nou ja, keuze, als er verder niks te neuken viel had je het gewoon moeten doen!
Het was maar een voorbeeld op dit topic he!!quote:Op zondag 29 december 2013 00:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nou ja, keuze, als er verder niks te neuken viel had je het gewoon moeten doen!
Haha, echt een heel klein deel van die Turkse vrouwen is echt bloedmooiquote:Op zondag 29 december 2013 00:30 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ja achteraf misschien wel, maar ik heb de schade wel in gehaald hoor.
Watquote:Op zondag 29 december 2013 00:31 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld op dit topic he!!
En dat zijn dan nog eens de dames van niet-chineese afkomst (turken komen uit west china)quote:Op zondag 29 december 2013 00:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Haha, echt een heel klein deel van die Turkse vrouwen is echt bloedmooi
Ojaquote:
Nou deze was wel mooi, wel ouder als mij maar lekker. Maar ik durfde het gewoon niet.quote:Op zondag 29 december 2013 00:33 schreef LogiteX het volgende:
[..]
En dat zijn dan nog eens de dames van niet-chineese afkomst (turken komen uit west china)
HAHAHAHA JA WELKOM OUWE SCHREEUWERD, KRIJG DE TYFUS!!!quote:Op zondag 29 december 2013 00:36 schreef ReplaR het volgende:
HEB ZIN OM TE SCHREEUWEN EN DAAR IS IS TOPIC BLIJKBAAR VOOR.
/NOMAROCCAN
ALLANG GEHAD MAN, KOM MET IETS NIEUWS, MERS OFZOquote:Op zondag 29 december 2013 00:37 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
HAHAHAHA JA WELKOM OUWE SCHREEUWERD, KRIJG DE TYFUS!!!
HEY PLEURISLIJERT HIER KAN JE LEKKER SCHREEUWEN EN JE BENT MORGEN NIET EENS SCHORquote:Op zondag 29 december 2013 00:36 schreef ReplaR het volgende:
HEB ZIN OM TE SCHREEUWEN EN DAAR IS TOPIC BLIJKBAAR VOOR.
/NOMAROCCAN
LEKKER DE TYFUS HEBBEN GELUK VOOR JOUW DAT JE HET OVERLEEFT HEBT, NU DE POKKEN NOG?quote:Op zondag 29 december 2013 00:37 schreef ReplaR het volgende:
[..]
ALLANG GEHAD MAN, OM MET IETS NIEUWS, MERS OFZO
RUILEN?! HEB AIDS DUBBEL...quote:Op zondag 29 december 2013 00:39 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
LEKKER DE TYFUS HEBBEN GELUK VOOR JOUW DAT JE HET OVERLEEFT HEBT, NU DE POKKEN NOG?
TS HAD DIT NOOOOOOOOOOOOOOOIT VERWACHT.quote:Op zondag 29 december 2013 00:47 schreef eend112 het volgende:
TS ZAL OOK WEL DENKEN WAT KRIJGEN WE NAU WEER
Hahahaquote:
Echt hè, het was gewoon een terechte klacht van mijquote:Op zondag 29 december 2013 01:09 schreef Randle het volgende:
Dus dit is het niveau tot wat Fok! is geworden? Gefeliciteerd dan.
Fixed.quote:Op zondag 29 december 2013 00:35 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nou deze was wel mooi, wel ouder dan ik, maar lekker. Maar ik durfde het gewoon niet.
Vind jij ook dat ik een snor wel kan hebben?quote:Op zondag 29 december 2013 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha.
[..]
Echt hè, het was gewoon een terechte klacht van mij.
Quote 'm netquote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind jij ook dat ik een snor wel kan hebben?
US / Userfoto's #316
Denk het wel. Maar dan niet met van die samengeknepen oogjes, alleen die pupillen zo.quote:Op zondag 29 december 2013 14:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Quote 'm net. Is dit de wazige blik in je ogen waar tetouaribo het over had?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |