HOU JE BEK,quote:Op zondag 29 december 2013 00:02 schreef AMangold het volgende:
zo eindelijk die caps lock uit, was dat zo moeilijk ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🙈 🙉 🙊
WELKE CAPS LOCK?????quote:Op zondag 29 december 2013 00:02 schreef AMangold het volgende:
zo eindelijk die caps lock uit, was dat zo moeilijk ..
HAHA KWAK KWAK SNAP HET NU NIET MEER HOORquote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
GEEN IDEE WAAR ZE HET OVER HEBT EEND. KWAK.
HET GAAT OVER VROUWMENSEN MET EEN SNORRIE.quote:Op zondag 29 december 2013 00:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
HAHA KWAK KWAK SNAP HET NU NIET MEER HOOR
JA MAAR WAT IS KAPS LOK???!!!!!!!quote:Op zondag 29 december 2013 00:12 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
HET GAAT OVER VROUWMENSEN MET EEN SNORRIE.
Dat zijn juist de vrouwen die je kan pakken. Als ze zegt dat ze verstoten was wil zeggen dat er niks aan de hand is dus hoef je ook niet bang te zijn. Anders was ze sowieso dood geweest.quote:Op zondag 29 december 2013 00:01 schreef BadSnoopy het volgende:
Ik heb trouwens zonder grap wel eens een Turkse vrouw gehad, ik was 19 zij 32 ofzo. Ze was erg horny maar ik durfde niks bij haar. We hebben wel gezoend maar ik was bang dat er een horde famillie leden op mij af zouden komen.Is wel al 15 jaar geleden hoor ofzo. Zij zij dat ze was verstoten door haar famillie, maar ik wist op dat moment echt niet dat ze Turkse was.
Ja maar toch, ik heb het toch maar niet gedaan. We hebben gezoend, maar toen ik dat wist (want ik had het niet gezien aan haar) nou nee toch maar niet.quote:Op zondag 29 december 2013 00:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat zijn juist de vrouwen die je kan pakken. Als ze zegt dat ze verstoten was wil zeggen dat er niks aan de hand is dus hoef je ook niet bang te zijn. Anders was ze sowieso dood geweest.
WAT ZEI JIJ?quote:Op zondag 29 december 2013 00:17 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ja maar toch, ik heb het toch maar niet gedaan. We hebben gezoend, maar toen ik dat wist (want ik had het niet gezien aan haar) nou nee toch maar niet.
HAHAHAHAHquote:Op zondag 29 december 2013 00:18 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
IK ZEI IK BEN EEN EEND KWAK KWAK, EN BEN WEG GEWAGGELD. HAHAHA.
Nee serieus. Toen gewoon netjes afgezet waar ze wilde wezen en verder niks. Geen grapje hoor.quote:
LOLquote:Op zondag 29 december 2013 00:22 schreef LogiteX het volgende:
We hebben dan ook echt 2e rangs kwaliteit genen geïmporteerd. Sukkels dat we zijn.
Geen idee waar het over gaat ff terug lezenquote:Op zondag 29 december 2013 00:22 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nee serieus. Toen gewoon netjes afgezet waar ze wilde wezen en verder niks. Geen grapje hoor.
Je bent een nette jongenquote:Op zondag 29 december 2013 00:22 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nee serieus. Toen gewoon netjes afgezet waar ze wilde wezen en verder niks. Geen grapje hoor.
HAHAHA, GEKKE WAGGEL.quote:Op zondag 29 december 2013 00:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat ff terug lezen
HEB het al terug gelezen JE BENT EEN NETTE JONGEN GEWEEST HOORquote:
HEY COBY HOE IS IEquote:Op zondag 29 december 2013 00:26 schreef Enchanter het volgende:
WAT EEN LEUKE TOPIC IS DIT ZEG
GROETJES
COBY EN DE KIDS
Nou netjes, ik weet het niet. Als echte man had ik haar ook liever geneukt om het maar grof te zeggen. Maar het risico was mij een beetje te groot. Alhoewel ze zij van niet heb ik dat niet gedaan. Maar nogmaals is al 15/16 jaar geleden hoor.quote:
Nou ja, keuze, als er verder niks te neuken viel had je het gewoon moeten doen!quote:Op zondag 29 december 2013 00:28 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nou netjes, ik weet het niet. Als echte man had ik haar ook liever geneukt om het maar grof te zeggen. Maar het risico was mij een beetje te groot. Alhoewel ze zij van niet heb ik dat niet gedaan. Maar nogmaals is al 15/16 jaar geleden hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |