quote:
Maar je weet toch hoe die mensen hier zijn?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:30 schreef klawie het volgende:
Miss moet je nog zeggen dat niet alle fokkers bijten
Hoe eten ze dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:30 schreef klawie het volgende:
Miss moet je nog zeggen dat niet alle fokkers bijten
Oké.quote:
HEEEEEEEEEEEL misschien danquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Maar je weet toch hoe die mensen hier zijn?
Ik durfde het eerst ook nooit, maar toen werd ik er toch wel steeds nieuwsgieriger naar, en nu blijkt dat je zúlke bazige mensen ontmoet heb ik er echt spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan
Ja, ik heb ook wel een keer eerder gemeet, was gezellig, maar 't blijft gewoon eng. Toch vaak weer allemaal onbekenden etc. die je ziet, en dat is gewoon eng.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Maar je weet toch hoe die mensen hier zijn?
Ik durfde het eerst ook nooit, maar toen werd ik er toch wel steeds nieuwsgieriger naar, en nu blijkt dat je zúlke bazige mensen ontmoet heb ik er echt spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan
quote:
Zou het wel erg leuk vindenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEL misschien dan
Primaquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou het wel erg leuk vindenen weet echt zeker dat je vroeg of laat spijt gaat krijgen als je niet komt
Maar als je echt niet wil dan wil je niet he.
Laat maar horen als je een keer in wat meer privésferen af wil spreken ofzo hoor
Ja scheelt misschien ook wel dat Mono eigenlijk de eerste was die ik meette en ik sindsdien eigenlijk altijd een stoere sterke vent (die iedereen eigenlijk al kent) met me mee hebquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel een keer eerder gemeet, was gezellig, maar 't blijft gewoon eng. Toch vaak weer allemaal onbekenden etc. die je ziet, en dat is gewoon eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |