Klopt... maar als je dat in NL zegt, vallen veel mensen voor je op de knieën hèquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Want? Een variety show is ongeveer het zelfde als een open mic night bij een comedy clubIedereen kan er aan mee doen en het meeste is bagger.
8 januari, das superstarquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:58 schreef Peter het volgende:
Is er ergens nog een leuke talentenjacht te volgen binnenkort? The Sing-off en The Voice (USA) zijn afgelopen, The Voice kids boeit niet echt..
hey lekker dingquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:59 schreef ato het volgende:
Amira -hoe eng zij ook is als kind- is gewoon holland talent!
De rest kennen wij al..
Ze heeft zeker een talent. Dus wat mij betreft mag zij wel winnen vanavond.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:59 schreef ato het volgende:
Amira -hoe eng zij ook is als kind- is gewoon holland talent!
De rest kennen wij al..
Ik ook niet, ik kijk via een stream.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:00 schreef Peter het volgende:
[..]
RTL Deutschland? Dat kan ik niet zien denk ikDie zender..
yepquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij UPC schijn je het niet te kunnen zien, bij andere aanbieders wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Doe je best!!!! was erg leukquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Zender 614 bij Ziggo digitaal zie ik, heb ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
yep
je hebt geen digi? jammer
Wie was lekker?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Doe je best!!!! was erg leuk(en lekker):P al kwamen we pas in de finale erbij
8 jan valt op een woensdag dat is wel jammer maar ik ga proberen als nog te kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Doe je best!!!! was erg leuk(en lekker):P al kwamen we pas in de finale erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |