ik ben een vrouwquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, alleen leuk, jongen/man, lekker stem ik voor
Oppervlakkig mannetje ben jequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, alleen leuk, jongen/man, lekker stem ik voor
Dan heb je toch weer anderhalf uur aan mensen die stemmen zonder de, als de trend zich voortzet, matige act te hebben gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Injetta het volgende:
Ze hebben echt dat eigenwijze kutkind als laatste gezet.... Duidelijker kan het niet volgens mij.
Nee, sorry...quote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:21 schreef Blester het volgende:
Volgende week zaterdag nog wat op TV?
Tuurlijk, succesverhalen scoren niet in Nederland.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:21 schreef Injetta het volgende:
Ook een zielig verhaal bij zo'n groep???
quote:
Is in alle versies zo, in Amerika, Australie en Engeland precies hetzelfde. Zielige verhaaltjes.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Tuurlijk, succesverhalen scoren niet in Nederland.
Hoort bij het formatquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Is in alle versies zo, in Amerika, Australie en Engeland precies hetzelfde. Zielige verhaaltjes.
Sta je te springen op de bank dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
Ik word er een beetje onrustig van ofzo
Nee, vrijgezelle homo.... Ga nu alleen voor alles dat ik leuk vindquote:
Alles?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, vrijgezelle homo.... Ga nu alleen voor alles dat ik leuk vind
Neuhj. Dat ook weer nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Sta je te springen op de bank dan?
Mjah ik ken het. alleen is het nooit wederzijdsquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, vrijgezelle homo.... Ga nu alleen voor alles dat ik leuk vind
Doet er volgens mij niet toe? Als het niet goed gaat en ze laat dan 1 traan langs haar wangen lopen, dan ligt Nederland plat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:25 schreef Kworb het volgende:
![]()
Hoop dat Amira het ok doet want verder was het knudde
Ben jij een vrijgezelle homo?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik ken het. alleen is het nooit wederzijdsFML
I wishquote:
Samen jagen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen homo, maar wel vrijgezelleAl zoek ik wel OOK een man, dat is dan weer een overeenkomst.
Hehe is goed. In Amsterdam zitten zat leuke kroegenquote:
Die schildpad is al dood hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:28 schreef Burner82 het volgende:
Dit is een schildpad en het heet schildpad...
val dood aub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |