ik ben een vrouwquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, alleen leuk, jongen/man, lekker stem ik voor
Oppervlakkig mannetje ben jequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, alleen leuk, jongen/man, lekker stem ik voor
Dan heb je toch weer anderhalf uur aan mensen die stemmen zonder de, als de trend zich voortzet, matige act te hebben gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Injetta het volgende:
Ze hebben echt dat eigenwijze kutkind als laatste gezet.... Duidelijker kan het niet volgens mij.
Nee, sorry...quote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:21 schreef Blester het volgende:
Volgende week zaterdag nog wat op TV?
Tuurlijk, succesverhalen scoren niet in Nederland.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:21 schreef Injetta het volgende:
Ook een zielig verhaal bij zo'n groep???
quote:
Is in alle versies zo, in Amerika, Australie en Engeland precies hetzelfde. Zielige verhaaltjes.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Tuurlijk, succesverhalen scoren niet in Nederland.
Hoort bij het formatquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Is in alle versies zo, in Amerika, Australie en Engeland precies hetzelfde. Zielige verhaaltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |