Altijd al fan geweest van Marco, deze mag er ook weer zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:56 schreef Enchanter het volgende:
Ik denk dat de single van feestbeest en tevens fotomodel Marco de Hollander , weleens de zomerghit van 2015 kan gaan worden. GE-WEL-DIG nummer
Goed acteerwerk in deze clip
Uit de stal van Nederlandsehittv komen alleen maar toppers zie ik:quote:
Zou ze allebei doenquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:12 schreef donroyco het volgende:
Leuk, zo'n (zussen)duo.
En een topper van Sidney.
Die ene chick van het 2e filmpje, met het Never Say Never-shirt aanquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:21 schreef Enchanter het volgende:
De laatste single van rasartiest Marco den Hollander mag wel wat meer aandacht krijgen , wat een heerlijk nummer
Tijd voor wat klassiekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stiefzoon van Jouke Klein en de toekomstige kampbaas
Deze clip is volgens mij opgenomen op de laatste Fok! meeting
De nieuwe single van de Nederlandse Willie Nelson
Ik ben inmiddels overleden
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:19 schreef Enchanter het volgende:
Godverdomme helemaal gemist
[ afbeelding ]
En natuurlijk zijn nieuwe single
Geweldig nummer , jammer van de waardeloze productie , Petro onwaardig
Even wat beelden van de CD presentatie
Ziet er super gezellig uit
Jammer dat zo een slechte zanger als Mario Vanacker op deze presentatie mocht komen 'zingen'.
Beetje op het succes van Petro teren
Zwanger Bob is wel ff wat ouder geworden zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stiefzoon van Jouke Klein en de toekomstige kampbaas
Deze clip is volgens mij opgenomen op de laatste Fok! meeting
De nieuwe single van de Nederlandse Willie Nelson
Zit Zanger Petro nog weleens op Fok?Children of the night. What music they make.
Ik zou haar rakenquote:
al die zangerpetro user accounts op Fok! toenquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:40 schreef kikoooooo het volgende:
Even een kleine shout-out naar deze fijne periode.
Vooral de moves van Jeroen Stevens @ 2.00. Heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |