Zo'n beetje alle nummers van ze in de T2K gehoord, vind het niksquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je niet verder kijkt dan de grootste hits zou je dat kunnen denken
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Hello, I'm Ringo Starr. I greet all my friends and fans in the Top 2000 slowchat topic at Fok. Peace!
quote:
quote:
Uitstekend rijtje.quote:
Was er nou ook een link tussen Bakerstreet en Freddie Mercury? Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
Stealers Wheel staat twee keer in de lijst, met twee nummers die altijd al aanwezig zijn geweest: Late Again is gezakt naar #1537. Stuck In The Middle With You stijgt 261 plaatsen naar #934 en debuteert daarmee voor het eerst binnen de Top 1000. Natuurlijk staat Gerry Rafferty ook nog solo in de lijst met Baker Street. Ook dat nummer stond er altijd al in. Deze keer op 349; slechts 40 plaatsen lager dan de toppositie in 1999.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uitstekend rijtje.
En voor het eerst hoger genoteerd dan de Beatles van netquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
Na 14 jaar voor het eerst in de Top 1000, dit nummer.
Neequote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was er nou ook een link tussen Bakerstreet en Freddie Mercury? Ik weet het niet meer
Bakerstreet heeft een metrostation en Freddie nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was er nou ook een link tussen Bakerstreet en Freddie Mercury? Ik weet het niet meer
Ja, ik zat net te denken, bijna elk nummer waar in geklapt wordt, vind ik lekker...quote:
Niet dat ik weet. Ik weet wel dat Rafferty het nummer aanvankelijk zonder sax had uitgebracht, cq. opgenomen. Toen flopte het. Pas toen de saxsolo erbij kwam, werd het een heel grote hit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bakerstreet heeft een metrostation en Freddie niet
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nothin' like a good spanking?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ik zat net te denken, bijna elk nummer waar in geklapt wordt, vind ik lekker...
Dan wil ik King's Cross volgend jaar ook in de Top 2000...quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er was iets....ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:33 schreef FritsFlits het volgende:
* FritsFlits geeft een glas wijn aan Uccie voor feeling goooood
Die van Muse is super, en ik ben helemaal geen Musefanquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:34 schreef Molurus het volgende:
Uitvoering van Muse is 100x beter. (En geen van beide is origineel idd.)
100x maar?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:34 schreef Molurus het volgende:
Uitvoering van Muse is 100x beter. (En geen van beide is origineel idd.)
He, Sinatra deed ook niet andersquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zingt Buble ook muziek die die niet van anderen jat?
Ik twijfel serieus of die geen metrostation heeft, maar ik moest volgens mij met de bus van Baker Street naar Kings Cross omdat er geen metro was..quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan wil ik King's Cross volgend jaar ook in de Top 2000...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |