En The Power Of Love van Frankie Goes To Hollywood, van Huey Lewis & the News en van Jennifer Rush.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Straks weer een liedje dat Candy heet. Bijgaand een paar voorbeelden van compleet verschillende nummers met dezelfde titel:
Bad; een nummer van U2 en Michael Jackson
Candy; een nummer van Robbie Williams en Iggy Pop / Kate Pierson
Crazy; een nummer van Seal, Gnarls Barkley en Icehouse
Drive; een nummer van REM en The Cars
"Englishman In New York" van Sting en "An Englishman In New York" van Godley & Creme
Volgens mij stá je gedeeld bovenaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij ook. Als ik 4 maanden later was geboren, had ik zelfs bovenaan gestaan
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
Bram Vermeulen > Hans Vermeulen > Sita Vermeulen
Celinequote:Op zaterdag 28 december 2013 20:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En The Power Of Love van Frankie Goes To Hollywood, van Huey Lewis & the News en van Jennifer Rush.
It's My Life van Bon Jovi en van Talk Talk. (En ook nog Dr. Alban, maar die staat er niet inquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En The Power Of Love van Frankie Goes To Hollywood, van Huey Lewis & the News en van Jennifer Rush.
Neuquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:11 schreef glittertje39 het volgende:
wie is er hier bang in het donker?
Ik ben bang....dat ik je niet kan helpenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:11 schreef glittertje39 het volgende:
wie is er hier bang in het donker?
Ik heb op dit nummer gestemd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb he-le-maal niks met Bram Vermeulen.
We hebben ook niets aan jequote:Op zaterdag 28 december 2013 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben bang....dat ik je niet kan helpen
Da's een cover van Jennifer Rush, dus die telt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |