We zijn al over de helftquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:02 schreef FritsFlits het volgende:
Over een uur op de helft van de Top?
Hij zou eigenlijk in een drol moeten stappen en dan elke keer juigen als hij bijna uitglijdtquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:02 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja maar...op een gegeven moment had je zo een Eric karton deja vu....steeds maar die herhaling...... net als de reklame dus eigenlijk schiet je er niks mee op
Nu al?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:02 schreef FritsFlits het volgende:
Over een uur op de helft van de Top?
Qua uitzendtijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We zijn al over de helft
Dat klopt. We gaan nu uur 79 van 156 in.quote:
Oh, ik verstond 77. 79 is logischerquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat klopt. We gaan nu uur 79 van 156 in.
79 natuurlijk.quote:
156quote:
12x13=156quote:
Soms best irritant.. kun je een nummer van A tot Z meezingen, maar dan geen idee wie het is of hoe het nummer heet.quote:
Ik begin graag opnieuw. Vind het altijd gezellig die topquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:05 schreef FritsFlits het volgende:
ik heb wat gemist, opnieuw die TOp2000 starten maar
Dat wordt m'n doodquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik begin graag opnieuw. Vind het altijd gezellig die top
Ja dat jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Soms best irritant.. kun je een nummer van A tot Z meezingen, maar dan geen idee wie het is of hoe het nummer heet.
quote:
Ik heb vaak dat ik met google zoek naar fragmenten van songteksten om te achterhalen wie het was.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:06 schreef essnhills het volgende:
J
[..]
Ja dat ja![]()
En als mensen het dan over een liedje hebben, dan moet ik altijd vragen of ze een stukje willen zingen zodat ik weet waar het over gaatEn andersom, dan moet ík een stukje zingen zodat zij weten welke ik bedoel
Beginnen we eerst nog een keer met SRquote:
Nee, van The Sopranos.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is van Breaking Bad toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |