Get The Party Started.quote:
Langzaam is leukerquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:59 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
juist nietsnel en doeltreffend
Oh ik ben niet de enige hier die nooit weet van wie iets is of hoe het heet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:57 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ken van zo'n beetje alle muziek die ik vaker dan 1 keer heb gehoord de tekst uit m'n hoofd, eigenlijk best een irritante tik.
Zo slecht als ik ben in het onthouden van namen van artiesten, zo goed onthoud ik songteksten.
Zo'n beetje haar slechtste nummer.quote:
Ik schrik dan weer als ik het niet weet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik ben niet de enige hier die nooit weet van wie iets is of hoe het heet?
Beste.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zo'n beetje haar slechtste nummer.
Edit: en zelfs die staat er niet in.
xdquote:
Nope.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik ben niet de enige hier die nooit weet van wie iets is of hoe het heet?
Vreselijk he? Oh man, wat mis ik de filmpjesquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:00 schreef Ferdo het volgende:
Royal Canin doet me kittens willen vermoorden, zo onderhand.
Ja, maar bij zo'n reclame mag het best lijdenquote:
Ik kan de live DVD van de Funhouse Tour, live in Australia van harte aanbevelen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste.
Die nieuwere, die zijn slecht
ja maar...op een gegeven moment had je zo een Eric karton deja vu....steeds maar die herhaling...... net als de reklame dus eigenlijk schiet je er niks mee opquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vreselijk he? Oh man, wat mis ik de filmpjes
Nog een keer op de helft?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:02 schreef FritsFlits het volgende:
Over een uur op de helft van de Top?
Hier zitten ze me meestal verschrikt aan te kijken als ik het een keer wél weetquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik schrik dan weer als ik het niet weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |