Terecht.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi liedje, soul stijgt flink.
Ik heb het hier ook andersom dus, als er zo'n lijstje voor het nieuwe uur wordt gepost, dan ken ik de helft ervan niet, tot ze gedraaid worden..quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als ik eenmaal de naam van de artiest heb dan weet ik het vaak wel weer. Maar ik kan er nooit op komen.
Ik heb meer met gitaren dan met soul, maar dat is wel goed.quote:
In elk geval een Oudejaarsdagplek. Plek 33 een optie?quote:
Een van de weinige keren dat Van Duin grappig was afgelopen 15 jaarquote:
Hij won met "At this moment" van Billy Vera.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:10 schreef Molurus het volgende:
Die kwam toch ooit uit de soundmix show?
Hij won toen met At This Moment van Billy Veraquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:10 schreef Molurus het volgende:
Die kwam toch ooit uit de soundmix show?
Borsato tjaquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij won met "At this moment" van Billy Vera.
Ik was toen een beetje verliefd op Marco.Dat ging snel weer weg, gelukkig.
Ook wel erg middle of the road cliche tekst.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:11 schreef essnhills het volgende:
En toch kent iedereen hier de tekst wle denk ik
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij won met "At this moment" van Billy Vera.
Ik was toen een beetje verliefd op Marco.Dat ging snel weer weg, gelukkig.
Maar Ferdo was niet verliefd, schat ik zo in.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij won toen met At This Moment van Billy Vera
Het besef dat je weet die zal komen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:11 schreef essnhills het volgende:
En toch kent iedereen hier de tekst wle denk ik
Niet echt, nee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Maar Ferdo was niet verliefd, schat ik zo in.
JE RAAKT ME KWIJTTTquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ook wel erg middle of the road cliche tekst.
Ja, maarja, dat zijn alle liedjes van de deurzakkers ook.quote:
Net waar je trots op bent natuurlijkquote:
Of Genot.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maarja, dat zijn alle liedjes van de deurzakkers ook.
Dat ooit op 17 (zé-vén-tíen!) stond.quote:
Wat, echt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat ooit op 17 (zé-vén-tíen!) stond.![]()
![]()
lolwutquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:13 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ben Borsato ooit nooit tegengekomen in de supermarkt. Had hem in het vriesvak moeten opsluiten
Kon hij zingen: Vandaag is blauw de kleur van mijn lippen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:13 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ben Borsato ooit nooit tegengekomen in de supermarkt. Had hem in het vriesvak moeten opsluiten
Genot is dan ook het beste liedje ooit.quote:
Kom je goed binnen, met Marcoquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook even een uurtje meepakken
HET IS DE WAARHEIDquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat volgende keer BOrsato thuisquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrij kort nummer jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:15 schreef Zaktabak het volgende:
Hmm, had van mij wel iets langer mogen duren.
In 2006, toen die draak uit zijn hol kwam, hoppa, gelijk naar de top van de Top 2000. Gelukkig is hij al wat gezakt. Nog zeker 1.659 plaatsen te gaan, dat wel.quote:
Pffquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In 2006, toen die draak uit zijn hol kwam, hoppa, gelijk naar de top van de Top 2000. Gelukkig is hij al wat gezakt. Nog zeker 1.659 plaatsen te gaan, dat wel.
Die storing bedoel ik dan!quote:
Ohquote:
Over een paar jaar staan al Marco's kinderen in de lijst voor, dat zijn allemaal toptalenten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kom je goed binnen, met Marco
Ohja, er was nu ook al een 'hit' met alle oude sterren des vaderlands met hun kinderen toc?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over een paar jaar staan al Marco's kinderen in de lijst voor, dat zijn allemaal toptalenten.
Vervelendquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marco is een groupie van mij, wat kan ik daar nou aan doen
Die heb ik gemist (gelukkig).quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, er was nu ook al een 'hit' met alle oude sterren des vaderlands met hun kinderen toc?
Cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik gemist (gelukkig).
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Zeg kleine meid, wil jij eens op mijn toeter drukken"
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Zeg kleine meid, wil jij eens op mijn toeter drukken"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |