Er moest gewoon een bepaalde basis gevonden worden om mensen op te selecteren en dan vooral gericht om bij de mannen het sterkst mogelijke trio aan de start te krijgen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik denk dat de Gerard Kemkers / TVM lobby qua teampursuit hier wel een handje in heeft geholpen in het 'voorselecteren' van De Vries.
Loting is ook weer bekend:quote:
Is dit in SLC?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:15 schreef Marcoss het volgende:
Richardson wint de 500 meter bij de Amerikaanse trials in 37.10 voor Bowe (37.61) en Cholewinski (38.13). Rookard won daar gisteren de 3km in 4.09.
Bij de heren won Kuck de 5km in 6.19.
Ok, dan zijn die tijden niet heel spectaculair...vreemd trouwens dat ze op een hooglandbaan een kwalificatietoernooi voor een laaglandtoernooi organiseren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja
http://speedskatingresults.com/live/
Good old KC Boutiette gaat nu van start op de 500 meter
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als De Vries naar de spelen gaat voor de TP boycot ik de TP op mij tv.
lekker laten doen, hij heeft er de staat van dienst wel voor!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:49 schreef Montov het volgende:
Gerritsen en Van Riessen gaan alle geplaatste vrouwen aanmoedigen in de hoop bij de ploeg van 10 te komen:
http://schaatsen.nl/nieuw(...)erritsen-houden-hoop
Oh, en Bob wil de vlag wel dragen.
Als iemand het verdient, is Bob het wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker laten doen, hij heeft er de staat van dienst wel voor!
Groothuis moet oppassen dat ie niet net als op het NK afstanden de eerste kruising moet inhouden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Loting is ook weer bekend:
1500m dames: http://schaatsen.nl/Uploa(...)ernooi/9-L-01500.pdf
1000m heren: http://schaatsen.nl/Uploa(...)rnooi/10-M-01000.pdf
Linda de Vries tegen Van der Weijden. Eens kijken hoe ze nu weer beslissend gaat zijn in het wedstrijdverloop.
Boer heeft vleugels gekregen, ik ben erg benieuwd of zij de 4 toppers (Wust, Van Beek, Leenstra & Ter Mors) kan bedreigen.
En de Mulders niet de laatste binnenbocht. Dat is wel een nadeel voor de echte sprinters.
Één vrouw onder de 4.10 in Calgaryquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:44 schreef hole1988 het volgende:
Livestream OKT Canada http://liveresults.oval.ucalgary.ca/LiveWebcast.aspx
En dat voor een land dat nog niet zo heel lang geleden met Groves, Klassen, Hughes en Schussler de toon zette op de 1500 en 3000 meterquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Één vrouw onder de 4.10 in Calgary
SPOILER: 3KM VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IOC Limiet is 4:15 BTWBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
er mogen 4 mensen worden ingeschreven voor de achtervolgingquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:23 schreef rubbereend het volgende:
hoe is het systeem eigenlijk inmiddels? Mag je met meer mensen komen en per ronde wisselen of gewoon drie dames die alle heats doen?
oke dank.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er mogen 4 mensen worden ingeschreven voor de achtervolging
Normaal gesproken toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef rubbereend het volgende:
en dan weer de ene dag de kwartfinales en halve finales en de dag erop voor de medailles?
21 febquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef rubbereend het volgende:
en dan weer de ene dag de kwartfinales en halve finales en de dag erop voor de medailles?
nee dat was alleen in 2006 volgens mij. Nu wordt de WC ranking gebruikt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:30 schreef rubbereend het volgende:
moet er nog een kwalificatie geschaatst worden?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde posten dat Samuel Descormiers als eerste deelnemer op de 5 km in Canada 6.41 schaatste.
Toen moest ie alleen nog een rondje
Moet je nagaan dat de limiet 6:33 isquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde posten dat Samuel Descormiers als eerste deelnemer op de 5 km in Canada 6.41 schaatste.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Mansjester het volgende:
Sameul je moet nog een rondje!!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Mansjester het volgende:
Toch niet het verval in 1 rondje?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
30.8 naar 35.8Leuk niveau daar
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sameul je moet nog een rondje!!!
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toch niet het verval in 1 rondje?
Het aantal mensen dat in het stadion zit is wel op een hand te tellen, dus zou best kunnenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:59 schreef DeeBee het volgende:
Waarschijnlijk kijken er ook echt alleen Nederlanders naar deze stream...
Zo, die naam heb ik zeker tien jaar niet gezien/gehoord... ff zoeken wie dat ook alweer isquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja
http://speedskatingresults.com/live/
Good old KC Boutiette gaat nu van start op de 500 meter
SPOILER: 500M VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Geloof dat snelste tijd ongeveer 6.40 is nu. Traagste Nederlander op OKT reed 6.33quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:13 schreef rubbereend het volgende:
tijdwaarneming hapert volgens mij. Is er al iemand sneller geweest dan welke Nederlander dan ook tijdens het OKT?
Ha Ha haquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Mansjester het volgende:
SPOILER: 500M HerenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
En dan hebben ze nog niet eens vuurwerk afgestoken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat in het stadion zit is wel op een hand te tellen, dus zou best kunnen
Zijn Nederlanders die dat soort dingen hebben gedaan. Alleen Veldkamp was redelijk succesvol.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arjen van der Kieft of dergelijke kan beter gewoon naar Canada gaan en zich laten naturaliseren en meedoen aan het OS op 5 en 10km
snelste tijd Justin Warsylewicz, zou met Justin Warsylewicz net op de 12e plek komenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geloof dat snelste tijd ongeveer 6.40 is nu. Traagste Nederlander op OKT reed 6.33
Kutgrap tong, kutgrap... Maar moest wel lachenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog niet eens vuurwerk afgestoken.
Alleen de net niet Nederlanders doen dat vaak. Bart was daarop een uitzondering.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn Nederlanders die dat soort dingen hebben gedaan. Alleen Veldkamp was redelijk succesvol.
Bergsma wilde 4 jaar geleden voor Kazachstan naar de Spelen, won ook het nationaal kampioenschap, maar mocht uiteindelijk niet van de ISU.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Alleen de net niet Nederlanders doen dat vaak. Bart was daarop een uitzondering.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bergsma wilde 4 jaar geleden voor Kazachstan naar de Spelen, won ook het nationaal kampioenschap, maar mocht uiteindelijk niet van de ISU.
(Achteraf maar goed ook)
http://www.nu.nl/sport/21(...)aatsers-calgary.htmlquote:Arjan Stroetinga, Jorrit Bergsma en Christijn Groeneveld
Marnix ten Kortenaar voor Oostenrijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn Nederlanders die dat soort dingen hebben gedaan. Alleen Veldkamp was redelijk succesvol.
SPOILER: 5KM HerenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
6:33 er zit dus maar 1 persoon onder de limiet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is eigenlijk de limiet voor 5km op OS?
En dat is een 'groot' schaatslandquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
6:33 er zit dus maar 1 persoon onder de limiet.
De regel van de ISU is is dat je 1 jaar niet mee mag doen aan internationale wedstrijden. Het kan zijn dat dit allemaal is aangescherpt. Ik vraag me ook af waarom ze niet kiezen voor Aruba, dan heb je in ieder geval geen ander paspoort nodig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bergsma wilde 4 jaar geleden voor Kazachstan naar de Spelen, won ook het nationaal kampioenschap, maar mocht uiteindelijk niet van de ISU.
(Achteraf maar goed ook)
Zonder puck zijn ze nergens.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dat is een 'groot' schaatsland
Dus?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:43 schreef tong80 het volgende:
Eddy the Eagle hoefde niet van land te veranderen om aan de spelen mee te mogen doen. De Jamaicaanse bobbers ook niet.
Je onderschat me. Hans Van Helden de held op de 1500 meter. Samen met Piet Kleine de Ard en keesie van zijn tijd.quote:
51 ja en iedereen denken dat je 33 bent.quote:Op zondag 29 december 2013 00:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je onderschat me. Hans Van Helden de held op de 1500 meter. Samen met Piet Kleine de Ard en keesie van zijn tijd.
Ben 51 ze levend en met welzijn meegemaakt.
Wat wil je beweren
Nee klopt .. Ik ben 1 jaar ouderquote:Op zondag 29 december 2013 00:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
51 ja en iedereen denken dat je 33 bent.
Ik kan nog niet slapen, kijk vanuit me bed de 500 mannen dan nog wel evenquote:Op zondag 29 december 2013 00:52 schreef hole1988 het volgende:
We gaan over 10 minuutjes knallen op de 500m in Canada.
SPOILER: 1e omloop 500M VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
nog 1 rit en er is nog een omloop.quote:
zes man binnen 16 honderdstequote:Op zondag 29 december 2013 01:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nog 1 rit en er is nog een omloop.
SPOILER: 1e omloop 500M HerenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
2:30quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 02:07 schreef hole1988 het volgende:
Er gebeurde ook nog wat op de OKT USA. Tijdens de 2e omloop van de 500M rijdt Jonathan Garcia 34.85 wat uiteindelijk een 4e plek betekende, echter hij heeft zijn transponders vergeten en moest overrijden. De tijd die hij rijdt tijdens de reskate (35,49) was niet voldoende en eindigde als 6e. Shani Davis eindigde als 4e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |