Ik hoor het vaker hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De gezinnen die ik ken, eten volgens mij niet elke week patat...
I knowquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vooral de morning after ja![]()
Gelijk alle ramen en deuren open om door te luchten
Haha laxie, zit je ook nog in de chat toevallig?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef laxus13 het volgende:
Ben je zo afgeleid door de top Scorpion
Mijn nichtjes bij hun opa en omaquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De gezinnen die ik ken, eten volgens mij niet elke week patat...
Af en toe maar daar gaat het veel te snel, meestal om punten te gevenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha laxie, zit je ook nog in de chat toevallig?
Wij aten vroeger ook meestal 1x per week patat of anders iets van pannekoeken of kaasfondue oidquote:
Gaat niet goed met zalmquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:05 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij is het alweer een maand terug dat ik voor het laatst patat heb gegeten
Hier eten we twee keer per maand patat. Soms driequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op zondag patat, snacks en een slaatje hierquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wij aten vroeger ook meestal 1x per week patat of anders iets van pannekoeken of kaasfondue oid
Mijn moeder houdt er niet van, maar zo was bij ons zaterdagavond altijd makkelijk. Meestal brood met soep of kroket of knakworsten, zoiets.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wij aten vroeger ook meestal 1x per week patat of anders iets van pannekoeken of kaasfondue oid
Klopt en zalm is veul lekkerderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |