ja lekker, tosti met chorizo en oude kaasquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar als ik dan daarna nog wat wil eten (maar 's nachts staat mijn spijsvertering uit eigenlijk) dan wordt het een tosti
Wij eten elke week patat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bedoel meer dat als je dan besluit om patat te eten dan haal je alleen wat nodig is
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, lekker kaassouflé. Die kleintjes vond ik altijd erg lekker en had ik ook vaak in huis.
Ze hebben anders blijkbaar meer fans dan Spandau Balletquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De grootste fan van Blof
[ afbeelding ]
Enormquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezellig al die pubers met hun gekwetter...
Dat is dan ook weer waar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hebben zo ook nooit frituurluchtjes in huis![]()
![]()
Kind van Gers is toch fan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze hebben anders blijkbaar meer fans dan Spandau Ballet
Tosti met salami, belegen kaas en pestoquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ja lekker, tosti met chorizo en oude kaas
maar vanaav eet ik bij mn pa, soep met brood
Mijn kleren zitten wel vaak helemaal onder het bier jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar.
Maar goed sowieso stinkt het na een avond stappen![]()
Klinkt als een echte straf inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen in Antwerpen kaas-/truffelkroketten en krokketen met gandaham gegeten.
Erg vervelend...
Barst.quote:
Ik hoop het, betekent in elk geval dat hij meer inhoud in zijn hersenpan heeft dan zijn vader....wat op zich niet moeilijk isquote:
echt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet veel toch? Volgens mij eet gemiddeled Nederland drie keer per week patat
Ik weet het niet. De gezinnen die ik ken, eten volgens mij niet elke week patat...quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet veel toch? Volgens mij eet gemiddeled Nederland drie keer per week patat
Vooral de morning after jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn kleren zitten wel vaak helemaal onder het bier ja![]()
tenminste, de volgende ochtend is dat echt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |