Vanochtend om kwart voor 6...vandaar mijn wekker hèquote:
Toch nog 3-3 gewordenquote:
Ik lust ook geen aardappels, wel patat...quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lust beide, maar friet is lekkerder dan zo'n saaie aardappel
O ja, toen sliep ik weer evenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanochtend om kwart voor 6...vandaar mijn wekker hè
Kokenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koken![]()
Maar niet elke dag, dan zou ik er snel klaar mee zijn
Ik vind het echt een noodzakelijk kwaad... moet ook zeker niet langer duren dan een half uur.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koken![]()
Maar niet elke dag, dan zou ik er snel klaar mee zijn
Het is ook patatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is ook patat
Is al gevoerd. Hoe denk je dat we op de 100 komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Is al geweestquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Door jullie gepraat over patat heb ik er ook zin in gekregen!
Ik sta soms wel 3-4 uur in de keukenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een noodzakelijk kwaad... moet ook zeker niet langer duren dan een half uur.
Harry Potter was niet zo spannendquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:10 schreef D. het volgende:
[..]
Een thrillerschrijver had het niet spannender kunnen schrijven
Oh die heb ik gelukkig gemistquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is al gevoerd. Hoe denk je dat we op de 100 komen
Hoeveel moeten ze nog?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
MVG voor t eerst in de wedstrijd voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |