Ik eet nog steeds de meeste zaterdagen bij mijn pa soep met broodquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt er niet van, maar zo was bij ons zaterdagavond altijd makkelijk. Meestal brood met soep of kroket of knakworsten, zoiets.
Boven Goldquote:
Ik lust beide, maar friet is lekkerder dan zo'n saaie aardappelquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lust geen friet, wel patat...
quote:
En Randyquote:
Zondag vroeger altijd ontbijten met warme bolletjes uit de oven, daarna naar opa en oma (waar de rest van de familie ook was) en dan daar heerlijke verse soep van oma en voor de rest een hoop zooi (toastjes, chips, nootjes, snoep etc) en dan thuis 's avonds patatquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt er niet van, maar zo was bij ons zaterdagavond altijd makkelijk. Meestal brood met soep of kroket of knakworsten, zoiets.
Kokenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
Wij doen meestal op vrijdag. Dan moet ik hele dag werken en dan daarna lekker gemakkelijk even langs de cafetaria.
ik heb ook een hekel aan koken...
Dit is ook niet echt mijn favo van robbie neequote:
Ik zet de traditie in mijn eentje ook gewoon door, vandaar de shoarma, had mijn moeder ook kunnen maken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik eet nog steeds de meeste zaterdagen bij mijn pa soep met brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |