Inderdaad. 12:39 minuten lang stress zekerquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:48 schreef MiLalaa het volgende:
jezus... gewoon bijna een WR
wegens de spanning had ik dat niet eens door![]()
ik durf de OS niet eens te kijken
Inderdaad niet vaak zo kapot over de streep zien komenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:48 schreef geindoctrineerd het volgende:
Kramer dieper gegaan dan die wilde...
Joh duh.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijk eens naar dit gezicht? Nou eh, ietsje paarsig wel
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:48 schreef Bruce117 het volgende:
Heerlijke race.
Dat moet gewoon goud en zilver worden straks:Y
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef danos het volgende:
Kemkers ook weer vlekkeloos, iedere wissel weer de goeie kant op, chapeau!
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De Jong moet door het ijs zakkenLetterlijk of figuurlijk, hij mag zelf kiezen hoe
deze prestatie zou je door de opwinding zomaar vergeten inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef danos het volgende:
Kemkers ook weer vlekkeloos, iedere wissel weer de goeie kant op, chapeau!
Nou, er had meer ingezeten volgens Dinges van de NOS. Want dat zie je aan z'n gezicht. Ik zie het eerlijk gezegd niet zo...quote:
oh ik vond hem juist al weer snel ont-paarstquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijk eens naar dit gezicht? Nou eh, ietsje paarsig wel
Zit wel meer in. Hij zit er nog vrij rustig bij vind ik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, er had meer ingezeten volgens Dinges van de NOS. Want dat zie je aan z'n gezicht. Ik zie het eerlijk gezegd niet zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |