Die scoort 1x en dan 10 tegenquote:
rekje staat hier net zo hard in de weg dat het best dicht bij staat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik gooi altijd alles in de droger.Aan een rekje duurt me veel te lang. En moet ik voor naar de zolder. Wasmachine en droger staan bij elkaar in de bijkeuken.
Gemak dient de mens...ik heb een bloedhekel aan huishoudelijk werk..
Toch, mijn moeder zou het niet doenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ze krijgt daarvoor ook wel een financiële vergoeding van ons....
Barney naar huis?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die scoort 1x en dan 10 tegen
Oh, dat had Barney
wasknijpers? gebruik ik niet. Gewoon dubbel over het lijntjequote:Op zaterdag 28 december 2013 16:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sokken, washandjes al dat kleine grut, gooi in de droger, echt 3000x iets aan een knijper prikken is niet aan mij besteed.
Becaud?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.
Nu betaal ik alimentatie
Ow ik kijk helemaal niet naar de kosten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
rekje staat hier net zo hard in de weg dat het best dicht bij staat.
en die 250 euro die we van Essent terug kregen laat wel weer weten waarvoor we het doen
We hoeven nu nog maar 61 euro per maand te betalen. Wat we wel naar 70 hebben gezet als klein spaarpotje
Heet jij Nathalie ja?quote:
Mijn moeder past ook op...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toch, mijn moeder zou het niet doen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn moeder past ook op...Erg fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |