Welke 135?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, die 135 gaan we net halen
ik ken het. Ik zit tussendoor ook te puzzelen van Dr Denker en Darts te kijken en hebben net het bed even afgehaald en opnieuw opgemaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het wel de hele tijd opstaan, maar merk dat ik niet meer stil ga zitten luisteren maar even wat ga doen tussendoor. Blijkbaar ben ik toch niet zo lui als ik denk
Dat had ik dit jaar al... het boeide mee een stuk minder dan andere jaren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SR ga ik denk ik volgend jaar ook niet meer echt strak volgen.
Hmmm, gaat lastig worden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij 136 topics allemaal stoppen met postenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je vind hier niet Phil aan?quote:
Dat deze hoger staat dan No son of mine - Genesisquote:
Ik heb een was gedraaid tussendoor. Bed verschonen is morgen aan de beurt. Zo een rotklusquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ken het. Ik zit tussendoor ook te puzzelen van Dr Denker en Darts te kijken en hebben net het bed even afgehaald en opnieuw opgemaakt.
Heb het al druk vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |