Jah vond er niet zoveel meer aan. Helaas heb ik dat met de T2000 nu ook. Misschien te weinig nummers nu die ik echt leuk vind, kan het ook gewoon zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hele rek was er sowieso daar uit
RL?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga volgend jaar genieten van RL
Oh van het stilzitten en luisteren de hele tijd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik bedoel meer 'waarvan'
daar heb ik met de top2000 al vaker last van. alleen de laatste dag wil ik de radio gewoon fulltime aan tot aan de top40quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het bij SR ook al. Word erg ongedurig.
Dat kan je downloaden. Real Life en zoquote:
1001 platen nog maar uit Top2000 1999quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jah vond er niet zoveel meer aan. Helaas heb ik dat met de T2000 nu ook. Misschien te weinig nummers nu die ik echt leuk vind, kan het ook gewoon zijn.
Top 2000 is natuurlijk nog meer ieder jaar hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jah vond er niet zoveel meer aan. Helaas heb ik dat met de T2000 nu ook. Misschien te weinig nummers nu die ik echt leuk vind, kan het ook gewoon zijn.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
@Diaan: Oh ja, wel afgemaakt hoor, uiteindelijk met gemak, maar in de 3e deed ik helemaal niks meer en bleef ik bijna zitten, snel alles weer in/opgehaald, da's het nadeel van slimme kindjes, het lukt ze uiteindelijk toch wel. Maar hoe je je iets eigen maakt, echt studeren, ik heb nog steeds geen idee, ik kon/wist altijd alles al
Klinkt engquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef FritsFlits het volgende:
Da
[..]
Dat kan je downloaden. Real Life en zo
Oh zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef FritsFlits het volgende:
Da
[..]
Dat kan je downloaden. Real Life en zo
Ik heb het wel de hele tijd opstaan, maar merk dat ik niet meer stil ga zitten luisteren maar even wat ga doen tussendoor. Blijkbaar ben ik toch niet zo lui als ik denkquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb ik met de top2000 al vaker last van. alleen de laatste dag wil ik de radio gewoon fulltime aan tot aan de top40
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden
Ik ga even wat eten en dan nog even op bed
Ja, die 135 gaan we net halenquote:
Welke 135?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, die 135 gaan we net halen
ik ken het. Ik zit tussendoor ook te puzzelen van Dr Denker en Darts te kijken en hebben net het bed even afgehaald en opnieuw opgemaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het wel de hele tijd opstaan, maar merk dat ik niet meer stil ga zitten luisteren maar even wat ga doen tussendoor. Blijkbaar ben ik toch niet zo lui als ik denk
Dat had ik dit jaar al... het boeide mee een stuk minder dan andere jaren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SR ga ik denk ik volgend jaar ook niet meer echt strak volgen.
Hmmm, gaat lastig worden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij 136 topics allemaal stoppen met postenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je vind hier niet Phil aan?quote:
Dat deze hoger staat dan No son of mine - Genesisquote:
Ik heb een was gedraaid tussendoor. Bed verschonen is morgen aan de beurt. Zo een rotklusquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ken het. Ik zit tussendoor ook te puzzelen van Dr Denker en Darts te kijken en hebben net het bed even afgehaald en opnieuw opgemaakt.
Heb het al druk vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |