Thanksquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes toe en hoop dat je niet alleen brood () kan verdienen maar ook een huis en andere levensbehoeftes enzo. Ik heb je trouwens op YouTube gesubscribed
Max Coins: 500,000,000,000quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
Hoeveel total coins zijn er voor TIPS eigenlijk?
Kun je geen coins gaan minen anders?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
ThanksHoop dat het gaat lukken, m`n eerste optreden afgelopen zomer heeft niks opgeleverd i.v.m instrumenten enz.
Tof dat je gesubscribed hebt
Er zijn trouwens wat alternatievere cafeetjes waar je ook wel wat muziekliefhebbers hebt. Niets voor jou?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
ThanksHoop dat het gaat lukken, m`n eerste optreden afgelopen zomer heeft niks opgeleverd i.v.m instrumenten enz.
Tof dat je gesubscribed hebt
Mja, ik zit af en toe weleens bij jamsessies rond te neuzen hier in`t gooi. Maar inprincipe is er bij mij in de buurt verder niks bijzonders.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zijn trouwens wat alternatievere cafeetjes waar je ook wel wat muziekliefhebbers hebt. Niets voor jou?
Ah, dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja, ik zit af en toe weleens bij jamsessies rond te neuzen hier in`t gooi. Maar inprincipe is er bij mij in de buurt verder niks bijzonders.
Dit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:34 schreef Leafeon672 het volgende:
Kom allemaal je steun betuigen: https://cryptsy.freshdesk.com/support/discussions/topics/46339
Wacht maar tot Fedora Project donaties gaat accepteren in FedoraCoin.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:36 schreef Maxbet het volgende:
Allemaal vol lobbyen om maar op een hogere prijs van die TIPS af te komen
Jij kan ook rijk wordenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:36 schreef Maxbet het volgende:
Allemaal vol lobbyen om maar op een hogere prijs van die TIPS af te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:44 schreef MichaelScott het volgende:
Nou ben ik niet echt een expert, maar Fedora moet Cat toch makkelijk kunnen evenaren?
Als Fedora stijgt naar 200 satoshi ben ik wegquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:44 schreef MichaelScott het volgende:
Nou ben ik niet echt een expert, maar Fedora moet Cat toch makkelijk kunnen evenaren?
Uh, is het totale aantal niet achterlijk veel groter dan CAT? Zelfs groter dan Doge toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:44 schreef MichaelScott het volgende:
5 keer groter jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Uh, is het totale aantal niet achterlijk veel groter dan CAT? Zelfs groter dan Doge toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |