ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:34 schreef AchJa het volgende:
@Sam, sine had volgens mij ook een ban te pakken en is weggebleven, maar Sine's verhaal klopt.
Oja, klopt ook. Hij zat nog eventjes op Esses' forum in het begin.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:34 schreef AchJa het volgende:
@Sam, sine had volgens mij ook een ban te pakken en is weggebleven, maar Sine's verhaal klopt.
FB / Mod 'Nibb-It' is aan vervanging toequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegenwoordig onder de naam SCJB ofzo.
Oh, die was ook leukquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
FB / Mod 'Nibb-It' is aan vervanging toe
en nog wel meer dan die.
Ik weet wie hij real life is. En ik heb nog wel wat meer achtergrond info.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, klopt ook. Hij zat nog eventjes op Esses' forum in het begin.
Hoe weet je dat z'n verhaal klopt?
De man heeft wel een puntquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
FB / Mod 'Nibb-It' is aan vervanging toe
en nog wel meer klonen.
Dus waarom zit je hier dan nog steeds?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat werd ook door niemand ontkend.
Ik beschik over zeer gevoelige informatie over jouw persoontjequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus waarom zit je hier dan nog steeds?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik beschik over zeer gevoelige informatie over jouw persoontje
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef Ponjaard het volgende:
Waar slaat trouwens die eerste post op?
[ afbeelding ]
?
Sine is legit inderdaad. ER heeft weleens met hem gebeld/geskyped enzo. Goede gast.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:34 schreef AchJa het volgende:
Ja, ik heb hem ook eens een keertje een mp3'tje gemaakt met drill commando's die zijn cdt nodig had en via yahoo verstuurd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sine is legit inderdaad. ER heeft weleens met hem gebeld/geskyped enzo. Goede gast.
Vage shit hier allemaal yo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Volgens mij was het Nibb-it die zijn hyves smileys aan het veiligstellen was
Hey, dat is die meid waarmee ik whatsapp!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
De samenvatting van Sam:
[ afbeelding ]
Dit waren ook een paar hilarische:quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, die was ook leuk
Ik kom niet verder tot nu toe dan DEF / Foxtrot Bravo, DEF-style
Het FB/Ruben topic is voor mij niet meer leesbaar.
Mee grindr toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, dat is die meid waarmee ik whatsapp!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit waren ook een paar hilarische:
DEF / Oh Oh Cherso Tony (Sterretje) KCT geweest? (hier viel Galt heel hard door de mand met zijn "bruine baret")
DEF / Veteranendag (Hier werd Galt boos...![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |