Solo zijn ze ook zaaddodendquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
John Mayer én Taylor Swift.
De meest zaaddodende combinatie mogelijk.
Bij Taylor Swift denk ik tegenwoordig meteen aan geitenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
John Mayer én Taylor Swift.
De meest zaaddodende combinatie mogelijk.
Lennon is heel erg slim met cijfers. Daar loopt hij heel erg in voor. Hij zit in groep 1, maar rekent in groep 2 en daar is hij al verder dan zou moeten. Als je 1x spelletje doet, weet hij het hoe het moet en hoef je niets meer uit te leggen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kinderen zijn sowieso slimmer/wijzer dan je denkt. Alleen uiten ze dat soms anders dan wij dat zouden doen
Niet aan een Suzuki?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij Taylor Swift denk ik tegenwoordig meteen aan geiten
Nee, daar heb ik dan weer hele andere associaties mee.quote:
Hoe is hij in talen? Heb je daar al iets in gemerkt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon is heel erg slim met cijfers. Daar loopt hij heel erg in voor. Hij zit in groep 1, maar rekent in groep 2 en daar is hij al verder dan zou moeten. Als je 1x spelletje doet, weet hij het hoe het moet en hoef je niets meer uit te leggen.
Nu persoonlijk naar hem verzondenquote:
jah.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vond het mooi dat Karel toen die toespraak hield op het einde. Kippenvel, ook nu ik er weer aan terug denk
Jazeker. Rootsridersquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt een leuk kerstcadeau gehad zag ik
Hij is nog een keer verzondenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn ik had je selfie wel willen zien
Dat nummer vind ik echt zeer kut.quote:
Stand by mequote:
O ja, All Start 2. Die heb ik in de bios gezien. Weet er niets meer van, maar dat was inderdaad een mooi stukjequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah.
ook met allstars 2 van de week
Even een stukje verwijzing naar Kamerling is zo mooi
Hij is ook heel goed in talen. Kan al een tijdje zijn naam zelf schrijven en namen "lezen". Hij vindt het leuk om dingen in het Engels te zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe is hij in talen? Heb je daar al iets in gemerkt?
Slim kereltjequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is ook heel goed in talen. Kan al een tijdje zijn naam zelf schrijven en namen "lezen". Hij vindt het leuk om dingen in het Engels te zeggen.
ow als je nog weet van het kratje bier en hoe hij zijn portemonnee pakte was voldoendequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
O ja, All Start 2. Die heb ik in de bios gezien. Weet er niets meer van, maar dat was inderdaad een mooi stukje
Niet echt meer. Wel dat ze gingen zingenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow als je nog weet van het kratje bier en hoe hij zijn portemonnee pakte was voldoende
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dat een leuk liedje van John Douchebag en z'n ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |