Je vergeet Koos Stompie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat Lewis en v. Gerwen de enige zijn die kunnen darten.
Van King? Gijpie zal zeggen; leuke dartertje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik had me er meer van voorgesteld.
Zeggen ze net dat er dan flink wat tijd tussen zit, vind ik niet erg.. kan ik ff een ontbijtje makenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:21 schreef AFCNiels het volgende:
Maak het nu maar snel af, op naar de volgende partij.
Tis hier geen voetbaltopicquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Van King? Gijpie zal zeggen; leuke dartertje.
Mwa weinig weinig. Nog steeds ziekjes, misschien mijn vrouw verblijden met haar wekelijkse portie mannenpap, verder niks bijzonders.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop dat MVG zo wat leuks voor ons gaat doenen vnv uitgaan misschien jij?
Ik heb net gegeten. Misschien hebben ze wat leuke filmpjes gemaakt voor in de pauze.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeggen ze net dat er dan flink wat tijd tussen zit, vind ik niet erg.. kan ik ff een ontbijtje maken
Het is hier geen dagboek.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa weinig weinig. Nog steeds ziekjes, misschien mijn vrouw verblijden met haar wekelijkse portie mannenpap, verder niks bijzonders.
Zo te horen kun jij wel wat eiwitjes gebruiken, mondje open en squirten maar..quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa weinig weinig. Nog steeds ziekjes, misschien mijn vrouw verblijden met haar wekelijkse portie mannenpap, verder niks bijzonders.
Hahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo te horen kun jij wel wat eiwitjes gebruiken, mondje open en squirten maar..
Het wordt hem gevraagd lulquote:
Ja, maar deze Lewis kan alleen worden afgestopt door MVG.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Van King? Gijpie zal zeggen; leuke dartertje.
Kloptquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ja, maar deze Lewis kan alleen worden afgestopt door MVG.
Nou die van vandaag kan door heel veel spelers worden afgestopt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ja, maar deze Lewis kan alleen worden afgestopt door MVG.
Ambrosius is geen helder licht.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:26 schreef MolFan het volgende:
Ambrosius kan niet tegen grapjes en wil zijn macht uitstralen over dit topicKrijg al zelfs DMs van de beste man terwijl niemand een woord verkeerd zegt hier.
Post die dm's in dit topic.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:26 schreef MolFan het volgende:
Ambrosius kan niet tegen grapjes en wil zijn macht uitstralen over dit topicKrijg al zelfs DMs van de beste man terwijl niemand een woord verkeerd zegt hier.
Thornton ligt er al uitquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:27 schreef Geralt het volgende:
Hoe laat moet die depressieve krasser gooien?
Niet echt, krijgen we nog een pauze.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:27 schreef xzaz het volgende:
't zal mooi zijn als King nog een setje weet te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |