Jouwn posts geven overigens wel meerwaarde tot het topic. En newsflash, niet iedereen kan kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dreigement ofzo?Tussenstanden hoef je niet te posten, iedereen zit te kijken. Zie daar de meerwaarde niet van in.
Er heeft zich nog niemand gemeld met de vraag of we de standen willen postenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jouwn posts geven overigens wel meerwaarde tot het topic. En newsflash, niet iedereen kan kijken
Ik weet nog niet wat ik dan doe, maar ik hoop het wel te zien eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
VI op oudjaars avond, zit toch niemand op te wachten
Wil iemand de tussenstanden posten? Bedankt!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Er heeft zich nog niemand gemeld met de vraag of we de standen willen postenDankje voor het compliment broeder
Je zit zelf te kijken, niet echt geloofwaardig hequote:Op zaterdag 28 december 2013 14:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wil iemand de tussenstanden posten? Bedankt!
Vind het echt raarquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik dan doe, maar ik hoop het wel te zien eigenlijk.
Nice trollquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:15 schreef Cavaliers het volgende:
Wil iemand de tussenstanden posten?
Ik denk Silva. Ik weet niet of ik wakker kan blijven.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind het echt raar![]()
Wie wint vanavond?Ga je live kijken?
Ben expres de afgelopen dagen tot laat opgeblevenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk Silva. Ik weet niet of ik wakker kan blijven.
Waar gaat dit over dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk Silva. Ik weet niet of ik wakker kan blijven.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Niet over darts broeder dus TR gemacht of course
Cupcake moet daar vlak voor, misschien houdt die me wel wakker.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben expres de afgelopen dagen tot laat opgeblevenvast wennen + cola = live kijken
Ik heb Weidman gekozen voor de TUP..
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Niet over darts broeder dus TR gemacht of course
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |