quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade gaat ook nooit wereldkampioen worden.
Vervelend is dat, voor de tegenstander.. in de zin van het geluk dat hij het niet uitgooid.. dat kun je zeggen, maar je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die 140 die Smith er gisteren uitgooide vond ik behoorlijke pech anders.
¿¿Was jij die persoon die een jaartje terug zij dat Peter Wright nooit de PL zou halen??quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade gaat ook nooit wereldkampioen worden.
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:15 schreef SanAnt het volgende:
[..]
¿¿Was jij die persoon die een jaartje terug zij dat Peter Wright nooit de PL zou halen??
Geef toe zo'n snelle ontwikkeling had jij ook niet verwacht. Voor mij is hij favoriet om de finale te halenquote:
Eigenlijk wel ,alleen 442 geloofde er helemaal niets vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geef toe zo'n snelle ontwikkeling had jij ook niet verwacht. Voor mij is hij favoriet om de finale te halen
Alsjeblieft niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geef toe zo'n snelle ontwikkeling had jij ook niet verwacht. Voor mij is hij favoriet om de finale te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |