Eerdaags de mac wallet release, en die coin heeft eerder groei van 500% gehad. Maar goed, garantie tot de deur. Ik heb er een zakquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:24 schreef Maxbet het volgende:
Hmm, even updaten om te zien wie het was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gekocht op cryptsy. Kijk wel wat het doet.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Mijn ervaring is dat je daar meer betaalt, lees en post lekker hier mee het is niet zo moeilijk om het via btc-e te doen en je kunt hier gewoon alles vragenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ben een noob en via litecoins.nl lijkt mij makkelijk, of ga ik dan erg de boot in met de koers van 21 euro?
Wat studeer je ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Duh, EUR en alles. Ik zei toch dat we veel gemeen hebben.
Economie en bedrijfseconomiequote:
Wat een kankermongoolquote:
Pas op pasop anders knaltie misschien wel !! OHohoohoh wat mooi, AUW! Wat een mooi ding!quote:
Gast hij is 11 ofzoquote:
C-gebouw dit dat toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Economie en bedrijfseconomie
Pedoquote:
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Toto maar ik hou wel van je hoor
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Toto maar ik hou wel van je hoor
quote:
Trolletje mag mij aanranden hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Toto pas op! Ze gaat je misbruiken!
quote:
Niet goed genoeg, wat een dramaquote:
Nee? Hquote:
Kom danquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Niet goed genoeg, wat een drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |