WTF heb ik net gekekenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:32 schreef robin007bond het volgende:
Dit moeten jullie trouwens echt zien.
Een van de meest hilarische filmpjes ooit in mijn ogen. Doorspoelen naar 0:40 als je geen geduld hebt.
Beter bitcoins kopen en dan op btc-e op een laag momentje litecoins kopenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef Apekoek het volgende:
Is het een goed moment om wat litecoins te kopen? En is litecoins.nl een goede locatie om dat te doen?
zo is totoquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waarom loopt het hier al uit de handhet is nog niet eens avond
Lijkt net de weekenddip , het begint steeds eerder
Ik ken je niet goedquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wauw, we hebben zo veel gemeen.
Trouwen?
Blijf je plakken? Wat leuk ga je ook coins kopen?quote:
Ik wil jou kopenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Blijf je plakken? Wat leuk ga je ook coins kopen?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Blijf je plakken? Wat leuk ga je ook coins kopen?
6 januari meeten op Tinbergen Plaza? Je weet wel voor het L-gebouw.quote:
Ik ben een noob en via litecoins.nl lijkt mij makkelijk, of ga ik dan erg de boot in met de koers van 21 euro?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Beter bitcoins kopen en dan op btc-e op een laag momentje litecoins kopen
ze zijn momenteel amper 22 dollar = 17 euroquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ben een noob en via litecoins.nl lijkt mij makkelijk, of ga ik dan erg de boot in met de koers van 21 euro?
Je kan ze bij mij kopen voor 50 Euro.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ben een noob en via litecoins.nl lijkt mij makkelijk, of ga ik dan erg de boot in met de koers van 21 euro?
Ik ben niet te koopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |