Oke, we wachten afquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor, m'n vader weet dat soort dngen nog net en m'n moeder klikt als er zoiets 'engs' in beeld komt alles gewoon wegDie moest de eerste 100x ook steeds vragen wat het was toen er in beeld kwam dat de website gebruik maakt van cookies
Alleen van mijn bestanden en documentenquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen van mijn bestanden en documentenDe rest kan ik allemaal zelf wel weer terughalen
Roger thatquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vader heeft ook nog een iPad en een smartphone, naast de laptop, en zijn vrouw heeft dat ook allemaal, echt, het lijkt wel een commandocentrum daar
Ik ookquote:
"ik krijg een mail, wat moet ik er mee?"quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn moeder snapt er ook niets van
Mijn moeder heeft weleens een uur met me gebeld, toen moest ze iets in word doen, maar m'n vader en broers waren naar een voetbalwedstrijd, en ik was bij m'n vriend. Heeft ze een uur met de aan de telefoon gehangen, waarbij ik alles stap voor stap heb uitgelegdquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn moeder snapt er ook niets van
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn moeder blijft Mozilla pertinent Mozarella noemen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft weleens een uur met me gebeld, toen moest ze iets in word doen, maar m'n vader en broers waren naar een voetbalwedstrijd, en ik was bij m'n vriend. Heeft ze een uur met de aan de telefoon gehangen, waarbij ik alles stap voor stap heb uitgelegd
En Adobe Reader iets met Aerobicquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft weleens een uur met me gebeld, toen moest ze iets in word doen, maar m'n vader en broers waren naar een voetbalwedstrijd, en ik was bij m'n vriend. Heeft ze een uur met de aan de telefoon gehangen, waarbij ik alles stap voor stap heb uitgelegd
Ohja dat ken ik ook 'Wat is dit? Wat moet ik hiermee doen?/ 'Is het zelfde als een reclamefoldertje mam, weggooien'quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
"ik krijg een mail, wat moet ik er mee?"
Dat hoor ik wel eens als ze een onbekend mailtje krijgt
"Toen ik internet explorer opstartte gaf hij een melding. Wat moet ik daarmee?"quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
"ik krijg een mail, wat moet ik er mee?"
Dat hoor ik wel eens als ze een onbekend mailtje krijgt
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat ken ik ook 'Wat is dit? Wat moet ik hiermee doen?/ 'Is het zelfde als een reclamefoldertje mam, weggooien'
Tijltje Oosterhuisquote:
Mijn ouders gebruiken gelukkig geen internet explorerquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb ooit mijn moeder gesmst maar alles expres achterstevoren geschreven. Ze dacht dat er iets mis was met mijn mobielquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn tante pesten door haar tig smsjes te sturen was ook altijd leuk, je kon erop wachten dat ze je dan ging bellen: ik krijg allemaal berichtjes van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |