Leuk?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:52 schreef Pedroso het volgende:
Wie kent er nog een leuk feitje over deze plaat ?
Iets met Kerwin
Kerwin kon 'm ook niet verstaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:52 schreef Pedroso het volgende:
Iets met Kerwin
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:52 schreef glittertje39 het volgende:
wie wil er bloed op de achterbank
Er was ergens een keer iemand in elkaar geslagen ofzo, veel nieuws erover toen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:52 schreef Pedroso het volgende:
Iets met Kerwin
blood on the tracksquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:52 schreef glittertje39 het volgende:
wie wil er bloed op de achterbank
ja, dat was een kale blanke man met een neger, dus discriminatiequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Er was ergens een keer iemand in elkaar geslagen ofzo, veel nieuws erover toen?
Geen idee maar mooi dat hij erinstaat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die is vanochtend geweest toch?
Racistische moord in Amsterdam, Kerwin Duinmeier.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Er was ergens een keer iemand in elkaar geslagen ofzo, veel nieuws erover toen?
Mooi nummer inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee maar mooi dat hij erinstaat.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
1023 Wereld Zonder Jou Marco Borsato & Trijntje Oosterhuis![]()
![]()
1022 Ben Ik Te Min Armand![]()
![]()
![]()
1021 Road To Nowhere Talking Heads
1020 She's The One Robbie Williams![]()
![]()
1019 Because The Night Patti Smith![]()
![]()
1018 I Started A Joke Bee Gees
1017 Read All About It pt.III Emili Sandé
1016 I've Been Loving You Too Long Otis Redding![]()
1015 Move On Up Curtis Mayfield
1014 The Worker Fischer-Z![]()
1013 Fortunate Son Creedence Clearwater Revival
1012 Summertime Ella Fitzgerald & Louis Armstrong![]()
1011 Going To A Town Rufus Wainwright
Clicheesquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:54 schreef FritsFlits het volgende:
De lijst wordt kleiner, maar de hits groter
spannendquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Er wordt geschuifeld in het cafe
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Er wordt geschuifeld in het cafe
Je zal toch moetenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:55 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer wordt nummer 472 gedraaid ? Kan niet wachten !
Na 473....en omdat dit heel flauw is, zal ik voor je kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:55 schreef Pedroso het volgende:
Kusjes in de halsquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:56 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
zij wilde een kus maar hij draaide weg dus zij kust zijn hals
Over een tijdjequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:55 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:57 schreef glittertje39 het volgende:
[..]maar was maar zo half half....
Plaatje doet het niet, maar ik weet welke auto dat is... mooi ding.quote:
AFwas eruit halen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:58 schreef Uccie het volgende:
Ok...even wat Marco B&Trijntje O ontwijkend gedrag uitoefenen...tot zo.
ciabatta afbakken en courgette en spek grillenquote:
Ik heb er 2 gestemd zelfs.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah volgend uur weer 1 waarop ik gestemd heb
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
Mijn laptop is bij mijn ouders in gebruik tot hun nieuwe laptop komt (de vorige is overleden)
mijn moeder net, ze opent internet 'Waarom zijn alle bladwijzers ineens allemaal verandert? We hadden toch hele andere' 'Ja klopt mam, maar je zit nu op mijn laptop' 'ja maar dat maakt toch niet uit?' 'Jawel, dat zijn míjn bladwijzers' ' Ohhh!'
Nu doet ie 'tquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, maar ik weet welke auto dat is... mooi ding.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
Mijn laptop is bij mijn ouders in gebruik tot hun nieuwe laptop komt (de vorige is overleden)
mijn moeder net, ze opent internet 'Waarom zijn alle bladwijzers ineens allemaal verandert? We hadden toch hele andere' 'Ja klopt mam, maar je zit nu op mijn laptop' 'ja maar dat maakt toch niet uit?' 'Jawel, dat zijn míjn bladwijzers' ' Ohhh!'
Zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
En dan staan ze allemaal anders als je 'm terugkrijgtquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
Als hij dan nog opstartquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan staan ze allemaal anders als je 'm terugkrijgt
Claudia de Breij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:00 schreef Pedroso het volgende:
Omdat ik niet kan wachten tot nummer 472 gedraaid wordt ...
De verschillige Claudia.
Ik herinstalleer de computer van m'n ouders ongeveer 2 keer per jaar. Drastisch, maar het is de meest praktische aanpak. Dan weet je ieg dat je er binnen 2 uur mee klaar bent.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:00 schreef FritsFlits het volgende:
Onwetende ouderen achter de computer zijn grappig. Tot je ineens Bonzy Buddy ziet staat en 20 toolbars
Niet spotten met de zus van Mexiquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik herinstalleer de computer van m'n ouders ongeveer 2 keer per jaar. Drastisch, maar het is de meest praktische aanpak. Dan weet je ieg dat je er binnen 2 uur mee klaar bent.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet spotten met de zus van Mexi
M'n broertje heeft alles aangsloten op mijn laptop en m'n ouders geïnstrueerd niks te downloaden of te installerenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:00 schreef FritsFlits het volgende:
Onwetende ouderen achter de computer zijn grappig. Tot je ineens Bonzy Buddy ziet staat en 20 toolbars
Ja.. maar als onwetende weet je helemaal niet wanneer je dat doetquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n broertje heeft alles aangsloten op mijn laptop en m'n ouders geïnstrueerd niks te downloaden of te installeren
hijnlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan staan ze allemaal anders als je 'm terugkrijgt
Account met minimale rechten is de enige manier om dat goed te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n broertje heeft alles aangsloten op mijn laptop en m'n ouders geïnstrueerd niks te downloaden of te installeren
Wel een backup?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:02 schreef essnhills het volgende:
Waarsc
[..]
hijnlijk![]()
Maargoed, ik wacht het af![]()
Ik kan ze altijd weer terugzetten
Ook niet altijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Account met minimale rechten is de enige manier om dat goed te doen.
Oh ja wel hoor, m'n vader weet dat soort dngen nog net en m'n moeder klikt als er zoiets 'engs' in beeld komt alles gewoon wegquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja.. maar als onwetende weet je helemaal niet wanneer je dat doet
Oke, we wachten afquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor, m'n vader weet dat soort dngen nog net en m'n moeder klikt als er zoiets 'engs' in beeld komt alles gewoon wegDie moest de eerste 100x ook steeds vragen wat het was toen er in beeld kwam dat de website gebruik maakt van cookies
Alleen van mijn bestanden en documentenquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen van mijn bestanden en documentenDe rest kan ik allemaal zelf wel weer terughalen
Roger thatquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vader heeft ook nog een iPad en een smartphone, naast de laptop, en zijn vrouw heeft dat ook allemaal, echt, het lijkt wel een commandocentrum daar
Ik ookquote:
"ik krijg een mail, wat moet ik er mee?"quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn moeder snapt er ook niets van
Mijn moeder heeft weleens een uur met me gebeld, toen moest ze iets in word doen, maar m'n vader en broers waren naar een voetbalwedstrijd, en ik was bij m'n vriend. Heeft ze een uur met de aan de telefoon gehangen, waarbij ik alles stap voor stap heb uitgelegdquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn moeder snapt er ook niets van
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn moeder blijft Mozilla pertinent Mozarella noemen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft weleens een uur met me gebeld, toen moest ze iets in word doen, maar m'n vader en broers waren naar een voetbalwedstrijd, en ik was bij m'n vriend. Heeft ze een uur met de aan de telefoon gehangen, waarbij ik alles stap voor stap heb uitgelegd
En Adobe Reader iets met Aerobicquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft weleens een uur met me gebeld, toen moest ze iets in word doen, maar m'n vader en broers waren naar een voetbalwedstrijd, en ik was bij m'n vriend. Heeft ze een uur met de aan de telefoon gehangen, waarbij ik alles stap voor stap heb uitgelegd
Ohja dat ken ik ook 'Wat is dit? Wat moet ik hiermee doen?/ 'Is het zelfde als een reclamefoldertje mam, weggooien'quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
"ik krijg een mail, wat moet ik er mee?"
Dat hoor ik wel eens als ze een onbekend mailtje krijgt
"Toen ik internet explorer opstartte gaf hij een melding. Wat moet ik daarmee?"quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
"ik krijg een mail, wat moet ik er mee?"
Dat hoor ik wel eens als ze een onbekend mailtje krijgt
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat ken ik ook 'Wat is dit? Wat moet ik hiermee doen?/ 'Is het zelfde als een reclamefoldertje mam, weggooien'
Tijltje Oosterhuisquote:
Mijn ouders gebruiken gelukkig geen internet explorerquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb ooit mijn moeder gesmst maar alles expres achterstevoren geschreven. Ze dacht dat er iets mis was met mijn mobielquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn tante pesten door haar tig smsjes te sturen was ook altijd leuk, je kon erop wachten dat ze je dan ging bellen: ik krijg allemaal berichtjes van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |