En opslaan, opmaken, plaatjes toevoegen, uitprinten, dat soort dingenquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn moeder gesmst maar alles expres achterstevoren geschreven. Ze dacht dat er iets mis was met mijn mobiel
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
En opslaan, opmaken, plaatjes toevoegen, uitprinten, dat soort dingen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
"Toen ik internet explorer opstartte gaf hij een melding. Wat moet ik daarmee?"
"Geen idee. Wat voor melding was het?"
"Weet ik niet, niet gelezen. Ik dacht, dat weet jij wel."
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn moeder gesmst maar alles expres achterstevoren geschreven. Ze dacht dat er iets mis was met mijn mobiel
Herkenbaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
"Toen ik internet explorer opstartte gaf hij een melding. Wat moet ik daarmee?"
"Geen idee. Wat voor melding was het?"
"Weet ik niet, niet gelezen. Ik dacht, dat weet jij wel."
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:09 schreef Yuhina het volgende:
Dit nummer doet mij denken aan een klasgenoot op de middelbare school, die door de zenuwen tijdens een opvoering van muziekles zong: "ik kijk wat boeken, lees tv"
Als ze iets minder had geschreeuwd was dit een best mooi liedjequote:
Karaokeversiequote:Op zaterdag 28 december 2013 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ze iets minder had geschreeuwd was dit een best mooi liedje
Karmaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:09 schreef BillDauterive het volgende:
Goedemorgen.. Ik zet de radio aan en het begint met Marco Borsato & Trijntje Oosterhuis.
Bad timing
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn collega toverde altijd werkbalken weg en wilde dan de ICTafdeling gaan bellen omdat ze dan niks meer kon
Bij jou is het nog morgen ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:09 schreef BillDauterive het volgende:
Goedemorgen.. Ik zet de radio aan en het begint met Marco Borsato & Trijntje Oosterhuis.
Bad timing
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:09 schreef Yuhina het volgende:
Dit nummer doet mij denken aan een klasgenoot op de middelbare school, die door de zenuwen tijdens een opvoering van muziekles zong: "ik kijk wat boeken, lees tv"
Ik ben ook een beetje de tijd kwijtquote:
Was jij dat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog steeds boos omdat ik iets positiefs zei over Bløf?
@Pedroso, zoiets
Baas.quote:
Gaat ie dat allemaal vandaag nog oproken ?quote:
Ik heb er nog 1quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:12 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik dacht dat die op ilse leek
van de van Doorne Automobiel Fabriek meen ik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:12 schreef waxmask het volgende:
EIndhovuh...over de dochter van Fritske Philips.
Was hij bij zinnen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:12 schreef Lonaa het volgende:
Armand live gezien dit jaar. Wat een topkerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |