Het was heerlijk kan ik je wel vertellenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Volgend jaar kom ik bij jou eten.
Dat deel moet lukken...nee ik vind ze superlekker, maar ik word er zo ziek van.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
gewoon met een vork in prikkenlukt best
Ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is Remunj niet hetzelfde als Roermond??![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat deel moet lukken...nee ik vind ze superlekker, maar ik word er zo ziek van.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Graagik kom in het komende jaar maar eens bij je eten....schaamteloos, ik ben het.
quote:Er zit een man in de trein en tegenover hem zit een man heel de tijd met zijn vinger om zijn lippen te draaien.
"Waarom doe je dat toch de hele tijd?" vraagt de man.
De ander zegt: "Ja, ziet u, ik moet naar Roermond, maar ik ben nogal vergeetachtig. Als ik nu de hele tijd met mijn vinger om mijn mond draai, vergeet ik niet dat ik naar Roermond moet."
Zegt de ander weer: "Mag je nog blij zijn dat je niet naar Waspik moet."
Gerookte zalmquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, lekkere broodjes gehaald, net belegd met gerookte zalm. En dan ook nog lekkere muziek erbij, wat wil een mens nog meer?
Ohquote:
quote:
* glittertje39 zwijgt verderquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Limburg moeten ze afstoten. Dat accent, gruwelijk
quote:
Met wasabi mayonaise op witte boterhammetjesquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met wasabi mayonaise op witte boterhammetjes
Nee, paar maanden gewerkt. Maar wel een leuke stad.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:37 schreef Micson het volgende:
[..]
Woon jij in Roermond Mexicanobakker? Ik uit Haelen, ligt vlakbij.
Verder, Limburg
Okee.quote:
Ziet er heel smakelijk uit!quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was heerlijk kan ik je wel vertellenIn het topic in CUL over het kerstdiner heb ik gister geloof ik neergezet wat het hele menu was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |