Ik kan geen champignons etenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG mijn courgette-carpaccio van tweede Kerstdag was zo lekker![]()
Lekker gegrilld in olijfolie met een beetje peper en zout, fijngesneden champiginons en sperzieboontjes (even roerbakken) erbij serveren, walnoten erover heen, rolletjes rauwe ham erbij en zelfgemaakte rode paprikapesto![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja bij imaginairie friends kan dat idd
wij naar de winterefteling, daar zal het ook wel niet opstaan...quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:34 schreef Homdeck het volgende:
Ik kan heel oudjaarsdag niet luisterenHele dag helpen met een verhuizing.
Andersom was vreemder geweestquote:
Wil je me ziek hebben?quote:
Roermondquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Remunj heb ik echt wel te veel vlaaien gegeten
Volgend jaar kom ik bij jou eten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG mijn courgette-carpaccio van tweede Kerstdag was zo lekker![]()
Lekker gegrilld in olijfolie met een beetje peper en zout, fijngesneden champiginons en sperzieboontjes (even roerbakken) erbij serveren, walnoten erover heen, rolletjes rauwe ham erbij en zelfgemaakte rode paprikapesto![]()
![]()
Bij ons op het werk gebeurde het vaak zatquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:34 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
NOOIT een limburger een "vlaai" van de Hema voorzetten
Winter Eftelingquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wij naar de winterefteling, daar zal het ook wel niet opstaan...
Gettoblaster aan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:34 schreef Homdeck het volgende:
Ik kan heel oudjaarsdag niet luisterenHele dag helpen met een verhuizing.
een Fokker heeft geen real friendsquote:
quote:
Imaginary friends?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
een Fokker heeft geen real friends
Die kan ik ook weglaten hoorquote:
Ik fok mijn vriendin.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
een Fokker heeft geen real friends
Graagquote:
Bijten ze? Zitten wel eens vervelende tussenquote:
Is Remunj niet hetzelfde als Roermond??quote:
dat zei ik idd. en hij zegt real... hij liegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |